عمومی

روزهای «استراحت و جلیقه» گوگل برای کارمندان پدر به پایان رسید، مدیر عامل می گوید. این یک ایده درخشان است

روزهای «استراحت و جلیقه» گوگل برای کارمندان پدر به پایان رسید،
مدیر عامل می گوید. این یک ایده درخشان است

«استراحت و جلیقه» ممکن است بدترین راز در سیلیکون ولی باشد. اینها که به عنوان «ترن هوایی» نیز شناخته می‌شوند، کارمندان سازمانی هستند، معمولاً مهندسان ارشد شرکت‌های فناوری بزرگ مانند گوگل و فیس‌بوک/متا، که کارشان آسان است و در پشت بام‌های شرکت می‌چرخند و با همکارهایشان به باد شلیک می‌کنند. جمع آوری یک چک حقوقی ۷ رقمی و حتی یک سهام سالم تر.

روایت گربه چاق فناوری شهرت شوخی به دست آورد. زمانی که «سیلیکون ولی» HBO کمی روی آن کار کرد. در این نمایش، نلسون “سر بزرگ” بیگتی در غول فناوری Hooli، شرکت خیالی الهام گرفته از گوگل، ارتقاء یافت. بیگتی به هیچ پروژه ای منصوب نشده بود و در عوض تصمیم می گیرد روزهای خود را با همنوعان خود تلف کند و در عین حال پولدار شود و در عین حال کم کاری انجام دهد.

چگونه استراحت و جلیقه تبدیل به یک چیز شد

این فقط تخیلی نیست. گزارش ها و مصاحبه ها با واقعی , زیر لیوانی های واقعی در شرکت هایی مانند Google، Meta و Microsoft می گویند که این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می کنید رخ می دهد. یکی از کارمندان سابق گوگل خندید: “روزهای من از ساعت ۱۱ شروع شد و ناهارهای طولانی می خوردم.”

این اتفاق می افتد دیگران می گویند، زیرا شرکت های بزرگ فناوری قادر به پرداخت آن هستند – حداقل تا کنون. این سازمان‌ها با جیب‌های بی‌پایان توانسته‌اند عکس‌های داغ را در زمینه‌های رو به رشدی مانند هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی استخدام یا تبلیغ کنند، و انتظار نداشته باشند که بیش از ۴۰ ساعت معمولی را به کار ببرند. این یک “اقدام تدافعی” است زیرا شما ترجیح می دهید استعدادهای برتر را نگه دارید، حتی اگر به این معنی باشد که آنها پایان معامله خود را متوقف نمی کنند.

زیر لیوانی ها دیگر در آب نخواهند بود

Google مکانی برای بازنشستگان بود- and-vesters. اما به نظر می رسد که به پایان خواهد رسید. در کنفرانس کد Vox Media هفته گذشته، Pichai با استناد به طرح خود برای “sprint sprint’ و حتی بحث در مورد کاهش احتمالی تعداد کارمندان تا ۲۰ درصد

با توجه به رکودهای پیش رو و فشارهای تورمی، نگرانی فزاینده lower و رقابت شدیدتر. پیچای در این کنفرانس در مورد TikTok و سایر شرکت‌های فعال در بازار چین صحبت کرد. چیزهایی که دو سال پیش مجبور نبودند به آنها فکر کنند، ناگهان تبدیل به یک مسئله واقعی برای اسلحه های بزرگ می شوند.

تعدادی از راه حل ها برای یافتن کارایی و مقابله با این مرکز اقتصادی ارائه خواهد شد. یکی از رویکردها ممکن است صرفاً تلاشی هماهنگ برای آشکارسازی افراد نگهدارنده و وسترها و فراخوانی آنها باشد. یا به طور کلی از شر آنها خلاص شوید.

چگونگی واکنش کارکنان

اما من می گویم گفتن آسان تر از انجام دادن است. پیچای و سایر رهبران ارشد باید با احتیاط عمل کنند. به دنبال افرادی با سیستم ردیابی بهره وری نظامی می تواند به راحتی نتیجه معکوس داشته باشد. مردم دوست ندارند به این شدت مورد سنجش و نظارت قرار گیرند، به خصوص زمانی که کارشان مبتنی بر دانش باشد. آنها ابزارک ایجاد نمی کنند. آنها در حال خلق ایده هستند.

شیطان در جزئیات پیام قرار دارد. این تغییر باید به دو صورت انجام شود. اول، این در مورد انصاف و مساوی کردن زمین بازی است. سهام در حال حاضر بخشی از هر استراتژی D&I خوب است. یادآوری این موضوع که سهم کمتر از همتای او ناعادلانه است، ممکن است به او انگیزه دهد که وزن خود را کاهش دهد. ما یک بیزاری عمیق نسبت به درک شدن توسط دیگران به عنوان یک کلاهبردار یا فراری داریم.

دوم، این مربوط به تعلق است، همچنین یک قطعه ای به پازل D&I. ما در پایان روز انسان هستیم. هیچ فردی نمی‌خواهد که فردی نافرمان اجتماعی باشد، حتی فردی که با استعداد باشد. مشارکت، تعلق داشتن، ساختن در کنار سازندگان دیگر – این می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای مشارکت بیشتر مردم باشد.

Google و دیگران کار خود را برای ایجاد یک هنجار جدید در مورد معنای کار در چنین سازمانی انجام می دهند. در پایان، احتمالاً چیز خوبی است که راز استراحت و جلیقه فاش شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی