عمومیمقالات

اوراق قرضه من چیست و آیا باید آنها را بخرم؟

اوراق قرضه من چیست و آیا باید آنها را بخرم؟

ممکن است اخیراً شنیده باشید که افراد در مورد سرمایه گذاری صحبت می کنند در I اوراق قرضه برای کمک به تورم. داشتن راهی برای محافظت از سرمایه خود در برابر افزایش هزینه ها، خوب، همه چیز اخیراً می تواند جذاب باشد، به خصوص که نمی دانیم آینده چه خواهد داشت. اما من دقیقاً چه اوراق قرضه ای هستم، و آیا باید آنها را اکنون بخرید؟

دولت ایالات متحده اوراق قرضه I را به طور خاص برای کمک به مبارزه با تورم ایجاد کرد. آنها می توانند انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری برای افرادی باشند که از ریسک ناراحت هستند. اما آنها تنها چیزی نیستند که باید در سبد سرمایه گذاری خود نگه دارید.

قبل از سرمایه گذاری روی آنها، ضروری است که بدانید آنها چیستند، چگونه کار می کنند، و چقدر از بازدهی سرمایه گذاری خود را خواهید دید.

باندهای I چیست و چگونه کار می کنند؟< /h2>

در زمان تورم بالا، سود حساب‌های پس‌انداز معمولی نمی‌تواند با افزایش قیمت‌ها همگام شود. خیلی سریع، پولی که امروز دارید به اندازه سابق نمی رود. برای کمک به مبارزه با این مشکل، وزارت خزانه داری ایالات متحده اوراق قرضه پس انداز سری اول، با نام اوراق قرضه I را در سال ۱۹۹۸ معرفی کرد تا افراد بیشتری را تشویق کند که پس انداز کنند و از پول خود در برابر تورم محافظت کنند.

برای انجام هر دو، نرخ بهره ارائه شده در اوراق قرضه I ترکیبی از دو عدد است: نرخ ثابت و نرخ تورم. آنها از شما در برابر تورم محافظت می کنند زیرا با افزایش تورم، نرخ بهره ترکیبی در اوراق قرضه I شما نیز افزایش می یابد.

وزارت خزانه داری نرخ ثابت را تعیین می کند. در طول عمر اوراق قرضه تغییر نمی کند و برای همه اوراق I که در یک دوره شش ماهه منتشر شده اند اعمال می شود. نرخ های ثابت جدید در تاریخ ۱ می و ۱ نوامبر هر سال اعلام می شود. نرخ های ثابت بسته به قدرت اقتصاد ممکن است افزایش یا کاهش یابد. وقتی یک اوراق قرضه I خریداری می کنید، نرخ ثابت تا زمانی که آن را نقد نکنید، نرخ بهره شما باقی می ماند.

بر خلاف نرخ ثابت، نرخ تورم در همه اوراق قرضه I هر شش ماه یکبار تغییر می کند. نرخ تورم بر اساس شاخص قیمت مصرف‌کننده برای همه مصرف‌کنندگان شهری (CPI-U) برای همه اقلام است.

از ۱ مه ۲۰۲۳، نرخ ترکیبی ۴٫۳۰٪ است. تا اول نوامبر ۲۰۲۳ که وزارت خزانه داری نرخ را بر اساس گزارش های اقتصادی و تورم تنظیم می کند، باقی خواهد ماند.

اوراق قرضه ماهانه سود دریافت می کنند. سود هر شش ماه یکبار ترکیب شده و به ارزش اصلی جدید اوراق قرضه اعمال می شود. ارزش اصلی جدید مجموع اصل قبلی به اضافه بهره ای است که در شش ماه گذشته به دست آورده است.

خرید و پول نقد

دو راه برای خرید اوراق قرضه I وجود دارد.

می‌توانید از طریق حساب TreasuryDirect، اوراق قرضه الکترونیکی I را به صورت آنلاین خریداری کنید. شما می توانید سالانه بین ۲۵ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای هر نفر خرید کنید. پس از خرید I bond، می توانید ارزش فعلی آن را از طریق همان وب سایت کنترل کنید. پس از سررسید پس از ۳۰ سال به طور خودکار نقد می شود.

همچنین می‌توانید نسخه کاغذی I bond را خریداری کنید. آنها حداقل مبلغ خرید ۵۰ دلاری دارند و تا سقف سالانه ۵۰۰۰ دلار افزایش ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ دلاری یا ۱۰۰۰ دلاری دارند. اوراق قرضه کاغذی باید با اظهارنامه مالیاتی فدرال شما با استفاده از فرم خاصی خریداری شود.

محدودیت خرید اوراق قرضه الکترونیکی و کاغذی جدا است. برای مثال، یک نفر می‌تواند ۱۰۰۰۰ دلار الکترونیکی و ۵۰۰۰ دلار کاغذی برای مجموع حداکثر ۱۵۰۰۰ دلار در سال بخرد.

شما باید اوراق قرضه I را حداقل به مدت ۱۲ ماه نگه دارید، اما می‌توانید اجازه دهید تا حداکثر سررسید آنها برسد. ۳۰ سال. پس از سال اول، می توانید آن را در هر زمانی نقد کنید. با این حال، اگر کمتر از پنج سال مالک آن باشید، سه ماه آخر علاقه خود را از دست خواهید داد.

مزایای I bonds چیست؟

چهار مزیت اصلی وجود دارد:

  • در برابر تورم محافظت می‌کنند. قیمت ها در بلندمدت افزایش می یابند و به دلیل تورم پول شما در آینده ارزش کمتری خواهد داشت. این یکی از دلایلی است که چرا سرمایه گذاری در سهام، اوراق قرضه یا سایر دارایی ها بسیار مهم است. اوراق قرضه من، به ویژه، یک راه نسبتا کم خطر برای کمک به محافظت در برابر تورم است. هنگامی که تورم افزایش می یابد، نرخ تورم در اوراق قرضه I نیز افزایش می یابد. این به شما کمک می کند تا قدرت خرید پول خود را حفظ کنید.
  • اوراق قرضه I دارای مزایای مالیاتی هستند. از مالیات های ایالتی و محلی معاف هستند. با این حال، باید مالیات فدرال را بر سودی که به دست می آورید، سالانه یا پس از پرداخت آن پرداخت کنید. در برخی موارد، اگر از پول برای هزینه های تحصیلات عالی واجد شرایط استفاده کنید، ممکن است مالیات فدرال لغو شود.
  • آنها کم خطر هستند. خزانه داری ایالات متحده از اوراق قرضه I حمایت می کند، که به این معنی است که احتمال نکول کمی وجود دارد. اگرچه سرمایه‌گذاری همیشه ریسکی را به همراه دارد، اما اوراق قرضه I احتمالاً مبلغ اصلی را که سرمایه‌گذاری می‌کنید همراه با بهره را برمی‌گرداند. میزان درآمد شما بستگی به مدت زمانی دارد که اجازه دهید بالغ شود.
  • اوراق قرضه I یک روش در دسترس برای سرمایه گذاری است. در صورت خرید وسایل الکترونیکی می توانید به اندازه ۲۵ دلار سرمایه گذاری کنید و می توانید در طول سال چندین مورد را خریداری کنید. این سرمایه‌گذاری اولیه کم، بر خلاف سایر سرمایه‌گذاری‌هایی که به هزاران دلار نیاز دارند، آن‌ها را برای مردم عادی بسیار قابل دسترس‌تر می‌کند.

اشکال I bonds چیست؟

همراه با مزایا، معایبی نیز دارند:

  • در سال اول نمی‌توان آن‌ها را نقد کرد. اوراق قرضه I باید حداقل یک سال پس از خرید آنها نگهداری شود. پس از آن زمان، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را نقد کنید، اگرچه اگر فوراً این کار را انجام دهید، احتمالاً علاقه زیادی را مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر این، اگر حداقل پنج سال آن را نگه ندارید، سه ماه آخر علاقه خود را از دست می دهید، که به هر سودی که به دست می آورید می خورد.
  • اوراق قرضه I محدودیت سرمایه گذاری دارند. وزارت خزانه داری تعداد خرید هر فرد را در یک سال محدود می کند. هر سال، می‌توانید با استفاده از اظهارنامه مالیاتی فدرال خود، تا ۱۰۰۰۰ دلار الکترونیکی به ازای هر شماره تأمین اجتماعی و ۵۰۰۰ دلار کاغذ اضافی خریداری کنید. در مقایسه با سایر فرصت های سرمایه گذاری، این نسبتاً کم است. به علاوه، شما فقط می توانید از طریق وزارت خزانه داری سرمایه گذاری کنید، نه حساب کارگزاری یا بازنشستگی.
  • ورثه شما ممکن است مجبور به پرداخت مالیات بر دارایی یا هدیه باشند. اگر قبل از اوراق قرضه فوت کنید. در صورت وجود، وراث شما ممکن است مجبور باشند مالیات بر دارایی یا هدیه فدرال و مالیات بر دارایی یا ارث ایالتی را بپردازند.

در مورد اوراق قرضه EE چطور؟

علاوه بر اوراق قرضه I، وزارت خزانه داری اوراق EE.

از چند جهت شبیه به هم هستند: 

  • آنها سود ماهانه دریافت می‌کنند و حداقل مبلغ خریدشان ۲۵ دلار است.
  • آنها باید سود داشته باشند. برای ۱۲ ماه اول پس از خرید نگهداری می شود.
  • اگر اوراق قرضه EE را قبل از مالکیت آنها به مدت پنج سال بفروشید، سه ماه سود خود را از دست خواهید داد.

برخلاف اوراق قرضه I، EE ها فقط یک نرخ بهره ثابت دریافت می کنند که در طول عمر خود ثابت می ماند. وزارت خزانه داری تضمین می کند که ارزش اوراق قرضه EE شما دو برابر مبلغی است که برای آن در ۲۰ سال سررسید پرداخت کرده اید.

تصمیم گیری بین سرمایه گذاری در اوراق قرضه I یا EE به ترجیح شخصی و باورهای شما در مورد آنچه که تورم در آینده انجام خواهد داد بستگی دارد. مطمئن شوید که گزینه های خود را به دقت بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید، به خصوص که اگر قبل از گذشت پنج سال از هر یک از آنها استفاده کنید، پول خود را از دست خواهید داد.

برای چه کسی بهتر است اوراق قرضه بدهم؟

باید درخواست تجدید نظر کنم برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری های کم ریسک برای مدت زمان متوسط ​​(بیش از یک تا سه سال اما کمتر از ۱۰ سال) هستند. آنها می توانند برای بازنشستگانی مناسب باشند که می خواهند پس انداز خود را با تورم هماهنگ کنند و بیش از یک حساب پس انداز معمولی یا اوراق قرضه EE درآمد کسب کنند. اگر ظرف پنج سال بازنشسته می شوید یا قصد دارید خانه بخرید یا خرید بزرگ دیگری انجام دهید، قرار دادن مقداری پول در اوراق قرضه I می تواند راهی مفید برای محافظت از پس انداز شما در برابر تورم باشد.

شما باید اوراق قرضه I را برای حداقل یک سال و در حالت ایده آل، حداقل برای پنج سال نگه دارید. بنابراین بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری در آنها، صندوق اضطراری خود را ایجاد کنید.

اگر چندین دهه قبل از بازنشستگی دارید، ممکن است تا زمانی که به تاریخ بازنشستگی خود نزدیک شوید، بازدهی بهتری با سایر انواع سرمایه گذاری داشته باشید. سهام، صندوق های ETF و صندوق های شاخص احتمالاً بیشتر از یک اوراق قرضه I در طول درازمدت، اگرچه می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌تری باشند.

حتما تحقیقات خود را انجام دهید. کار با یک مشاور مالی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین مسیر را برای خود و خود تعیین کنید. بازنشستگی.

خط پایین

اوراق قرضه یک گزینه کم خطر برای سرمایه گذارانی است که به دنبال مکانی امن برای برای یک روز بارانی پول پس انداز کنید به یاد داشته باشید که قبل از خرید و درک ریسک‌ها و مزایای بالقوه هر نوع سرمایه‌گذاری، در مورد ملاحظات سرمایه‌گذاری، از جمله اوراق قرضه I، به طور کامل تحقیق کنید.

Photo by Prostock- studio/Shutterstock

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی