عمومی

زنان باید بهای آن را بپردازند، زیرا شرکت ها مرخصی والدین را کاهش می دهند مزایا و ممنوعیت های محرک سقط جنین اثر می گذارد

زنان باید بهای آن را بپردازند، زیرا شرکت ها مرخصی والدین را کاهش می دهند
مزایا و ممنوعیت های محرک سقط جنین اثر می گذارد

وقتی شرکت‌ها تحت فشار مالی هستند، یکی از اولین کارهایی که باید انجام شود مزایای کارکنان. در پی تداوم فشارهای تورمی و رکود احتمالی در افق، شرکت‌ها به دنبال مرخصی والدین که آنها در طول همه گیری همه گیر تمدید کردند.

بر اساس داده‌های جدید انجمن مدیریت منابع انسانی، انجمن تجاری متخصصان منابع انسانی، سهم کارفرمایی که مرخصی زایمان طولانی‌مدت با حقوق را ارائه می‌دهد به ۳۵ درصد در سال جاری کاهش یافته است که از ۵۳ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است. سهم کارفرمایانی که مرخصی پدری با حقوق ارائه می‌دهند نیز در همین بازه زمانی از ۴۴ درصد به ۲۷ درصد کاهش یافته است. طبق وال استریت ژورنال.

کارفرمایان با ۵۰ کارمند بیشتر در ایالات متحده ملزم به ارائه حداقل ۱۲ هفته مرخصی سالانه به مادران، بر اساس قانون مرخصی خانوادگی و پزشکی ۱۹۹۳ (FMLA) هستند. اما کارفرمایان ملزم به پرداخت حقوق کارمندان برای آن زمان نیستند. طبق وزارت کار، تقریباً نیمی از کارگران ایالات متحده واجد شرایط دریافت مزایا از طریق FMLA نیستندبه این معنی که کارفرمایان کوچکتری که مرخصی ارائه می دهند به میل خود این کار را انجام می دهند. یازده ایالت و ناحیه کلمبیا برنامه‌های مرخصی با حقوق خانواده را ایجاد کرده‌اند که معمولاً بین ۸ تا ۱۲ هفته است و از طریق مالیات بر حقوق و دستمزد کارمندان تأمین مالی می‌شود یا بخشی از آن تأمین می‌شود. با این حال، اکثر ایالت‌ها کمکی ارائه نمی‌کنند و بسیاری از آنها را به حال خود رها می‌کند. و این فشارهای مالی تنها در صورتی تشدید می‌شوند که بارداری غیرمنتظره باشد – به‌ویژه در ایالت‌هایی که همزمان حق انتخاب زن برای زایمان تا پایان عمر را لغو می‌کنند.

“نداشتن مرخصی والدین با حقوق مطمئناً مشکلات شما را تشدید می کند، اگر فردی هستید” لوری سوبل، معاون مدیر سیاست سلامت زنان در بنیاد خانواده کایزر، یک مرکز تحقیقاتی غیرانتفاعی برای مراقبت‌های بهداشتی، می‌گوید، نمی‌توانید به سقط جنینی که می‌خواهید یا نیاز دارید دسترسی داشته باشید. «از نظر اقتصادی قطعاً بر زنانی که نمی‌توانند به مراقبت‌ها دسترسی پیدا کنند تأثیر خواهد گذاشت.»

علاوه بر اشلی شاپل دی اینورنو، روانشناس، دانشمند رفتاری، که بر فشار روانی بازگشت به کار قبل از اینکه کارمند آماده شود، اضافه کند، ممکن است کارگران مرد را از مشارکت فعالانه در وظایف مراقبت از کودک منصرف کند – که منجر به استرس بیشتر در خانه شود. بخش پیشگیری از خشونت در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، به به انجمن روانشناسی آمریکایی در ماه آوریل.

بسیاری از شرکت‌ها احتمالاً هنگام تغییر خط‌مشی‌های خود، مسائل ژئوپلیتیکی محدودیت‌های تولیدمثلی را در نظر نمی‌گیرند. با این حال، لغو این مزایا در حال حاضر، زیرا ایالت‌ها قوانینی را وضع می‌کنند که سقط جنین را غیرقانونی می‌کنند – که تقریباً ۵۰ سال سابقه قانونی را زیر پا می‌گذارد – ممکن است زنان را در نیروی کار در مضیقه قرار دهد. بنابراین، اگر قصد حرکت مشابهی را دارید، حتماً مکان شرکت و محل سکونت کارکنانتان را در نظر بگیرید.

موقعیت، مکان، مکان. ، مکان

در پی تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو علیه وید در ژوئن، بیش از ۲۰ میلیون زن به دلیل افزایش محدودیت ها در سطح ایالت، تقریباً به تمام خدمات سقط جنین دسترسی ندارند. به‌علاوه، قوانین راه‌اندازی جدیدی که اکنون اجرا می‌شوند، حتی بیشتر از آن خارج می‌شوند و زنان بیشتری را مجبور می‌کند فرزندانی به دنیا بیاورند که ممکن است در غیر این صورت انتخاب کرده باشند که نداشته باشند. تگزاس، تنسی و آیداهو هرکدام محدودیت‌هایی برای سقط جنین دارند، اما قوانینی را آغاز کرده‌اند که اخیراً اجرایی شده‌اند یا این روش را به طور کامل غیرقانونی می‌کنند یا مجازات‌ها را برای پزشکانی که سقط جنین انجام می‌دهند تشدید می‌کنند.

به عنوان مثال در تگزاس، مجازات‌های انجام سقط جنین اکنون از جریمه مدنی حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار برای هر سقط جنین تا حبس ابد متغیر است. یازده ایالت از زمان تصمیم دادگاه عالی سقط جنین را ممنوع کرده اند و پنج ایالت دیگر ممنوعیت هایی دارند که به طور موقت در دادگاه ها مسدود شده است. به گفته واشنگتن پست

این باعث می‌شود بسیاری از زنان، بسته به محل کار، گزینه‌های کمی داشته باشند. واقع شده. ایالات متحده در حال حاضر دارای حداقل ۲۷ «بیابان سقط جنین» یا شهرهای بزرگی است که مردم باید ۱۰۰ مایل یا بیشتر را برای دریافت مراقبت‌های سقط جنین طی کنند.

به جای آن چه باید کرد؟

در حالی که هیچ جایگزینی برای مرخصی والدین وجود ندارد، پذیرش سایر مزایای مقرون به صرفه ممکن است به پر کردن شکاف کمک کند. دکتر جولیت مک کلندون، روانشناس بالینی و مدیر امور پزشکی در Big Health، یک خدمات بهداشت روان مستقر در سانفرانسیسکو، می‌گوید ارائه کوپن‌هایی برای مهدکودک، مراقبت از کودکان در محل، یا ساعات انعطاف‌پذیرتر برای کارمندان، می‌تواند به کاهش بار والدین کمک کند. شرکت.

تعدادی از شرکت‌ها متعهد شده‌اند که هزینه‌های سفر کارکنانی را که نیاز به سقط جنین دارند، از جمله Starbucks، Tesla، Yelp پوشش دهند. ، Airbnb، Netflix، Patagonia، Bumble، Salesforce، DoorDash و OKCupid. این نوع هزینه‌ها را می‌توان از طریق یک ترتیب بازپرداخت سلامت مدیریت کرد، که مقدار مشخصی از پول را به کارمندان اختصاص می‌دهد تا از آن در هزینه‌های پزشکی استفاده کنند، در یک طرح سلامت مبتنی بر حساب با مزیت مالیاتی.

اگرچه، مهمتر از همه، شرکت‌ها همچنان باید مراقب برخی از قوانین “کمک و مشارکت” باشند، مانند قوانین تگزاس، که به افراد اجازه می‌دهد از هر کسی که به دیگران کمک می‌کند برای سقط جنین شکایت کنند.

برای اینکه بفهمند کارمندان چه مزایایی را بیشتر می‌خواهند، کارفرمایان می‌توانند گروه‌های منابع یا گروه‌های متمرکز متشکل از والدین، والدین آینده، یا هر کسی که بتواند منافع و نیازهای افرادی را که ممکن است به دلیل تغییرات مزایا با محدودیت‌های مراقبت از کودک مواجه شوند، نمایندگی کند.

“کارفرمایان باید با اعضای و رهبران گروه منابع کارمند تعامل داشته باشند و با آنها صحبت کنند، زیرا آنها کسانی هستند که در زمین هستند. مک کلندون می‌گوید که واقعاً می‌دانند کارمندان به چه چیزی نیاز دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی