عمومی

تغییر پیشنهادی در قانون نیروی کار می تواند تقویت شود کارآفرینان

تغییر پیشنهادی در قانون نیروی کار می تواند تقویت شود
کارآفرینان

یک جمهوری‌خواه مجلس می‌خواهد مطمئن شود که قانون کلیدی توسعه نیروی کار برای کارآفرینان نیز اعمال می‌شود.

<. div class="standardText" readability="37.243243243243">

در اوایل این هفته، ریک آلن، نماینده کنگره از جورجیا قانون راه اندازی. این قانون قانون نوآوری و فرصت نیروی کار ۲۰۱۴ را اصلاح می‌کند، که قانون اولیه فدرال در مورد توسعه نیروی کار است که به جویندگان کار کمک می‌کند به آموزش، آموزش و سایر خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند و آنها را با کارفرمایان مرتبط می‌کند.

این لایحه متن قانون ۲۰۱۴ را با تغییر “جویندگان کار” به “جویندگان کار و کارآفرینان” بازنویسی می کند تا صاحبان مشاغل و کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند بتوانند به برنامه های مشابه دسترسی داشته باشند. این لایحه همچنین انواع منابع ارائه شده را گسترش می‌دهد تا شامل برنامه‌های متمرکز بر توسعه مهارت‌های کارآفرینی شود.

“مدت‌ها قبل از اینکه نماینده کنگره باشم، من یک کارآفرین بودم. من تقریباً چهار دهه را صرف ساختن و راه اندازی یک تجارت کوچک کردم.” href=”https://allen.house.gov/news/documentsingle.aspx?DocumentID=5200″>بیانیه. “من مفتخرم که این تلاش را برای کمک به کارآفرینان فعلی و آینده برای دسترسی به منابع مورد نیاز خود انجام دهم.”

لایحه همچنین به وزارت کار اجازه می دهد تا یک مطالعه سه ساله و چند ایالتی را برای تجزیه و تحلیل نتیجه برنامه های آموزشی کارآفرینی اضافه شده و تأثیر اقتصادی آنها. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا لایحه پیشنهادی آلن، نماینده کنگره از حمایت کافی برای تصویب مجلس قبل از رفتن به مجلس سنا و در نهایت میز رئیس جمهور بایدن برخوردار است یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی