عمومی

راه درست برای رهبری افراد درونگرا در تیم شما

راه درست برای رهبری افراد درونگرا در تیم شما

درونگراها هنگام بالا رفتن از نردبان شرکت با باد مخالف روبرو می شوند. پنجاه و هفت درصد از کارگران جهانی خود را درونگرا می دانند، اما تنها ۳۹ درصد از رهبران ارشد طبق Myers- شرکت بریگز

این شکاف نشان می‌دهد که شرکت‌ها به برون‌گراها پاداش می‌دهند، که اغلب منجر به اصلاح برون‌گرایان توسط مدیران می‌شود. اما، شاید این درونگراها نیستند که باید رفتار خود را تغییر دهند، بلکه مدیران هستند. در اینجا دو روش وجود دارد که مدیران نه تنها می توانند از درونگراها حمایت کنند، بلکه به آنها کمک می کنند تا در حرفه خود پیشرفت کنند: تلنگر بازخورد و جلسات آگاهانه.

تلنگر بازخورد

اگر فردی درونگرا هستید، به احتمال زیاد بازخوردهای استرس زایی مانند این را از رئیس خود دریافت کرده اید. ظاهر بد به این صورت است:

“شما می توانید بیشتر در جلسات تیم صحبت کنید، و باید به اشتراک بگذارید و کار خود را بیشتر مقیاس کنید.”

“شما باید فعالانه بیشتر در بخش ها همکاری کنید.”

این بازخورد زمانی آزار می‌دهد که شما یک درون‌گرا هستید و به درون خود می‌روید تا بهترین کارتان را انجام دهید. درونگراها زمانی موفق می شوند که به تفکر مستقل پاداش داده شود و جلسات بزرگ اغلب دشمن آنهاست. پس اگر نوع بازخوردی که مدیران ارائه می دهند را تغییر دهیم، چه؟ ظاهر خوب به این صورت است:

“من تشخیص می دهم که دوست ندارید در گروه صحبت کنید؛ چه می شود اگر ایده های خود را از طریق Slack و ایمیل بیشتر به اشتراک می گذارید؟

“چه کاری شما را بیشتر هیجان زده می کند؟ من هستم خوشحالم که پروژه‌هایی را به شما اختصاص می‌دهم که مستقل در مقابل مشارکتی هستند.”

این تلنگر بازخورد سبک کار گزارش مستقیم را ارج نهاده است. و آنها را برای موفقیت شغلی آماده می کند: هم اکنون و هم در آینده. همچنین باعث می شود درون گرا احساس کند که واقعاً چه کسی است دیده شده و مورد احترام است. اگر دائماً نیاز به جعل کردن داشته باشد، هیچ کس ۴۰ ساعت در هفته موفق نخواهد شد.

جلسات ذهنی

پروژه‌های مهم اغلب در جلسات تیم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند، بنابراین مدیران باید تلاش کنند تا جلسات خود را آگاهانه رهبری کنند. مدیران اغلب در مورد اینکه چه کسی می‌خواهد ابتکارات برجسته را رهبری کند، درخواست واکنش سریع و تصمیم‌گیری فوری دارند. با این حال، این سبک ارتباطی برای درونگراها باد مخالف ایجاد می کند. در جلسه تیم دوشنبه، ظاهر بد به این صورت است:

“چه کسی می‌خواهد برای رهبری بازاریابی ۲۰۲۳ ما داوطلب شود. استراتژی؟ لطفاً دست خود را بالا ببرید.”

هیچ راهی وجود ندارد که افراد درونگرا در اتاق آن پروژه را دریافت کنند. آنها باید قبل از داوطلب شدن به طور کامل به آن فکر کنند. ممکن است افراد درونگرا همچنان خواهان این پروژه باشند، اما مغز آنها به سادگی برای تصمیم‌گیری سریع سیم‌کشی نشده است. اگر شما جلسات پیشرو ذهنی مدیران را تشکیل می‌دهید، به این صورت است:

“ما به یک داوطلب برای رهبری استراتژی بازاریابی ۲۰۲۳ خود نیاز داریم. لطفاً این هفته را در نظر بگیرید که آیا علاقه مند هستید و تا جمعه به من ایمیل بزنید.”

این تاکتیک شامل درونگراها از چند جهت اول، به آنها اجازه می دهد تا پاسخ خود را در مقابل صحبت عمومی ایمیل کنند. دوم، به آنها زمان بیشتری می دهد تا گزینه های خود را بررسی کنند. سوم، فضایی را برای پرسیدن سوالات رئیس خود در یک جلسه انفرادی ارائه می دهد. در نهایت، این به درونگرا فرصت مبارزه برای رهبری این پروژه مهم می دهد.

بسیاری از موفقیت شغلی رهبری کارهای بزرگ و استراتژیک است، مانند پروژه استراتژی بازاریابی ۲۰۲۳، در مقابل تنزل دادن به کارهای کوچک و بی اهمیت، مانند انتخاب رستوران برای ناهار تیم. بنابراین، اگر مدیر همیشه درخواست تصمیم گیری در جلسه و زمان واقعی را داشته باشد، مشکل است. دست برون گرا قبل از اینکه فرد درون گرا حتی لحظه ای برای فکر کردن به آن داشته باشد، در هوا است. برون گرا پروژه ۲۰۲۳ را دریافت می کند، این پروژه موفقیت بزرگی دارد و حرفه آنها بالا می رود. درونگراها؟ نه چندان

و زیبایی این است که این تاکتیک افراد برون گرا را از ابراز علاقه منتفی نمی کند، بلکه به سادگی سطح را به سطح می رساند. زمین بازی برای افراد درونگرا

با توجه به اینکه مثال های “بد” بالا رایج هستند، جای تعجب نیست که فاصله تقریباً بیست درصدی وجود دارد. بین کارگرانی که درونگرا هستند و رهبرانی که درونگرا هستند. با انتقال بار مسئولیت به مدیران، درونگراها احساس حمایت و راحتی بیشتری خواهند کرد. وقتی به آنها قدرت داده شود تا به روش آرام خود بدرخشند، حرفه آنها تسریع خواهد شد و شروع به پیوستن به آن مدیران در بالاترین سطح خواهند کرد. همه صحبت نمی کنند تا فکر کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند صحبت کنند، و این شامل برخی از الهام بخش ترین رهبران شرکت های ما می شود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی