عمومی

کسر هزینه های راه اندازی و سازمانی

کسر هزینه های راه اندازی و سازمانی

اگر اکنون به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستید، بدانید که شروع آن ممکن است پرهزینه باشد و مدتی قبل از شروع درآمدزایی. از منظر مالیاتی، چگونه هزینه های راه اندازی و سازمانی را مدیریت می کنید… چه چیزی و چه زمانی می توانید کسر کنید؟

بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده داده های برنامه های تجاری، شکل گیری کسب و کار جدید در حال افزایش است. همه‌گیری باعث تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها شد، اما این داده‌ها نشان می‌دهد که روحیه کارآفرینی خفه نخواهد شد.

هزینه‌های راه‌اندازی و سازمانی

هزینه‌های راه‌اندازی شامل هر گونه مبالغ پرداخت شده یا پرداخت شده است. در ارتباط با ایجاد یک تجارت یا تجارت فعال یا تحقیق در مورد ایجاد یا کسب یک تجارت یا تجارت فعال رخ داده است. هزینه های سازمانی شامل هزینه های ایجاد یک شرکت یا مشارکت است. اینها بعداً با جزئیات بیشتری توضیح داده می‌شوند.

این هزینه‌ها معمولاً باید سرمایه‌گذاری شوند. این بدان معناست که هزینه ها به عنوان سرمایه گذاری در تجارت به ترازنامه اضافه می شود. اما ممکن است انتخاب کنید حداکثر ۵۰۰۰ دلار از راه اندازی کسب و کار کسر کنید. الف> و ۵۰۰۰ دلار از هزینه های سازمانی صرفاً با درخواست کسر در بازگشت شما برای اولین سالی که در تجارت هستید (این به چه معناست در زیر بحث شده است). هیچ بیانیه انتخاباتی جداگانه یا پیوستی لازم نیست. به عنوان مثال، یک مالک انحصاری ادعای کسر در قسمت V جدول C (فرم ۱۰۴۰ یا ۱۰۴۰-SR) را دارد.

سقف ۵۰۰۰ دلار با مبلغی که کل هزینه های راه اندازی یا سازمانی شما از ۵۰۰۰۰ دلار بیشتر شود کاهش می یابد. هر گونه هزینه های باقیمانده باید در طی ۱۵ سال مستهلک و به طور متوازن (به طور مساوی) کسر شود. به عنوان مثال، اگر هزینه های راه اندازی شما ۵۳۰۰۰ دلار است، کسر اولیه شما به ۲۰۰۰ دلار محدود می شود (۵۰۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار بیش از ۵۰۰۰۰ دلار). هنگامی که هزینه ها ۵۵۰۰۰ دلار یا بیشتر باشد، این کمک هزینه ۵۰۰۰ دلاری به صفر کاهش می یابد. اگر باید هزینه ها را مستهلک کنید (به عنوان مثال، کل هزینه ها بیش از ۵۵۰۰۰ دلار است)، این کار را در فرم ۴۵۶۲، استهلاک و استهلاک.

زمان درخواست کسر

انتخاب برای کسر هزینه‌های راه‌اندازی در سالی که کسب‌وکارتان را شروع می‌کنید انجام می‌شود. دانستن اینکه چه زمانی این اتفاق می افتد همیشه آسان نیست. معمولا تصور می شود زمانی است که یک کسب و کار در موقعیتی قرار می گیرد که شروع به تولید درآمد کند. ممکن است به این موضوع فکر کنید که “درهای خود را به روی عموم باز می کنید.”

برخی از مراحلی که نشان می دهد شما در تجارت هستید:

  • شما سعی می کنید بفروشید. محصولات یا خدمات شما
  • وب سایت شما راه اندازی می شود

یک پرونده دادگاه ناحیه چند سال پیش گفته بود که یک خرده‌فروش برای اهداف “تجارت” استهلاک زمانی که تمام قفسه بندی های خود را انجام داد، موجودی آن را به دست آورد و گواهی سکونت دریافت کرد. این چنین بود حتی اگر هنوز درهای خود را به روی مشتریان باز نکرده بود یا هیچ فروشی انجام نداده بود. آیا این استدلال در مورد هزینه های راه اندازی صدق می کند؟ چه کسی می داند؟

چه هزینه هایی قابل کسر است

هزینه های مختلف ممکن است به عنوان هزینه های راه اندازی یا سازمان در نظر گرفته شود. اما هر هزینه ای قابل کسر نیست.

هزینه های قابل کسر راه اندازی. اینها هزینه هایی هستند که اگر در زمان عملیاتی شدن کسب و کار انجام می شد، قابل کسر می شد. آنها عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل یا بررسی بازارهای بالقوه، محصولات، عرضه نیروی کار، تسهیلات حمل و نقل، و غیره (“هزینه های تحقیقاتی”).
  • تبلیغات/تبلیغات برای افتتاح کسب و کار.
  • اجاره
  • بیمه
  • حقوق و دستمزد کارکنان در زمانی که در حال آموزش هستند.
  • مسافرت و موارد دیگر. هزینه‌های ضروری برای تأمین امنیت توزیع‌کنندگان، تأمین‌کنندگان یا مشتریان بالقوه.
  • هزینه‌های حرفه‌ای و مشاوره.

نمی‌توانید هزینه‌های شروع به کار را به‌عنوان هزینه‌های کسرپذیر در نظر بگیرید. برای خرید یک تجارت فقط هزینه‌های بررسی یکی (یعنی هزینه‌هایی که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار را بخرید و کدام یک را بخرید) کسر می‌شود. همچنین، هزینه بهره، مالیات، و هزینه های تحقیقاتی و آزمایشی قبل از شروع کسب و کار، هزینه های راه اندازی قابل کسر نیستند.

هزینه های سازمانی قابل کسر. هزینه‌های سازماندهی یک مشارکت یا شرکت شامل هزینه‌هایی برای این منظور می‌شود، مانند هزینه‌هایی برای:

  • خدمات حقوقی
  • هزینه‌های دولتی برای شرکت یا ثبت حق الزحمه برای مشارکت
  • مدیران موقت و جلسات سازمانی برای شرکت ها

شرکت ها نمی توانند هزینه های سازمانی برای انتشار و فروش سهام یا هزینه های مرتبط با انتقال سهام را تلقی کنند. دارایی های شرکت شراکت‌ها نمی‌توانند هزینه‌های سازمانی را برای کسب و انتقال دارایی‌ها به مشارکت، پذیرش شرکای جدید یا قراردادهای بین شراکت و شرکای آن در نظر بگیرند.

نتیجه‌گیری

اگر شما تازه شروع کرده اید، توصیه می شود با یک CPA یا مشاور مالیاتی دیگر کار کنید تا کسورات خود را برای هزینه های راه اندازی و هزینه های سازمانی بهینه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:< /p>

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی