عمومی

2 میلیون دلار در وام و کمک های مالی مشاغل کوچک موجود است در سراسر ایالات متحده

۲ میلیون دلار در وام و کمک های مالی مشاغل کوچک موجود است
در سراسر ایالات متحده

هر دو کمک بلاعوض و وام< /a> می تواند تسکین عمده ای را برای مشاغل کوچک در حال مبارزه – به ویژه در مواقع بحران، فراهم کند. آتش‌سوزی‌های اخیر در مائوئی مشکلات بزرگی را برای مشاغل و ساکنان محلی ایجاد کرد. و دولت فدرال اکنون مهلت یک برنامه وام بزرگ را تمدید می کند. در مورد این و برخی برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکار کوچک در زیر بخوانید.

وام‌های فدرال بلایای مائوئی

اخیراً اداره تجارت کوچک ایالات متحده تمدید مهلت برای مشاغل و ساکنان هاوایی برای درخواست وام فدرال بلایای طبیعی SBA. این فرصت بودجه به آسیب‌های دارایی ناشی از آتش‌سوزی‌های مائویی و بادهای شدید مرتبط با آن که از ۸ اوت تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ روی داد، می‌پردازد. یک پنجره ۴۵ روزه وجود دارد که از قطع ثبت نام FEMA در ۱۱ دسامبر گذشته است، که طی آن SBA ادامه خواهد داشت. برای پذیرش درخواست های وام برای خسارت اموال از مشاغل و ساکنان. در این بازه زمانی طولانی، هیچ مدرک یا توضیح اضافی از متقاضیان لازم نیست. این وام ها برای مشاغل با اندازه های مختلف، بیشتر سازمان های غیرانتفاعی خصوصی، و همچنین صاحبان خانه ها و اجاره نشینان در دسترس است و به تعمیر یا جایگزینی اموال آسیب دیده در فاجعه کمک می کنند. SBA گزینه بودجه اضافی را برای اقدامات کاهش بلایا در آینده ارائه می دهد. کسب‌وکارهای کوچک غیرکشاورزی، تعاونی‌های کشاورزی کوچک، مشاغل مرتبط با آبزی پروری و اکثر سازمان‌های غیرانتفاعی خصوصی با هر اندازه ممکن است واجد شرایط دریافت وام بلایای آسیب اقتصادی تا سقف ۲ میلیون دلار باشند. هدف این وام پوشش تعهدات مالی و هزینه های عملیاتی است که اگر فاجعه نبود، قابل مدیریت بود. می توان از آن برای بدهی های ثابت، حقوق و دستمزد، حساب های پرداختنی و سایر تعهدات مالی متاثر از فاجعه استفاده کرد. آخرین مهلت جدید برای درخواست وجوه ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ است.

برنامه بهبود نمای کسب و کار کوچک هایلند پارک

شورای شهر در هایلند پارک، ایلینوی بازسازی برنامه بهبود نمای مشاغل کوچک خود. آنها اخیراً موافقت کردند که چندین پیشرفت را در این برنامه اجرا کنند، که از سال ۲۰۰۲ به کسب و کارهای محلی و صاحبان املاک کمک می کند. این تغییرات شامل افزایش سقف کمک هزینه از ۵۰۰۰ دلار به ۲۰۰۰۰ دلار در سال است که دریافت کنندگان باید آن را مطابقت دهند. علاوه بر این، این برنامه در حال گسترش است تا واجد شرایط بودن را برای مشاغل بیشتری باز کند و دامنه پیشرفت های مجاز را افزایش دهد. تغییرات در جمله بندی برنامه نیز بخشی از به روز رسانی است. این تغییرات روشن می‌کند که کسب‌وکارهای واجد شرایط باید در درآمد مالیات بر فروش مشارکت داشته باشند، الزام متقاضیان را برای نهادهای انتفاعی حذف کنند، و درخواست‌های بودجه را به یک بهبود خاص در هر ساختمان در یک بازه زمانی پنج ساله محدود کنند.

برنامه کمک هزینه تقویت کسب و کار کوچک و امنیت شهرستان پیرس

کانتی پیرس، واشنگتن تقویت مالی برای کسب و کارهای کوچک واجد شرایط از طریق برنامه کمک هزینه تقویت و امنیت کسب و کارهای کوچک. از طریق این برنامه، مشاغل کوچک مستقر در مناطق غیرشرکتی شهرستان پیرس یا در شهرک‌ها و شهرهایی با کمتر از ۸۰۰۰ ساکن واجد شرایط هستند. مشاغل باید حداقل دو سال فعالیت داشته باشند و بیش از ۲۰ کارمند تمام وقت استخدام نکنند. شهرها و شهرهایی که تحت این محدودیت جمعیتی واجد شرایط هستند عبارتند از: باکلی، کاربونادو، ایتونویل، فرکرست، میلتون، پاسیفیک، روی، راستون، پریری جنوبی، استیلاکوم و ویلکسون. کسب‌وکارهای کوچک واجد شرایط این فرصت را دارند که بازپرداختی را که نیمی از هزینه‌های واجد شرایط خود را پوشش می‌دهد، با حداکثر کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلار دریافت کنند. هزینه های واجد شرایط شامل سرمایه گذاری های سرمایه ای مانند خرید تجهیزات جدید، لوازم خانگی، مبلمان، ارتقاء امنیت، یا هزینه های مربوط به افزایش امکانات می شود. این همچنین به ارتقاهای امنیتی مانند نصب روشنایی جدید، سیستم های هشدار، دوربین ها، درهای ایمن، بولاردها و نرده ها نیز گسترش می یابد. این کمک هزینه بر اساس منطبق عمل خواهد کرد. این برنامه فقط در انتظار امضای نهایی برای تایید است.

برنامه گرنت کسب و کار کوچک Iron County

برنامه گرنت کسب و کار کوچک Iron County، مدیریت شده توسط هیئت فرصت‌های اقتصادی Iron County و مرکز تجاری و نوآوری Cedar City، به توزیع ۶۰۰۰۰ دلار وجوه. هدف از این کمک ها حمایت از پروژه هایی است که به توسعه اقتصادی شهرستان کمک می کند. مرحله اولیه پیش درخواست به ارزیابی واجد شرایط بودن کسب و کارها برای کمک مالی کمک می کند. تاریخ نهایی برای ارسال پیش برنامه ها ۱۲ ژانویه است. از کسب و کارهایی که این مرحله مقدماتی را پشت سر می گذارند خواسته می شود تا یک درخواست دقیق را برای ارزیابی بیشتر تکمیل کنند. و گیرندگان باید بودجه ای را که دریافت می کنند به صورت یک به یک مطابقت دهند.

کمک هزینه های STEP آیداهو

اخیراً در آیداهو دریافت برنامه توسعه تجارت دولتی ( STEP) کمک مالی به مبلغ ۲۳۳۰۰۰ دلار. این کمک مالی برای کمک به گسترش صادرکنندگان مشاغل کوچک در سراسر آیداهو تعیین شده است. کمک مالی STEP، که تا حدی توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) تامین می شود، توسط بازرگانی آیداهو مدیریت می شود. کسب و کارهای کوچک واجد شرایط می توانند به طیف وسیعی از ابتکارات حمایت شده STEP دسترسی داشته باشند، مشروط بر اینکه معیارهای SBA را برآورده کنند. این فرصت ها شامل جلسات آموزشی در زمینه صادرات، حمایت مالی، یک برنامه جهانی دیجیتال طراحی شده برای افزایش حضور آنلاین بین المللی و قابلیت های تجارت الکترونیک و شرکت در نمایشگاه های تجاری بین المللی ویژه صنعت به رهبری دولت است. اگرچه دوره درخواست فعلی برای وجوه STEP بسته شده است، انتظار می‌رود در اوت ۲۰۲۴ بازگشایی شود.

Marquette Match در برنامه Grant اصلی

میشیگان راه اندازی چرخه جدیدی از برنامه کمک مالی Match on Main که کسب و کارهای کوچک در نواحی مرکز شهر ایالت را هدف قرار می دهد. اداره توسعه مرکز شهر (DDA) در Marquette اکنون درخواست‌هایی را از مشاغلی می‌پذیرد که واجد شرایط این فرصت هستند. Match on Main یک کمک مالی مبتنی بر بازپرداخت است که تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار را به مشاغل کوچک از طریق برنامه های پردازش شده و تحت نظارت DDA ارائه می دهد. هر DDA می تواند دو درخواست ارائه دهد که نماینده دو کسب و کار واجد شرایط مختلف هستند، اما تنها یک کمک هزینه به هر DDA اعطا خواهد شد. پول کمک مالی را می توان برای اهداف مختلفی از جمله پشتیبانی فنی، بازسازی ساختمان داخلی، توسعه فضاهای بیرونی به صورت دائم یا نیمه دائمی و سایر هزینه های عملیاتی مانند بازاریابی و تهیه موجودی تخصیص داد. آخرین مهلت ارسال درخواست به Marquette DDA 5 فوریه است.

تصویر: $< /em>


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی