عمومی

ساخت زیرساخت کامل برای شما شرکت

ساخت زیرساخت کامل برای شما
شرکت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از کسب و کارها پیشرفت می کنند در حالی که برخی دیگر دچار مشکل می شوند، یا چرا برخی از کارآفرینان موفق هستند در حالی که بسیاری از آنها موفق نیستند؟ چرا برخی از کسب و کارها با حداکثر ارزش می فروشند، برخی به قیمت دلار می فروشند و برخی اصلا نمی فروشند؟

در بیش از ۲۰ سال گذشته، مشتریان من تمام موارد بالا را از من خواسته اند. بسیاری از آنها از من انتظار دارند که پاسخ های پیچیده متنوعی بدهم. وقتی من به سادگی می گویم “بله، من جواب را می دانم و پیچیده نیست، در واقع بسیار ساده است!”

به‌عنوان یک کهنه‌کار ۲۲ ساله در صنعت M&A، تقریباً در هر عمودی کسب‌وکارها را فروخته‌ام و می‌توانم به شما اطمینان دهم. که حتی اگر صنایع دارای تفاوت های ظریف هستند، مشکلات و اشتباهات معمولا یکسان است. بسیاری از اوقات، کمبود دانش است که صاحبان مشاغل را به دردسر می‌اندازد. با این حال، اغلب اوقات، عدم اجرا است که باعث عدم موفقیت می شود.

من همیشه به مشتریانم می گویم که عدم سود، عدم موفقیت و عدم خرید بزرگ هرگز مشکل نیست، بلکه علامت عمل نکردن روش Siler Tucker Six P’s. Six P ها پایه و اساس کسب و کار هستند، زیرساخت شما هستند. این چیزی است که به شما امکان می دهد یک تجارت پایدار، مقیاس پذیر و قابل فروش بسازید. وقتی خانه ای می خرید، می سازید یا می خواهید خانه ای بسازید، مطمئن هستم که پایه محکمی برای مقابله با همه طوفان هایی که ممکن است برای شما و خانواده تان بیاید وجود دارد. همین امر در مورد یک تجارت نیز صدق می‌کند، Six P به شما کمک می‌کند تا از تمام طوفان‌های مالی که ممکن است در طول مسیر با آن‌ها مواجه شوید، کنار بیایید، و موفقیت شما را برای خروج از ثروت به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

طبق گفته استیو فوربز، ۸۰ درصد کسب و کارهای موجود در بازار هرگز فروش نخواهند داشت و به صاحبان مشاغل کمتر از ۲۰ درصد شانس می‌دهد. یک بسته موفق دلیل اصلی عدم فروش کسب و کارها کمبود زیرساخت است.

بر اساس تجربه من، صاحبان کسب و کار قصد شکست ندارند، آنها در برنامه ریزی شکست می خورند. بیشتر صاحبان مشاغل، به جای ساختن کسب‌وکاری که برایشان کار می‌کند، شغلی با شکوه ساخته‌اند که در آن هر روز سر کار می‌روند. اگر ماشین شما ضعیف کار می کند، معمولاً روی هر شش سیلندر کار نمی کند. همین امر در مورد کسب و کار شما نیز صادق است.

شما باید شرکت خود را روی هر شش سیلندر اداره کنید. به عبارت دیگر، در همه Seiler Tucker Six P.

اگر یکی از Six P وجود نداشته باشد و یا در تراز نباشد، پس از آن کسب و کار به اندازه کافی اجرا نمی شود، کند می شود و سود ندارد.

ما به شش خواهیم رفت. P در چندین مقاله بعدی. با این حال، برای اینکه اشتهایتان را باز کنید و موفقیت یا شکست شرکتتان را بسنجید، کسب و کارتان را در مقیاس یک تا پنج رتبه‌بندی کنید، یکی بدترین و پنج بهترین، با هر یک از ۶ P.

شش پ

افراد:  آیا افراد مناسب را روی صندلی های مناسب دارید؟ آیا تیم مدیریتی دارید، آیا کسب و کار می تواند بدون شما کار کند؟

محصول: آیا محصول شماست؟ ، خدمات یا صنعت در راه صعود یا در راه خروج؟ به عنوان مثال، آیا شما صاحب کسب و کاری مانند آمازون هستید و در اوج خود هستید؟ یا صاحب کسب‌وکاری مانند Blockbuster هستید و در شرف نابودی و از کار افتادن هستید؟ آیا حداقل سه تا پنج جریان درآمدی متناسب دارید؟

فرایندها:/ آیا فرآیندهای شما با در نظر گرفتن تجربه مشتری طراحی شده اند یا بر اساس دستور کار شما هستند؟ آیا یک تجربه wow برای مشتریان خود ایجاد می کنید؟ آیا هر بخش دستورالعمل‌های خط‌مشی و رویه به همراه چک لیست SOP دارد؟

اختصاصی:خوب هستید؟ دارای مارک تجاری، علائم تجاری فدرال، حق ثبت اختراع، قراردادهای انتقال، پایگاه های داده، یک جزء sass، مدل اشتراک مکرر، تأییدیه افراد مشهور، املاک دیجیتال و غیره؟

مشتریان: آیا پایگاه مشتریان وفاداری دارید که برای خرید شما تلاش می کنند محصولات و خدمات؟ آیا تمرکز مشتری دارید که ۸۰ درصد درآمد شما از ۲۰ درصد از مشتریان شما باشد؟ یا تنوع مشتری دارید؟ آیا مشتریان شما پیر شده اند و نیاز به جایگزینی با نسل های جدید دارند؟

سود:آیا کسب و کار شما با بیشترین حاشیه سود در هر صنعت شما؟ آیا در حال تولید سود هستید یا ضرر می کنید؟ آیا حداقل یک سال سرمایه در گردش در پس انداز دارید؟

اگر کسب و کار خود را با زیرساخت محکمی با استفاده از ST Six P بسازید، کسب و کار شما به یک تجارت پایدار و مقیاس پذیر تبدیل می شود، دارایی سودآور و قابل فروش من همیشه به مشتریانم می‌گویم: “این ضد گلوله و ضد گلوله است، پس آن را امتحان کنید!”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی