عمومیمقالات

19 نکته به سریع بخوابید و تازه از خواب بیدار شوید

۱۹ نکته به سریع بخوابید و تازه از خواب بیدار شوید

حتی پس از سه چرت زدن و بیش از دوز معمولی قهوه امروز صبح، همچنان خواب‌آلود هستید. شما احساس خرچنگ، فرسودگی، خستگی می کنید و نمی توانید خمیازه ها را تکان دهید. چرا اینقدر خسته ای؟ احتمالاً شب گذشته سریع نخوابیدید تا بهترین خواب را داشته باشید—و تنها نیستید.

یک سوم بزرگسالان ایالات متحده گزارش می دهند که معمولاً کمتر از ۷ تا ۹ ساعت توصیه شده می خوابند. طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در هر شب. خواب ناکافی یک بیماری همه گیر سلامت است و می تواند اثرات منفی بر سلامت کلی و عملکرد کاری شما داشته باشد. به گفته CDC، در واقع، بی خوابی با همه چیز از تصادفات اتومبیل و تصادفات صنعتی گرفته تا “بیماری ها و شرایط مزمن – مانند دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، سرطان، چاقی و افسردگی” مرتبط است.

Getting. یک خواب خوب برای بسیاری از مردم فقط یک رویا است – و برای اینکه نه تنها گوسفندان را بخوابانید بلکه بیشتر از شمارش گوسفندان لازم است. مطمئناً هیچ نکته و روشی برای اینکه چگونه سریع بخوابید و بهترین خواب را داشته باشید وجود ندارد. اما آنها اغلب به اندازه افراد کم خواب خسته هستند. هدف این است که کمک کند.

کلید خواب ترمیمی این است که در طول روز تغییرات کوچکی در عادات خود ایجاد کنید، در طولانی مدت روی چشم بسته شبانه خود سرمایه گذاری کنید و بدانید چه زمانی مشکلات خواب شما ممکن است چیز جدی تری باشد. .

چگونه سریع بخوابیم

نباید فقط یک آمار دیگر باشد در عوض این نکات را در مورد چگونگی سریع به خواب رفتن امتحان کنید و از مزایای بهترین خواب استفاده کنید:

۱٫ هر روز در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید — حتی آخر هفته ها.

ممکن است %D8%8C%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%20%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%20%D8%B9%D9%85%DB%8C%D9%82%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%DA%86%D9%86%D8%AF%20%D9%BE%D9%88%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%D9%88%D8%B2%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA.

۲٫ زودتر اشعه ها را دریافت کنید.

با قرار گرفتن در معرض نور خورشید بلافاصله پس از بیدار شدن، رفتار خود را با ساعت شبانه روزی بدن یا تایمر داخلی خود تنظیم کنید. رابرت اس. روزنبرگ، مدیر پزشکی مرکز اختلالات خواب پرسکات ولی، آریزونا و نویسنده هر شب با آرامش بخوابید، هر روز احساس فوق العاده ای داشته باشید. “قرار گرفتن در معرض نور خورشید در عرض دو ساعت پس از بیدار شدن، سیگنالی قوی به ساعت شبانه روزی شما برای تنظیم مجدد خود برای یک روز جدید است.”

۳٫ هر روز ورزش کنید تا بهترین خواب را داشته باشید.

آیا می دانستید ورزش منظم می تواند به شما کمک کند سریع بخوابید؟ بر اساس یک متاآنالیز Frontiers in Psychiatry، افرادی که به طور منظم ورزش می کردند، مزایایی را در کیفیت خواب و شدت بی خوابی خود گزارش کردند.

به خاطر داشته باشید که اگرچه ورزش می تواند به خواب بهتر شما کمک کند، اما نباید تمرین خود را در ساعات قبل از خواب فشرده کنید. قدم زدن بعد از شام با Rover خوب است، اما یک جلسه ورزشی سنگین را در عرض ۳ ساعت از زمان خواب خود برنامه ریزی نکنید. کریستوفر کولول، متخصص علوم اعصاب، استاد دانشگاه، می‌گوید: «هنگامی که برای خواب آماده می‌شویم، دمای مرکزی بدن ما کاهش می‌یابد، و از آنجایی که یک تمرین شدید دمای بدن شما را افزایش می‌دهد، این می‌تواند ساعت شبانه‌روزی شما را به هم بزند.» روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس.

۴٫ سیگار کشیدن را ترک کنید و کمتر بنوشید تا بهترین خواب را داشته باشید.

بر اساس مطالعه بهداشت عمومی BMC 2019. چرا؟ به دلیل اثر تحریک کنندگی نیکوتین و همچنین «هوس های خواب شبانه برای نیکوتین». این عادت بد همچنین می تواند منجر به آسم و آپنه خواب شود. بنابراین “سیگار را ترک کنید” را به لیست کارهای خود اضافه کنید.

و در حالی که در آن هستید، باید این نوشیدنی را نیز ترک کنید. اگرچه الکل ممکن است در ابتدا به شما کمک کند سریع بخوابید، اما مطالعات نشان داده اند که می تواند بر کیفیت و مزایای خواب تأثیر منفی بگذارد و به طور بالقوه خطر آپنه خواب را افزایش دهد.

۵٫ مطمئن شوید که اتاق شما بهترین محیط برای سریع خوابیدن است.

اگر می خواهید بهترین خواب را داشته باشید، اتاق خواب شما باید خنک، تاریک و ساکت باشد. دما باید در حدود ۶۵ درجه تنظیم شود. اگر اتاق خیلی گرم باشد، می تواند در کاهش دمای طبیعی بدن شما در طول شب اختلال ایجاد کند و خواب شما را مختل کند. همچنین باید مطمئن شوید که نویز و نور پس‌زمینه کمتری وجود دارد. تلویزیون را خاموش کنید، از لامپ های کم مصرف در اتاق خواب خود استفاده کنید و برای تاریک نگه داشتن اتاق روی پرده های خاموشی سرمایه گذاری کنید. اگر در منطقه‌ای پر سر و صدا زندگی می‌کنید یا شریک زندگی‌تان خروپف می‌کند، از گوش‌گیر استفاده کنید.

رنگ دیوارهای اتاق خواب می‌تواند بیشتر از تأثیرگذاری بر زیبایی‌شناسی اتاق باشد. اگر عاقلانه انتخاب کنید، می تواند اتاق شما را به پناهگاهی برای خواب تبدیل کند. برخی از رنگ ها انرژی زا هستند و هوشیاری را افزایش می دهند، در حالی که برخی دیگر باعث خواب آلودگی می شوند. کارشناسان توصیه می کنند از رنگ هایی مانند قرمز، بنفش، مشکی، قهوه ای تیره دوری کنید. انتخاب‌های بهتر برای سریع خوابیدن شامل رنگ‌های خاکی مانند آبی، سبز، بژ، سفید و صورتی ملایم است.

به‌علاوه، برخی از رایحه‌ها، مانند اسطوخودوس، به خواب بهتر افراد کمک می‌کنند. یک مطالعه آزمایشی منتشر شده در Scientific Reports نشان داد شرکت‌کنندگانی که بوی اسطوخودوس را استشمام کرده‌اند. روغن‌های ضروری در طول خواب «افزایش فعالیت دلتا را در خواب عمیق نشان دادند و فعالیت آلفا/بتا را در مراحل بیداری کاهش دادند» و به طور کلی کیفیت خواب آنها را بهبود بخشید. این روش خواب شامل مخلوط کردن چند قطره اسانس و آب در یک بطری اسپری و پاشیدن بالش قبل از خواب است.

۶٫ آن را به یک قانون تبدیل کنید: اتاق خواب شما فقط برای خوابیدن است.

اتاق خواب شما جایی است که می خوابید. جایی نیست که تلویزیون تماشا کنید، کار کنید یا غذا بخورید. وسایل الکترونیکی را از پاتختی خود دور کنید. تلفن شما و زنگ آن باید در سراسر اتاق یا حتی در اتاق دیگری پخش شوند. با حذف حواس‌پرتی‌های زندگی و اختصاص فضا به خوابیدن، سریع می‌خوابید و آرام‌تر می‌خوابید.

۷٫ چرت – راه درست – برای داشتن بهترین خواب.

چرت به بازیابی هوشیاری، افزایش بهره وری کمک می کند و می تواند به عنوان نوعی تعطیلات کوچک، فرار از واقعیت استفاده شود. یک استراحت روزانه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای می تواند راهی موثر برای شارژ مجدد و افزایش هوشیاری باشد. اما آن را کوتاه نگه دارید و آن را برای اوایل بعد از ظهر – بین ساعت ۱ بعد از ظهر – برنامه ریزی کنید. کولول می گوید و ساعت ۲ بعد از ظهر. دیرتر یا بیشتر از آن، احتمالاً گیجی بیدار می شوید و خواب شبانه خود را خراب می کنید.

۸٫ وعده‌های غذایی مناسب را در زمان‌های مناسب بخورید.

کولول می‌گوید: «بدن ما طوری طراحی شده است که بیش از ۱۲ ساعت کالری دریافت کند و ۱۲ ساعت ناشتا باشد. تحقیقات نشان می دهد که برهم زدن این نظم طبیعی با مثلا خوردن میان وعده در ساعت ۲ صبح، می تواند منجر به خواب ضعیف، افزایش وزن و نوعی اختلالات متابولیک شود که در افراد مبتلا به دیابت مشاهده می شود.

قبل از اینکه روی یونجه بخورید از مصرف وعده‌های غذایی حجیم خودداری کنید – به‌ویژه آنهایی که اسیدی و تند هستند. در غیر این صورت به دلیل هضم غذا و سوزش سر دل با مشکل سریع به خواب رفتن مواجه خواهید شد. اگر باید شکم ناخوشایند خود را ارضا کنید، میان وعده ای را انتخاب کنید که ترکیبی از کربوهیدرات و کلسیم یا پروتئین و اسید آمینه تریپتوفان برای افزایش سطح سروتونین باشد. یک موز را با یک قاشق چایخوری کره بادام زمینی یا میوه با ماست کم چرب امتحان کنید.

و درست قبل از رفتن به رختخواب غذا نخورید. تحقیقات نشان داده است که در حالی که خوردن یا نوشیدن تا ۳ ساعت قبل از خواب ممکن است طول مدت خواب را افزایش دهد، همچنین میزان “بیداری های شبانه” را افزایش می دهد که بر کیفیت خواب شما تأثیر منفی می گذارد.

۹٫ یکی از این نوشیدنی ها را امتحان کنید.

آیا باید تا دیر وقت کار کنید؟ کافئین دشمن هنگام خواب است – یا حداقل این چیزی است که احتمالاً به شنیدن آن عادت دارید. با این حال یک مطالعه آزمایشی استرالیایی نشان داد افرادی که چرت قهوه می‌زنند —یعنی نوشیدن یک تا دو فنجان قهوه قبل از یک چرت ۳۰ دقیقه ای—«بهبود قابل توجهی در عملکرد و هوشیاری نشان داد.»

مطالعات همچنین نشان می دهد که نوشیدن آب آلبالو ترش خواب را بهبود می بخشد. این اثری است که ممکن است در واقع هیچ ارتباطی با تغییرات سطح ملاتونین و کورتیزول نداشته باشد، به عنوان یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ که در ژورنال بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی منتشر شد، فرضیه ای را ارائه کرد.

۱۰٫ اثرات منفی نور آبی را کاهش دهید تا سریع بخوابید.

کالین ارنستروم، دکترای روانشناس بالینی از ImpACT Psychology کلرادو و نویسنده همکار می گوید: «نور بزرگترین لنگر برای خواب است. از پایان دادن به مبارزه بی خوابی. درست همانطور که نور سحر ما را بیدار می کند، کم شدن نور بدن ما را به تولید ملاتونین، هورمون القا کننده خواب، تحریک می کند. نور آبی ساطع شده توسط وسایل الکترونیکی ما به ویژه مخرب است و ملاتونین را دو برابر سایر طول موج های نور سرکوب می کند.

اگر مایل به تکنولوژی در زمان خواب، می توانید آسیب آن را کاهش دهید. به عنوان مثال، سیستم عامل اپل دارای ویژگی Night Shift است که به طور خودکار صفحه نمایش شما را در غروب آفتاب به رنگ های گرم تر تغییر می دهد. یا می‌توانید برنامه‌ای نصب کنید که نور آبی را فیلتر می‌کند، مانند f.lux یا Twilight. پوشاندن صفحه نمایش خود با فیلتر رنگی همچنین می تواند قرار گرفتن در معرض نور آبی را کاهش دهد.

۱۱٫ زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا بهترین خواب را داشته باشید.

برای یک مراسم شبانه آرامش بخش مانند کتاب خواندن، دوش یا حمام آب گرم، آماده شدن برای روز بعد یا گوش دادن به موسیقی آرام بخش. فعالیت‌هایی از این دست به کاهش انتقال بین بیداری و خواب‌آلود کمک می‌کنند، که باعث می‌شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید. اما مراقب باشید که با ابزارهای الکترونیکی زیاده روی نکنید.

۱۲٫ استرس خود را کاهش دهید تا سریع بخوابید.

وقتی نگران هستید، خواب شما آسیب می بیند. با مدیتیشن و استراحت قبل از خواب، استرس خود را مدیریت کنید. مراسمی برای رفع نگرانی های خود قبل از خواب ایجاد کنید. نگرانی‌های خود را بنویسید، وظایف را محول کنید، فهرستی از کارها برای روز بعد ایجاد کنید یا مشکلات خود را با شریک عاشقانه یا دوست خود در میان بگذارید تا بتوانید ذهن خود را آزاد کنید.

۱۳٫ یک مراسم قبل از خواب داشته باشید.

متاسفانه، مغز ما با کلید خاموش کننده نیست. الکس کورب، دکترای دکتر، استادیار دانشگاه UCLA در بخش روانپزشکی و علوم زیستی رفتاری و نویسنده مارپیچ رو به بالا. سعی کنید چند دقیقه قبل از ضربه زدن به یونجه، کاری آرامش بخش انجام دهید. سه چیزی را که برای آنها سپاسگزار هستید، یادداشت کنید، چند حرکت یوگا انجام دهید یا یک فنجان چای بابونه بنوشید.

۱۴ . به خود زمان بدهید تا سریع بخوابید.

زمانی را در شب انتخاب کنید که معمولاً شروع به احساس خستگی می کنید و هر شب در آن زمان به خواب بروید — حتی در آخر هفته ها. پایبندی به یک روال، ساعت بیولوژیکی شما را مرتب نگه می دارد تا راحت تر بخوابید. اگر مجبورید الگوی خواب خود را تغییر دهید، این کار را به تدریج انجام دهید، مثلاً ۱۵ دقیقه زودتر به رختخواب بروید یا ۱۵ دقیقه دیرتر بیدار بمانید.

۱۵٫ بهترین حالت خوابیدن را برای خود پیدا کنید.

وضعیت خواب شما چیست – پشت، پهلو، شکم؟ اگر به پشت می خوابید، مطمئن شوید که بالشی دارید که به درستی سر و گردن شما را نگه می دارد. از پهلو خوابیدن چطور؟ این برای سلامت کلی خوب است، اما برای پر کردن فضای بین شانه و گوش به یک بالش ضخیم نیاز دارید. خوابیدن با شکم بدترین حالت است زیرا از قرار گرفتن ستون فقرات در وضعیت خنثی جلوگیری می کند و به مفاصل و ماهیچه های شما فشار وارد می کند. اگر نمی‌توانید رو به پایین بخوابید، حداقل یک بالش نازک بگیرید—یا به طور کامل از آن استفاده نکنید.

۱۶٫ سعی کنید در جای خود بمانید.

خرد متعارف می گوید اگر نمی توانید سریع بخوابید، از رختخواب بلند شوید. اما ابتدا این هک خواب را امتحان کنید. در تاریکی دراز بکشید و سر خود را روی بالش بگذارید و تمرینات تنفس عمیق یا تجسم را تا زمانی که احساس خواب آلودگی کنید انجام دهید. با این حال، بیش از ۲۰ دقیقه را صرف این کار نکنید. بر اساس مقاله‌ای توسط Everyday Health، اگر زمانی را در رختخواب با نگرانی بگذرانید، مغز شما شروع به پیوند این دو می‌کند و نمی‌تواند بخوابد.

۱۷٫ از این تکنیک ها برای بازگشت سریع به خواب استفاده کنید.

بیدار شدن در نیمه شب هرگز تجربه لذت بخشی نیست، اما لزوماً برای کیفیت کلی خواب شما مضر نیست. با این حال، هیچ‌کس نمی‌خواهد تا آخر شب ناامیدانه در تلاش برای شمارش گوسفندان باقی بماند. تکنیک‌های تنفس عمیق مانند را امتحان کنید روش ۴-۷-۸ یا گوش دادن به موسیقی.

و قدرت ذهن و تخیل خود را برای کمک به سریع خوابیدن دست کم نگیرید. این را امتحان کنید: تصور کنید استراحت شبانه به پایان رسیده است و زمان آن است که از رختخواب بیرون بیایید، زیر دوش بپرید، لباس بپوشید و از خانه خارج شوید… ترجیحاً در یک روز سرد و مرطوب. تضاد بین آن چشم انداز سرد و یک تخت گرم و راحت ممکن است برای القای خواب کافی باشد.

هر کاری که انجام می دهید، تمام تلاش خود را بکنید تا از نمایشگرها یا تماشای ساعت خودداری کنید تا از تحریک مغز یا تحریک مغز خود جلوگیری کنید. ایجاد استرس در مورد ناتوانی در بازگشت به خواب.

۱۸٫ بدانید چه زمانی به مطالعه خواب نیاز دارید.

آپنه خواب یک دزد پنهانی است که خواب سالم را از افراد می رباید و آنها را در معرض خطر همه چیز از افسردگی و اختلال عملکرد جنسی گرفته تا حمله قلبی و سکته قرار می دهد. در آپنه خواب، بافت‌های پشت گلو فرو می‌ریزند و جریان هوا را مسدود می‌کنند و باعث توقف تنفس می‌شوند. برخی از افراد ممکن است این آپنه‌ها را صدها بار در شب تجربه کنند.

یک بررسی فراتر از تحقیقات گذشته منتشر شده در ژورنال آمریکایی پزشکی تنفسی و مراقبت‌های ویژه به ارتباط بین انسداد می‌پردازد. آپنه خواب و زوال شناختی در بزرگسالان.

روزنبرگ می‌گوید اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی‌هایی که از آپنه خواب رنج می‌برند، آن را نمی‌دانند، زیرا به‌طور کامل با این اپیزودها بیدار نشده‌اند. اغلب این همسری است که از خروپف بلند یا نفس نفس زدن شریک زندگی ناراحت می شود و متوجه علائم آپنه خواب می شود. از طرف دیگر، اگر در طول روز احساس خستگی می‌کنید و نمی‌توانید تمرکز کنید – حتی اگر فکر می‌کنید ۷ تا ۹ ساعت در شب می‌خوابید – باید با یک متخصص خواب وقت بگیرید.

برای آپنه خفیف خواب، کاهش وزن، نوشیدن کمتر و استفاده از بالش‌های مخصوص ممکن است درمان کافی باشد. دهانی یا ماسک‌هایی که امواج هوا را باز نگه می‌دارند اغلب برای آپنه متوسط ​​یا شدید تجویز می‌شوند.

۱۹٫ قبل از خرید تشک های جدید را امتحان کنید تا بهترین خواب را داشته باشید.

خرید یک تشک جدید – که هر ۶ تا ۱۰ سال یک بار ضروری است – می تواند استرس زا باشد. مایکل برووس، دکتری، دیپلمات هیئت پزشکی خواب آمریکا، عضو آکادمی پزشکی خواب آمریکا و یکی از نویسندگان Energize!: از کشیدن الاغ به لگد زدن در ۳۰ روز بروید، دو توصیه دارد: دراز بکش.

“بالش خود را بیاورید و در پایان روز با لباس‌های راحت و گشاد به خرید تشک بروید. «کفش‌هایتان را درآورید، روی تشکی که در نظر دارید بالا بروید و به مدت شش یا هفت دقیقه در آنجا دراز بکشید، در حالی که بالش‌تان در حالت خواب اولیه است. به مدت شش یا هفت دقیقه به حالت دیگری بچرخید و سپس به مدت شش یا هفت دقیقه به حالت سوم بچرخید. تنها پس از ۲۰ دقیقه ضربان قلب و جریان خون شما به حالت دراز کشیده تنظیم می شود. در آن زمان است که می‌توانید تکیه‌گاه تخت را ارزیابی کنید.»

به خاطر داشته باشید: قیمت تشک لزوماً راهنمای خواب خوب نیست. بروس می‌گوید: «از بیمارانی داشتم که تخت‌های فوق‌العاده به قیمت ۱۰۰۰ دلار و تخت‌های نامرتب به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار خریدند. «تخت‌های فوق‌العاده سطح بالا کمتر تحت تأثیر قرار می‌گیرم، اما باید حداقل ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای تشکی که پشتیبانی پایداری ارائه می‌دهد، برنامه‌ریزی کنید.»

همچنین می‌خواهید آن را تعویض کنید. برووس می‌گوید هر ۱۸ ماه یکبار بالش‌های خود را بپوشانید تا مطمئن شوید که حمایت مورد نیاز شما را دارند. هدف از بالش این است که ستون فقرات شما را به گونه ای تنظیم کند که هیچ خمیدگی یا کششی در گردن شما وجود نداشته باشد. خواباننده های کناری بالشی سفت و ضخیم می خواهند که فضای بین گوش و شانه را پر کند. کسانی که پشت و شکم می‌خوابند، بالش نازک‌تری می‌خواهند که گردن را با زاویه طبیعی نگه دارد. از کمردرد یا گردن درد رنج می برید؟ یک بالش کانتور را امتحان کنید.

این مقاله در ابتدا در مارس ۲۰۱۵ منتشر شد و به روز شده است. عکس توسط Ground Picture/Shutterstock

8949e428cbe2b8b9cae740e6b2f3eeea?s=150&d=mp&r=g - 19 نکته به سریع بخوابید و تازه از خواب بیدار شوید

جان رامپتون یک کارآفرین، سرمایه‌گذار، مربی بازاریابی آنلاین و علاقه‌مند به استارت‌آپ است. او بنیانگذار شرکت صورتحساب آنلاین سررسید است. جان بیشتر به عنوان یک کارآفرین و رابط شناخته می شود. او اخیراً توسط مجله Entrepreneur در بین ۵۰ تأثیرگذار آنلاین برتر جهان به عنوان شماره ۳ شناخته شد و در سه سال گذشته یکی از ۱۰ کارشناس برتر PPC در جهان بوده است. او در حال حاضر به چندین شرکت در منطقه خلیج سانفرانسیسکو مشاوره می دهد.

4fc83766c185baf1a66ac27066835670?s=150&d=mp&r=g - 19 نکته به سریع بخوابید و تازه از خواب بیدار شوید

رابین آمستر نویسنده و ویراستاری است که آثارش در مجلات، روزنامه ها و وب ظاهر می شود. او در سفر و صنعت سفر تخصص دارد. رابین همچنین در زمینه تجارت، سبک زندگی، طراحی داخلی و معماری مطالب زیادی نوشته است.

Emma Johnson 150x150 - 19 نکته به سریع بخوابید و تازه از خواب بیدار شوید

اما جانسون یک روزنامه نگار تجاری است، جنسیت -فعال برابری، و بنیانگذار بزرگترین جامعه مادران مجرد در جهان، WealthySingleMommy.com. اما و کتاب پرفروش او، مادر مجرد Kickass، و سازمان او، مادران برای والدین مشترک، بوده اند. در صدها رسانه ملی و بین المللی نمایش داده می شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی