خبر

موج جدید ورود نقدینگی به بورس

موج جدید ورود نقدینگی به بورس

464446 755 - موج جدید ورود نقدینگی به بورس

اقتصاد۲۴- در اولین روز معاملاتی هفته اخیر برای دومین روز کاری متوالی پول حقیقی به بازار سهام وارد شد. ارزش پول حقیقی ورودی هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان بود.

ورود پول روز یکشنبه نیز ادامه داشت و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار هزار و ۹۶ میلیارد تومان بود.

اما روز دوشنبه این روند متوقف شد و هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. روز سه‌شنبه و در شرایطی که شاخص کل نزول کرد، ۶۷۶ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲


در مجموع کل هفته اخیر هزار و ۹۸ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۴۷۷ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش ۱۰ برابری داشته است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به نماد‌های ومعادن، اخابر و وبصادر اختصاص داشت. در مقابل، فولاد، واحیا و وبملت بیشترین خروج را داشتند.

روز یکشنبه نیز حکشتی، کگل، خودرو و خگستر بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند و بیشترین خروج پول حقیقی به نماد‌های فملی، شستا و فارس تعلق داشت. روز دوشنبه و در روز خروج سرمایه، نماد‌های شستا، فملی، ذوب، فولاد و فارس بیشترین خروج پول را ثبت کردند و در مقابل فباهنر، خودرو و ولکار بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز که بار دیگر پول حقیقی وارد شد، زپارس، کوثر و تنوین بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند و در مقابل فارس، شپنا و وبملت بیشترین خروج سرمایه را داشتند.

منبع: اقتصاد نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی