عمومی

روش نابغه ریچارد برانسون برای ایجاد زمان: چگونه رویاهای خود را دنبال کنید و به موارد بیشتری دست یابید، خیر ابزارهای مدیریت زمان مورد نیاز است

روش نابغه ریچارد برانسون برای ایجاد زمان:
چگونه رویاهای خود را دنبال کنید و به موارد بیشتری دست یابید، خیر
ابزارهای مدیریت زمان مورد نیاز است

داشتم با ریچارد برانسون درباره کلاس جدید در MasterClass و پرسیدند که چگونه تصمیم می گیرد زمان خود را کجا بگذراند. (مشخص است که او مرد شلوغی است؛ گروه ویرجین به عنوان چتر شرکتی برای ۴۰+ سفر، مهمان نوازی، خدمات مالی، رسانه، و فضا شرکت ها.) 

من فرض کردم برانسون در مورد مواردی مانند بهینه سازی برنامه صحبت می کند. اولویت بندی سازمان. مظنونین معمولی.

زمان جالب است. من سه یا چهار ساعت در روز را به یافتن کارهای سرگرم کننده اختصاص می دهم تا واقعا تناسب اندام داشته باشم. تنیس. دوچرخه سواری، بادبادک سواری. باشگاه. مردم خواهند گفت، “چطور می توانید این همه زمان برای بدن خود پیدا کنید؟”

اگر برای بدن خود وقت پیدا کنید، و واقعاً احساس خوبی دارید… خنده‌دار است: روز شما فقط سه یا چهار ساعت دیگر افزایش می‌یابد، و بسیار سازنده‌تر هستید.

البته، یک جنبه مرغ در مقابل تخم مرغ دخیل است. اگر به شدت مشغول هستید، حتی یک ساعت وقت گذاشتن برای تناسب اندام غیرممکن به نظر می رسد. اگر وقت انجام کارهایی را نداشته باشید که به احساس عالی بودن برسید، سخت است که روز خود را با احساس عالی گسترش دهید.

اما اینجاست که قسمت دوم پاسخ برانسون وارد می شود. 

بعضی از افراد بسیار کارآفرین هستند، اما لزوماً در راه اندازی مشاغل عالی نیست. یا وقت امتحان کردن را ندارید. افرادی را پیدا کنید که به شما کمک کنند تا ایده خود را عملی کنید، و به حرفه خود ادامه دهید تا ببینید که آیا ایده شما جذابیت دارد یا خیر.

و اگر جذابیت پیدا کند، خنده دار است: روز شما گسترش می یابد. ما تمایل داریم کارهایی را دنبال کنیم که هیجان‌انگیز هستند، رضایت بخش هستند، در انجام آن‌ها موفق هستیم… یک روز، تقریباً مانند جادو، متوجه می‌شوید که بیش از آنچه تصور می‌کردید، زمان بیشتری برای کار روی استارت‌آپ خود پیدا کرده‌اید.

این راز واقعی مدیریت زمان است.

بیشتر توصیه های مدیریت زمان مستلزم درجاتی از اراده است. پایبندی به یک برنامه چک کردن لیست کارهای انجام شده انجام کارهای بعدی و بعدی و بعدی — نه کاری که می خواهید انجام دهید.

به همین دلیل است که برانسون می یابد راه های سرگرم کننده برای حفظ تناسب اندام برای او، تصمیم به صرف یک ساعت روی تردمیل یک انتخاب سخت است. تصمیم گیری برای صرف یک ساعت تنیس با دوستان کار ساده ای است. در مورد من، تصمیم به دور زدن برای یک ساعت با دوچرخه ورزشی، انتخاب نسبتاً سختی است. تصمیم گیری برای سوار شدن در فضای باز تقریباً بدون دردسر است.

ما هر دو انرژی و زمان مفیدی را از احساس بهتر به دست می آوریم – بدون اینکه مجبور به زور باشیم. خودمون ورزش کنیم پیدا کردن زمان آسان است، زیرا رضایت بخش است. مفید است.

اکنون این فرض را به شروع کسب و کار. راه اندازی کسب و کار شخصی به معنای گرفتن صدها تصمیم است و متأسفانه همه ما انرژی ذهنی محدودی داریم. مسلماً، ورزش می‌تواند حافظه و مهارت‌های شناختی را بهبود بخشد. ورزش می تواند علائم خستگی را کاهش دهد. تا ۶۵ درصد. ورزش می تواند به شما کمک کند بهتر استرس را مدیریت کنید. ( این دلیل دیگری است که برانسون برای یافتن راه‌های سرگرم‌کننده برای تناسب اندام خود وقت می‌گذارد.)

با این وجود: در نهایت، قدرت اراده شما شروع به محو شدن می‌کند. خستگی تصمیم گیری شروع به خزش می کند. 

و زمان شروع به ناپدید شدن می کند.

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنید، از اساس سرگرمی شروع کنید. هر چقدر هم که ایده عالی باشد، هر چقدر هم که فرصت عالی باشد، اگر از کار لذت نبرید، وقت پیدا نمی کنید.

مهم نیست چقدر سخت به نظر می‌رسد، کمی زمان برای شروع اختصاص دهید. افرادی را پیدا کنید که به شما کمک کنند تا ببینید آیا ایده شروع شما شایستگی دارد یا خیر. (مطمئن شوید که آنها افرادی هستند که از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد؛ اگر این کار را نکنید، زمانی برای کار با آنها پیدا نخواهید کرد.)  

اگر ایده شما مورد توجه قرار گیرد – اگر چند محصول را بفروشید، چند مشتری جذب کنید، شروع به ایجاد یک انجمن کنید، و غیره – تقریباً به طور جادویی، روز شما گسترش خواهد یافت. زمان شما گسترش خواهد یافت.

بدون اینکه به آن فکر کنید — یا حتی متوجه شوید که این اتفاق افتاده است — زمان بیشتری خواهید یافت.

زیرا همه ما تمایل داریم چیزهایی را دنبال کنیم که هیجان انگیز، رضایت بخش، موفق — و سرگرم کننده هستند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی