عمومی

فعال سازی هدف در داخل یکی از بزرگترین آمریکا بانک ها

فعال سازی هدف در داخل یکی از بزرگترین آمریکا
بانک ها

در سال ۲۰۲۲، Purpose از حاشیه استراتژی شرکت به هسته اصلی خود منتقل شده است. شاخص قدرت هدف ۲۰۲۲، اولین مطالعه تجربی برندهای مبتنی بر هدف، تأیید می‌کند که هدف به طور قابل‌توجهی به افزایش تمایل افراد کمک می‌کند. برای خرید و کار کردن در یک شرکت

علی‌رغم این درک رو به رشد، یک چالش بزرگ همچنان باقی است. تنها ۱۰% از CMOها هدف خود را در داخل و خارج از سازمان خود (Kantar) فعال کرده اند. و در میان کسانی که این کار را انجام می دهند، مطالعات اخیر نشان می دهد که ۸۰-۸۵٪ از ابتکارات Purpose در اجرا با شکست مواجه می شوند.

بنابراین، چه کسی این کار را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد؟

Vinoo Vijay مدیر بازاریابی Truist، یکی از بزرگترین بانک های تجاری در کشور است. او همچنین یکی از مدیران ارشد CMO در کشور است که هدف شرکت را به طور موثر فعال می کند. این مصاحبه ویجی را در مرکز هدف فعال سازی قرار می دهد. او پذیرفت که با من صحبت کند و از فرصتی برای انتقال آنچه در این فرآیند آموخته است لذت می برد.

۱٫ هدف Truist چیست؟

هدف ما الهام بخشیدن و ساختن زندگی و جوامع بهتر است. این هدف پایه اصلی ما از ابتدای پیدایش Truist در سه سال پیش بوده است. برای ما واضح است که بانکداری مدرن مقیاس‌پذیر فقط یک میز است. آنچه ما را به حرکت در می آورد، و ما را متمایز می کند، تعهد مطلق ما به هدف، مأموریت و ارزش های مشترکمان است. اعتقاد ما این است که ترکیبی از لمس و فناوری، که با تمرکز عمیق هم تیمی، مشتری و جامعه ما ترکیب شده است، ما را در مسیری قرار می دهد که هر روز به هدف خود ادامه دهیم.

۲٫ زمانی که در حال بررسی پیشنهاد آمدن به Truist بودید و چگونه می‌دانستید که با رهبرانی که به ایجاد یک بانک هدفمند اعتقاد دارند، همکاری می‌کنید؟

سوال شما شامل یک فرض مهم و درست است. من هیچ علاقه ای به مدیر عاملی یک بانک دیگر نداشتم. من قبلاً به عنوان مدیر ارشد مالی در بانک TD خدمت کرده بودم و همچنین برند و بازاریابی را در Ally Financial ایجاد و اجرا کردم. آنچه برای من مهم بود، و هست، داشتن تأثیر فعال و مثبت بر همکاران و جوامع است، و وقتی با رهبران Truist صحبت می‌کردم، آشکار بود که آنها عمیقاً هدف را هدایت می‌کردند. حتی در حال حاضر، ما کار خود را هدفمند متمرکز می کنیم. این یک یادآوری دائمی از چرایی ماست. و از آنجایی که ما یک برند کاملاً جدید و یک بانک بازسازی شده هستیم، فرصتی باورنکردنی داریم تا هدفمان را به یک نوع تجربه بانکی واقعاً متفاوت تبدیل کنیم.

برای طولانی ترین زمان تمرکز و پیام کلیدی بانکداری حول محور امنیت بود. تصور کنید شعبه بانکی با شکوه با دیوارهای ۶ اینچی ضخیم از پول شما محافظت می کند. پس از آن دوره ای بود که بر مقیاس تأکید داشت. قدرت محض اندازه. به ساختمان های ۶۰ طبقه فکر کنید. و در ۱۵ سال گذشته یا بیشتر، با فراگیر شدن دیجیتال، تمرکز صنعت بر ابزار دیجیتال بوده است. به حداکثر رساندن ابزار در صفحه نمایش شش اینچی موبایل ما. در چند سال گذشته، ما شاهد تغییر به سمت تمرکز بر روی اجتماعی هستیم. منظور من از آن این است که ما تشخیص می دهیم که در خلاء زندگی نمی کنیم. که ما تجربیات مشترکی داریم. و اعمال ما بر دیگران تأثیر می گذارد و اعمال دیگران بر ما تأثیر می گذارد. شش درجه جدایی را چند برابر کنید. رفاه جمعی ما به طور اجتناب ناپذیری به هم مرتبط است. این دوره ایجاب می کند که فراتر از خود، هدف مشترک و مشترکی را پیدا کرده و ایجاد کنیم. در واقع، ما هوس آن را داریم. چه به عنوان هم تیمی و چه به عنوان مشتری. بنابراین سوال اکنون این نیست که آیا ما به هدف نیاز داریم یا خیر، بلکه این است که چقدر می توانیم به طور هدفمند برای هم تیمی ها، مشتریان و جوامع خود عمل کنیم. همانطور که امنیت، مقیاس یا ابزار دیجیتال نشانه بارز گذشته ما بود، هدف نیز طرحی برای آینده ما است.

۴٫ برقراری ارتباط با آن هدف باید چالش برانگیز باشد. در یک مطالعه جدید، کمتر از ۲۵٪ از CMOها هدف شرکت را فعال نمی کنند. استراتژی شما چه بوده است؟

چالش برانگیز است، بله. غیر ممکنه، نه هدف فعال سازی فضای سفید گسترده ای را برای Truist ارائه کرد. بانک ها به خوبی نیازهای بانکی عملکردی مشتریان و جوامع را برآورده می کنند. ما کار عملکردی را انجام می دهیم. اما نیازهای عاطفی. هر چه نیاز انسان بیشتر باشد. نیازهایی که در صورت برآورده شدن، اعتماد و اشتراکات را تقویت می کند. که الهام بخش است و زندگی و جوامع بهتری را می سازد. این نیازها معمولاً توسط ارائه دهندگان خدمات مالی برآورده نمی شوند. ما می دانستیم که اگر بتوانیم راهی پیدا کنیم که هم در داخل و هم در خارج، ادعای مشروع خود را مبنی بر هدفمندتر بودن بانک تقویت کنیم، می توانیم از هم جدا شویم. با این حال، به نظر شما، زبان و تجسم هدف ممکن است باورپذیر نباشد و به نظر پیش پا افتاده باشد. بدبین بودن در مورد ویژگی های عاطفی آسان است. رویکرد Truist این بوده است که از درون و با رهبری شروع شود. مؤسسه رهبری Truist ما در توسعه رهبری متخصص است که بر کل افراد و نحوه تأثیرگذاری باورهای آنها، به ویژه هدف آنها بر سبک رهبری آنها تمرکز دارد. رهبران وظیفه دارند نه تنها هدف خود را شناسایی کنند، بلکه آن را یادداشت کرده و هدف شخصی خود را هدایت کنند.

همانطور که ما در مورد چگونگی آن فکر کردیم. برای ترجمه نیت خود به یک روایت بیرونی، به زبانی که قبلاً در داخل از آن استفاده می کردیم نگاه کردیم. یکی از ارزش های کلیدی ما مراقبت است. مراقبت کلمه ای فراگیر است. عمدی است. روی دیگران متمرکز است. این اشاره به اعتقاد و دور شدن از بی تفاوتی صنعت دارد. این نشان می دهد که چگونه برای هم تیمی ها، مشتریان و جوامع ظاهر می شویم. بنابراین ما به این کلمه متمایل شدیم، و موضع خود را اینگونه تعریف کردیم که “وقتی با Care شروع می‌کنید، نوع دیگری از بانک دریافت می‌کنید.” و ما معتقدیم که این درست است. مراقبت می تواند بر نحوه تجربه افراد از برند تأثیر بگذارد. و اگر بتوانیم از قدرت یک بانک امن، مقیاس‌پذیر و دارای قابلیت دیجیتالی استفاده کنیم – با مراقبت – آنگاه نوع متفاوتی از بانک را ایجاد خواهیم کرد. این وعده این است که ما در مورد استراتژی، توسعه تجربه، توسعه هم تیمی‌مان و رویکرد اجتماعی محلی پر جنب و جوش فکر می‌کنیم.

ما یک برند جدید هستیم. و مقیاس ما از نظر آگاهی و توجه در بین ۳-۵ برند برتر بانکی هستیم. با توجه به اینکه چندین برند صنعتی وجود دارند که تقریباً ۱۰۰٪ آگاهی دارند، ما کار خود را برای خود قطع کرده ایم. همانطور که ما به آنجا سفر می کنیم، رویکرد ما این است که به آنچه ما را منحصر به فرد می کند متمایل شویم – هدف ما، پیگیری بی وقفه برای فعال کردن هدفمان از طریق مراقبت، تمرکز ما بر لمس انسانی و فناوری، و تاکید محلی پر جنب و جوش ما بر مشارکت جامعه.

۶٫ به نظر می رسد عملکرد CMO در حال تغییر است. در آینده بازاریابی و نقش یک مدیر ارشد اقتصادی چه می بینید؟

من در تقریباً ۳۰ سال است که فعالیت بازاریابی دارد و بیش از یک دهه است که رئیس بخش بازاریابی یا CMO بوده است. عملکرد بازاریابی چند تحول کلیدی را پشت سر گذاشته است و اکنون یکی از آنها را طی می کند. سی سال پیش، تغییر بزرگ در بازاریابی با ظهور پایگاه های داده رابطه ای امکان پذیر شد. این امر بازاریابان را در خط مقدم استراتژی های کسب بازاریابی مستقیم قرار می دهد. ظهور دیجیتال لحظه تحول بعدی بود و بازاریابان را به سمت قهرمانان CRM و تجربه مشتری سوق داد. اکنون، من فکر می کنم تغییر به سمت یکپارچگی عمیق برند و هدف است. بازاریابان باید قهرمان هدف باشند و همیشه کار را به «چرا» عمیق‌تر مرتبط کنند.

۷٫ بنابراین وقتی با بیل راجرز، مدیرعامل و رئیس Truist دور میز می‌نشینید و درباره استراتژی و کارهای بعدی صحبت می‌کنید، چه چیزی شما را متمرکز نگه می‌دارد؟ آیا روزانه به هدف فکر می کنید؟

من انجام می دهم. هدف شخصی من افزایش قدرت مراقبت و شادی در زندگی روزمره ام است. برای من این به معنای استفاده از هر تعامل برای تبادل کمی مراقبت، کمی شادی با هر کسی است که با او هستم. من هر چه صادق تر و معتبرتر باشم، شانس بیشتری برای داشتن تعاملاتی که منجر به تبادل موفقیت آمیز مراقبت و شادی می شود، بیشتر می شود. در پایان روز زندگی ما از میلیون ها لحظه فردی تشکیل شده است. هر چه این لحظات بیشتر از قلب و شادی برخوردار باشند، فکر می کنم زندگی ما یک زندگی خوب است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی