عمومی

زمان برای برنده شدن 10 هزار دلار برای کسب و کار کوچک خود در حال اتمام است بانک شهروندی

زمان برای برنده شدن ۱۰ هزار دلار برای کسب و کار کوچک خود در حال اتمام است
بانک شهروندی

بانک شهروندان اعلام کرده است که مسابقه سالانه جایزه قهرمان جامعه کسب و کار کوچک اکنون برای مشاغل کوچک واجد شرایط باز است. اکنون در ششمین سال خود، این جایزه با هدف قدردانی از کمک های مثبت کسب و کارهای کوچک به جوامع خود است.

این کمک هزینه ۱۰,۰۰۰ دلاری خواهد داشت. به ۳۰ کسب و کار کوچک در سراسر دسترسی شهروندان، از جمله ده کسب و کار متعلق به اقلیت ها و ده کسب و کار متعلق به زنان.

مسابقه قهرمان کسب و کار کوچک بانک شهروندان ۱۰ هزار دلاری

برای اینکه کسب‌وکارهای واجد شرایط باشند، باید شرکت‌های کوچک انتفاعی با حداقل پنج کارمند یا پیمانکار تمام وقت یا پاره وقت برای حداقل ۵۱٪ از هر سال تقویمی و درآمد سالانه حداکثر تا ۳ میلیون دلار باشند. .

علاوه بر این، کسب‌وکارها باید یا دارندگان حساب بانکی تجاری بانک شهروندی باشند یا در ایالت‌هایی که بانک شهروند در آن حضور دارد، واقع شوند. برای ورود، کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند تا ۷ فوریه در لینک قهرمان کسب‌وکار سیتیزن بانک درخواست دهند. ، ۲۰۲۳، و برای شانس برنده شدن ۱۰۰۰۰ دلار وارد شوید.

شهروندان برنامه جایزه قهرمان جامعه کسب و کار کوچک را در تلاش برای حمایت از جوامع و کسب و کارهای کوچک تأسیس کردند. تا به امروز، این برنامه تقریباً یک میلیون دلار اعطا کرده است و به ۸۲ کسب و کار کوچک در گسترش عملیات خود، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان و حمایت از پیشرفت جامعه کمک کرده است.

svg%3E - زمان برای برنده شدن 10 هزار دلار برای کسب و کار کوچک خود در حال اتمام است
بانک شهروندی

امتیازات و جوایز

کمک هزینه ها و جوایز می تواند به تقویت کمک کند کار شما. به خصوص اگر تامین مالی عملیات خود را چالش برانگیز بدانید و دریافت وام برایتان دشوار باشد. کمک هزینه ها و جوایز عملاً پول رایگان هستند و می توانند راهی عالی برای کسب و کار خود را بدون نیاز به بدهکاری در آینده شروع کنید و گسترش دهید.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320" data-ez-name="smallbiztrends_com-medrectangle-3">

کسب و کارها ممکن است واجد شرایط برای کمک های مالی و جوایز به دلایل مختلف، از جمله حمایت از ابتکارات خاص، و برنامه ها یا برآوردن الزامات مالکیت خاص که می تواند یک اقلیت یا زنان باشد. کسب و کار متعلق به کمک‌های مالی و جوایز توسط تعدادی از دولت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی، و گروه‌های تجاری برای طیف گسترده‌ای از ابتکارات و برنامه‌ها تامین می‌شود.

علاوه بر مشوق‌های مالی، مزایای متعددی نیز وجود دارد. برخی از آنها شامل شهرت و به رسمیت شناختن همتایان و صنعت شما است. این امکانات عالی روابط عمومی و رسانه ای را به شما ارائه می دهد که اعتبار و اثبات اجتماعی شما را ایجاد می کند.

همه اینها به اعتماد عمومی به کسب و کار شما و تأیید این موضوع که شما کار درست را انجام می دهید می افزاید. جوایز علاوه بر کمک به گسترش کسب و کار شما، روحیه کارکنان را افزایش می دهد زیرا تیم شما از دستاوردهای آن لذت می برد. شما شانس بیشتری برای جذب و نگه داشتن کارگران مایل به کار برای شرکت معتبر خود با بالا بردن مداوم سطح بالاتر از رقبای خود دارید.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی