عمومی

روزهای سخت به قلب و روح شما می روند

روزهای سخت به قلب و روح شما می روند

برای بسیاری از ما، زندگی فرصت‌های فراوانی برای خنده و اشک فراهم می‌کند. زمان‌های خوبی را که می‌چشید – زمان‌های سخت به قلب و روح شما می‌رود. توانایی ما برای بررسی چالش های زندگی معیاری برای قدرت شخصیت ما است. و با این حال، از کجا یاد می گیریم که چگونه با آن چالش ها، روزهای سخت و دشواری ها کنار بیاییم؟

در مدرسه، خواندن و نوشتن به ما آموزش داده می شود. اما در مورد کلیدهای زندگی چطور؟ کجا در Life 101 ثبت نام کنیم؟ کجای کلاس ها با از دست دادن شغل، مرگ یکی از عزیزان، شکست یک رابطه سروکار دارند؟ متأسفانه، این درس ها بیشتر از طریق آزمایش با آتش و مدرسه ضربه های سخت آموخته می شوند. پیام کتاب من تا زمانی که برنده نشدی تمام نمی شود این است که مهم نیست زندگی شما چقدر سخت می شود، مهم نیست چقدر سخت می شود، همیشه دلیلی برای ادامه دادن و جنگیدن وجود دارد زیرا شما می تواند زنده بماند و رشد کند.

پیشنهاد من این است که، بعد از اینکه زمین خوردید یا توسط زندگی به عقب رانده شدید ، باید شکست را تصدیق کنید، بفهمید که چرا این اتفاق افتاد و سپس از جایی که در هنگام ضربه خوردن بودید یک جهش کنید. به این ترتیب می‌توانید به فردی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید.

گاهی اوقات بازدیدها همچنان ادامه دارند

ما در دوران بسیار چالش انگیزی زندگی می کنیم. افراد تحت فشار در محل کار و استرس در خانه، سعی می کنند زندگی خود را معنا کنند. وقتی زندگی شما را زمین می زند چگونه به راه خود ادامه می دهید؟ وقتی همه چیز خوب پیش می رود، یک چیز مثبت بودن است، اما زمانی که زندگی شما را از سوی کور می گیرد، چیز کاملاً متفاوتی است:

  • وقتی کسی را که دوستش دارید می برند
  • هنگامی که یک بیماری فاجعه بار شما یا یکی از اعضای خانواده را درگیر می کند
  • زمانی که شغل “مادام العمر” شما به طور ناگهانی کوچک می شود
  • وقتی رابطه ای که شما را نگه داشته است از هم می پاشد
  • وقتی عذاب عاطفی طلاق را تحمل می کنید
  • زمانی که فرزندان بالغ شما از بزرگ شدن امتناع می کنند

مواقعی وجود دارد که می خواهید به زندگی بگویید: “لطفاً به من استراحت دهید. فقط به من فرصتی بده تا نفسی تازه کنم.» اما زندگی گوش نمی دهد گاهی به محض اینکه سرمان را بالا می گیریم، ما را به عقب می اندازد. زندگی چنین است.

ایمان داشتن قدرتمند است

باور به خود مستلزم دانستن این است که زندگی شما ارزش دارد و امیدی وجود دارد. لازم نیست از قبل در بالای دنیا باشید تا به بالا نگاه کنید. مهم نیست شرایط شما چیست، دلیلی برای حضور شما در اینجا وجود دارد.

پس چگونه می‌توانید شروع به به خودت بیشتر اعتقاد داری؟ یک راه از طریق تشویق درونی است. روی انجام کارهای داوطلبانه، ورزش کردن، شرکت در کلاس تمرکز کنید—هر چیزی که به شما احساس خوبی نسبت به خودتان بدهد. عبارات مثبتی را پیدا کنید که برای شما مفید است و آنها را روی کارت هایی قرار دهید که بتوانید در طول روز آنها را ببینید. یکی از موارد مورد علاقه من توسط یکی از دوستانم به من داده شد: “چیزهای خوبی برای من اتفاق خواهد افتاد.” آن را مکرراً بگویید، اما هر بار روی کلمه یا عبارت دیگری تأکید کنید:

  • چیزهای خوب قرار است برای من بیفتد.
  • چیزهای خوب برای من اتفاق می افتد.
  • چیزهای خوبی قرار است برای من بیفتد.

  • اتفاقات خوبی برای من اتفاق خواهد افتاد.
  • >چیزهای خوب برای من اتفاق خواهند افتاد.
  • چیزهای خوب برای من اتفاق خواهند افتاد.
  • چیزهای خوب هستند. برای من اتفاق خواهد افتاد.

ما باید با احساس اضطرار زندگی کنیم تا یک دقیقه تلف نشود. شکست، شکست و از دست دادن همه ما را رنج می دهد. انتظارش را داشته باشید و یاد بگیرید که با آن کنار بیایید. و سپس بیاموزید که به زندگی بازگردید بدون اینکه منتظر دعوت باشید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به قدرتی برتر از خودتان اعتماد کنید، و باور داشته باشید که چیزهای خوبی در راه است – وقتی از جایتان بلند می‌شوید، گرد و غبار خود را پاک می‌کنید و به زندگی ادامه می‌دهید، چیزهای خوبی رخ می‌دهد با عزم دوباره و شجاعت.

این مقاله در ژوئن ۲۰۰۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس از GaudiLab/Shutterstock

EComm Leaderboard 728 x 90 - روزهای سخت به قلب و روح شما می روند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی