عمومی

آیا آمریکا در رکود اقتصادی است؟ اقتصاددانان می گویند هنوز نه، اما یکی احتمالا میاد

آیا آمریکا در رکود اقتصادی است؟ اقتصاددانان می گویند هنوز نه، اما یکی
احتمالا میاد

اگر نگران این هستید که کسب و کار شما تا چه زمانی شبح رکود بالقوه بر آن معلق باشد، به نظر می رسد بحث رکود برای ماندن اینجا بودن اقتصاد ایالات متحده برای دومین سه ماهه متوالی بین آوریل و ژوئن کاهش یافت و کاهش یافت. با نرخ سالانه ۰٫۹ درصد و رسیدن به تعریف غیر رسمی از رکود 

اکثر اقتصاددانان معتقد نیستند با این حال، اقتصاد هنوز وارد رکود شده است. بازار کار و هزینه‌های مصرف‌کننده در حال هجوم است با وجود بالاترین قیمت‌ها در ۴۰ سال گذشته، ثابت می‌ماند.

برای روشن بودن، ما رکود را پیش‌بینی می‌کنیم، اما تا اوایل سال آینده شروع آن را نداریم. تیم کویلان و شانون سیری، اقتصاددان در یادداشت بعد از اعداد تولید ناخالص داخلی منتشر شد. “قدرت بازار کار امروز بهترین استدلال علیه کسانی است که می گویند ما در حال حاضر در رکود هستیم.” رویترز، افزایش ۰٫۵ درصدی تولید ناخالص داخلی در طول سه ماهه دوم را به جای کاهش پیش‌بینی کرده بود، این کاهش نشان‌دهنده بهبودی در مقایسه با سه ماهه اول ۲۰۲۲ است، زمانی که فعالیت‌های اقتصادی ۱٫۶ درصد کاهش یافت. و ایالات متحده. اقتصاد از نظر فنی در یک رکود تا دفتر ملی تحقیقات اقتصادی یکی را اعلام می کند – فرآیندی که شامل گروهی از اقتصاددانان غیرحزبی است. بررسی طیف وسیعی از عوامل اما دو ربع متوالی تولید ناخالص داخلی منفی مدت‌ها تعریفی کاربردی از رکود بوده است و اغلب پیش‌آگهی تایید نهایی NBER است.

صرف نظر از اعداد و ارقام، بدبینی وجود دارد، زیرا بسیاری از کسب و کارهای کوچک گزارش می دهند که در حال حاضر احساس می کنددر رکود هستیم. در اوایل این ماه، فدراسیون ملی تجارت مستقل دریافت که انتظارات صاحبان مشاغل کوچک برای شرایط در شش ماه آینده به پایین ترین حد خود رسیده است. بر اساس نظرسنجی اخیر از گلدمن ساکس.

وقتی اقتصاد منقبض می‌شود، کسب و کارهای کوچک اغلب بیشترین ضربه را می بینند. اما در حالی که صاحبان مشاغل نسبت به شرایط اقتصادی احساس ناراحتی می کنند، در مورد شانس خود برای مقابله با رکود آینده احساس خوشبختی می کنند. بر اساس تحقیقات اخیر Kabbage، واحدی از American Express که بررسی و اعتبار کسب و کارهای کوچک را ارائه می دهد. بنیانگذاران دقیقاً به این دلیل که قبلاً و اخیراً اینجا بوده اند احساس خوشبختی می کنند. این بیماری همه گیر بالاترین دلیل ذکر شده بود که صاحبان کسب و کار معتقدند در موقعیتی قوی برای زنده ماندن از هر آنچه که چرخه کسب و کار به آنها وارد می کند، هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی