عمومیمقالات

زندگی در منطقه خاکستری با مری لاولس لی

زندگی در منطقه خاکستری با مری لاولس لی

مری لاولس لی در حالی که به عنوان پرستار مراقبت های ویژه کار می کرد، وبلاگ شادی گری، وبلاگ مد و سبک زندگی خود را راه اندازی کرد. با رشد وبلاگ و جذب پایگاه بزرگ طرفداران، لی به کار در رسانه های دیجیتال تمام وقت.

لی که در یک شهر کوچک روستایی بزرگ می‌شد، فکر می‌کرد که یک زن باید قبل از ۳۰ سالگی برخی از جعبه‌ها را بررسی کند: ازدواج کند، خانه بگیرد و بچه‌دار شود. اما بعد متوجه شد که زندگی سیاه و سفید نیست و در عوض شروع به زندگی در خاکستری کرد – پریدن به داخل و منتظر نشد تا همه چیز عالی شود.

این هفته، لی و On Your Terms میزبان ارین کینگ درباره چگونگی ایجاد تعادل بین تمام مسئولیت‌های یک کارآفرین و ایجاد، استخدام و تیمی را رشد دهید که می تواند نقاط قوت شما را تکمیل کند. او همچنین در مورد رابطه عشق و نفرت خود با رسانه های اجتماعی، از جمله نکاتی در مورد نحوه به طور موثرتری از آن استفاده کنید. او یک قانون ۲۴ ساعته دارد: اگر اتفاق مهمی در زندگی‌اش، با بچه‌ها یا کسب‌وکارش بیفتد، ۲۴ ساعت صبر می‌کند تا تصمیم بگیرد که آن را آنلاین به اشتراک بگذارد یا نه.

لی همچنین در مورد اهمیت مراقبت از خود صحبت می کند و روش های مختلف که او این کار را انجام می دهد، از جمله مراقبت از گیاهانش و تشکیل جلسات یکشنبه شب با همسرش. با زندگی در خاکستری، لی تعادل را حفظ کرده و استراحت می کند در محدوده های سالم.

درباره مری لاولس لی در بیشتر بدانید happygrey.com/about/ و او را در اینستاگرام دنبال کنید @marylawlesslee. کتاب او خاکستری شاد: داستان‌ها، سوغاتی‌ها و روزمره نام دارد. شگفتی هایی از زندگی در بین.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

Erin King AUTHOR IMAGE 100x100 - زندگی در منطقه خاکستری با مری لاولس لی

ارین کینگ نویسنده پرفروش “شما یک نوع معامله بزرگ هستید: با باز کردن قفل جسارت خود به سطح بالا بروید” و “اقناع دیجیتال: هوشمندتر در بازار مدرن بفروشید” است. او همچنین مدیر ارشد اجتماعی در Strikepoint Media است، یک شرکت بازاریابی دیجیتال که بر جذب مشتری اجتماعی متمرکز است. اما سخت‌ترین شغل او دستیار شخصی تمام وقت توله سگ ۱۳ پوندی کاواپو به نام بتی وایت است. می‌توانید با او در اینستاگرام @mrs.erin.king 

ارتباط برقرار کنید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی