ویژگی های تجاری |
POS موجود در همه طرح ها، ابزار بازاریابی ایمیلی موجود است |
|
بسته به نیازهای تجاری خود، ممکن است تصمیم به ایجاد یک وب سایت Squarespace یا یک وب سایت بگیرید. وب سایت Shopify. بیایید اکنون پارامترهای مختلف را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم تا بهترین پلتفرم را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم.
قیمت گذاری Shopify در مقابل Squarespace
هر دو Shopify و Squarespace برنامههای متفاوتی برای کسبوکارها دارند.
Shopify Pricing
سه برنامه Shopify برای انتخاب وجود دارد.
Shopify Lite Plan: این طرح اولیه Shopify است و ماهیانه ۹ دلار هزینه دارد.
Basic Shopify: بسته پایه ۲۹ دلار در ماه هزینه دارد.
Advanced Shopify: برای ویژگیهای پیشرفته، این طرح ترجیح داده میشود. هزینه آن ۲۹۹ دلار در ماه است.
Shopify Plus: Shopify Plus در بین شرکت های توسعه تجارت الکترونیک محبوب است. از ۲۰۰۰ دلار در ماه شروع میشود.
قیمتگذاری Squarespace
طرحهای Squarespace مقرون به صرفهتر هستند، که آنها را برای مشاغل کوچک جذاب میکند. در هر طرح، Squarespace ویژگیهایی را ارائه میکند که میتواند مفید باشد.
شخصی: هزینه طرح شخصی ۱۶ دلار در ماه است. این طرح محدودکننده است زیرا به شما اجازه نمیدهد چیزی بفروشید.
کسب و کار: هزینه طرحهای تجاری ۲۶ دلار در ماه است. با انتخاب این طرح، باید ۳% کارمزد تراکنش بابت هر فروش ایجاد شده بپردازید.
Commerce Basic: هزینه طرح پایه تجارت ۳۵ دلار در ماه است. این طرح دارای ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل نقطه فروش و تجارت الکترونیک است.
پیشرفت تجارت: The برنامه پیش پرداخت تجاری ۵۴ دلار در ماه هزینه دارد. با انتخاب این طرح، به همه ویژگیها از جمله ارسال بیدرنگ شرکت مخابراتی، تخفیفهای پیشرفته و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.
تجربه کاربر و انعطافپذیری طراحی
هنگام راهاندازی فروشگاه آنلاین، سهولت استفاده و قابلیت های سفارشی سازی طراحی بسیار مهم است. هر دو Shopify و Squarespace در این زمینه ها امتیاز بالایی دارند اما به روش های مختلف.
Shopify User Experience: رابط کاربری Shopify به دلیل طراحی بصری خود شناخته شده است، که باعث می شود کاربران جدید به راحتی حرکت کنند. . با ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن، کاربران به راحتی میتوانند طرحبندی فروشگاه خود را بدون نیاز به کندوکاو در کد سفارشی کنند.
تجربه کاربری Squarespace: Squarespace به برنده جایزه خود افتخار میکند. رویکرد طراحی محور این پلتفرم یک رابط بصری بسیار ارائه می دهد که به کاربرانی که زیبایی شناسی را در اولویت قرار می دهند پاسخ می دهد. ممکن است به منحنی یادگیری تندتری نسبت به Shopify نیاز داشته باشد، اما به کاربران با قابلیتهای طراحی پیچیده پاداش میدهد.
سفارشیسازی طراحی
- Shopify Design قوی>: انواع تم های قابل تنظیم را ارائه می دهد. کاربران میتوانند ظاهر سایت خود را به طور گسترده از طریق تنظیمات تم تغییر دهند یا در صورت داشتن مهارتهای فنی، به کدها بپردازند.
- طراحی Squarespace: Squarespace که بهخاطر قالبهای شیک و مدرنش معروف است، ارائه میکند. ابزارهای سفارشی سازی طراحی گسترده در ویرایشگر آن. با این حال، اجازه می دهد تا در مقایسه با Shopify، کد اصلی سایت کمتر مورد توجه قرار گیرد.
سهولت استفاده برای مشتریان
- <.Shopify Storefront: ویترین های Shopify کاربرپسند هستند، با مسیری روشن برای خرید، زمان بارگذاری سریع و بهینه سازی موبایل که تجربه خریدی روان را در هر دستگاهی تضمین می کند.
- ویترین Squarespace: تمرکز قوی Squarespace بر طراحی همچنین به ویترین های زیبا تبدیل می شود که تجربه مرور یکپارچه ای را ارائه می دهد. تاکید بر تصاویر و تایپوگرافی محیطی جذاب برای مشتریان ایجاد می کند.
Setting Up Shopify Vs. Squarespace
هر دو Shopify و Squarespace ویژگیهای تجارت الکترونیکی را ارائه میکنند که به گونهای طراحی شدهاند که نیازی به تجربه کدنویسی ندارند. این امر راهاندازی فروشگاهها را در هر دو پلتفرم آسانتر میکند.
راهاندازی Shopify: فروشگاههای Shopify به راحتی ساخته میشوند و نیاز به دانش کمی دارند. برخلاف Squarespace، Shopify پرداختها را با ارزهای متعدد میپذیرد، با مجموعهای از برنامههای شخص ثالث ادغام میشود و از گزینههای مختلف درگاه پرداخت پشتیبانی میکند.
تنظیم Squarespace: راهاندازی Squarespace به موارد بیشتری نیاز دارد. زمان و تلاش این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که میخواهید یک ابزار بازاریابی ایمیلی را با Squarespace ادغام کنید.
قالبها
وقتی صحبت از قالبها به میان میآید، هر دو پلتفرم شما را برای انتخاب ناامید میکنند.
الگوهای سایت Shopify: کاربران Shopify 9 قالب رایگان برای انتخاب و ۶۴ قالب دیگر دارند که با پرداخت هزینه ارائه می شود. برای آسانتر کردن این کار، پلتفرم قالبهای خود را بر اساس صنایع سازماندهی میکند.
الگوهای Squarespace: قالبهای Squarespace منحصربهفرد، شیک و مدرن هستند. محدوده الگوی Squarespace که برای جذب وبلاگ نویسان طراحی شده است، به خوبی در دستگاهها کار میکند.
Shopify Payments در مقابل. Squarespace Payments
یکی دیگر از پارامترهای مهم از نظر ویژگی های تجارت الکترونیک، پرداخت است. بیایید بررسی کنیم که Shopify و Squarespace چگونه در اینجا قرار میگیرند.
Shopify Payments: Shopify همه درگاههای پرداخت اصلی از جمله Square، Amazon Pay و PayPal را میپذیرد. Shopify به ارائه گزینه های پرداخت اضافی برای پشتیبانی از ارائه دهندگان محلی ادامه می دهد.
پرداختهای Squarespace: برخلاف Shopify، Squarespace در پذیرش پرداختها محدود است. خود را به PayPal، Stripe و Square محدود می کند.
تفاوت در هزینه های تراکنش بین Shopify و Squarespace
برای صاحب یک کسب و کار کوچک، هر سنت مهم است. به همین دلیل، زمانی که به دنبال چیزی برای فروش در Shopify هستید، مهم است که هزینه های تراکنش را در نظر بگیرید. /a> یا Squarespace آنلاین.
هزینههای تراکنش Shopify: با Shopify، دو گزینه دارید: از پردازشگر پرداخت داخلی Shopify استفاده کنید یا از یک درگاه پرداخت شخص ثالث استفاده کنید. اگر مورد اول را انتخاب کنید، می توانید به طور کامل از کارمزد تراکنش اجتناب کنید. اگر در عوض تصمیم به استفاده از درگاه پرداخت شخص ثالث دارید، بسته به طرح خود بین ۰٫۵٪ تا ۲٪ پرداخت خواهید کرد.
کارمزدهای تراکنش Squarespace: وقتی Squarespace را انتخاب میکنید، فقط برای طرح کسبوکار ۳ درصد کارمزد تراکنش میپردازید.
Squarespace vs . مقایسه سئوی Shopify
SEO و Google Analytics جنبه های بسیار مهمی از عملکرد تجارت الکترونیک هستند، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک که با رقابت بیشتری روبرو هستند. به نظر می رسد هر دو Shopify و Squarespace این را درک می کنند و راه حل هایی برای برآوردن نیازهای صاحبان مشاغل ارائه می دهند.
Shopify SEO: یکی از عملکردهای کلیدی SEO که Shopify ارائه می دهد این است که به طور خودکار توضیحات متا و عنوان صفحه را با توجه به محتوای صفحه وب ایجاد می کند. .
Squarespace SEO: در Squarespace، باید عناوین متا، URL های سفارشی و توضیحات را به صورت دستی پیکربندی کنید.
Shopify App Store vs. Squarespace
میتوانید برنامهها را خریداری کنید یا از برنامههای رایگان در Shopify و Squarespace استفاده کنید. بیایید جزئیات بیشتری را درک کنیم.
Shopify App Store: برنامه Shopify دارای ۷۰۰۰ برنامه است. اینها شامل ادغام با سایر برنامهها و ابزارهایی است که برای گنجاندن بخشهای خاصی از عملکردها در فروشگاههای برنامههای Shopify ایجاد شدهاند.
برنامههای Squarespace: برنامههای Squarespace به شکل برنامههای افزودنی هستند. در حال حاضر، فقط ۲۸ برنامه افزودنی موجود است.
ارسال
در مورد حمل و نقل، هم Shopify و هم Squarespace به شما امکان می دهند حمل و نقل رایگان، براساس وزن، محلی را تنظیم کنید. نرخهای تحویل، ثابت و محاسبهشده.
Shopify Shipping: Shopify فرآیند حمل و نقل را برای مشاغل آسانتر میکند. برچسب های حمل و نقل قابل چاپ و ادغام با خدمات حمل و نقل مانند UPS و NHL را ارائه می دهد.
Squarespace Shipping: UPS با Squarespace و Shopify کار می کند. اگرچه از دیدگاه Squarespace، با سایر ارائه دهندگان خدمات کار نمی کند.
ویژگی های تجاری Shopify در مقابل. Squarespace
برخی از ویژگی های تجاری مانند نقطه فروش، پشتیبانی مشتری و بازاریابی برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین ضروری هستند. بیایید بررسی کنیم که Shopify و Squarespace چگونه بر روی این پارامترها کار می کنند.
ویژگی های تجاری Shopify: Shopify سیستم POS خود را دارد که در هر طرح فروشگاه Shopify گنجانده شده است. برای بازاریابی، Shopify یک ابزار بازاریابی ایمیلی ارائه میکند که به کسبوکارها اجازه میدهد خبرنامه ارسال کنند.
ویژگیهای تجاری Squarespace: Squarespace برای توسعه نقطه فروش خود با Square همکاری کرده است، که فقط با Commerce Basic یا Commerce Advance در دسترس است. Squarespace همچنین ویژگیهای جالب بازاریابی ایمیلی را ارائه میدهد که قیمت بالایی دارند.
تصویر: $
بیشتر در: تجارت الکترونیک