عمومیمقالات

پرداخت هزینه به داوطلبان برای مصاحبه: چه چیزی باید تحت پوشش قرار گیرد و چرا؟

پرداخت هزینه به داوطلبان برای مصاحبه: چه چیزی باید تحت پوشش قرار گیرد و
چرا؟

یک کت و شلوار جدید. بلیط هواپیما برای مصاحبه دیگر. یک اوبر. دو روز غذا. یک آزمون مهارت. پرستار بچه.

کارت‌های اعتباری نامزدهای شغلی ممکن است بیشتر از آنچه باید عمل کنند، در حالی که بین فرصت‌های شغلی هستند. اما همانطور که همه نگاه ها است در مورد سلامت روان و بهبود سلامتی در محل کار، کارفرمایان با یک معضل اخلاقی جدید روبرو هستند: آیا باید به داوطلبانی که مصاحبه می کنند پول پرداخت کنند؟ آینده کاری ممکن است مستلزم احترام و پاداش بیشتر برای کارمندان آینده باشد، و به آنها چشیدن نحوه برخورد با آنها در موقعیت جدیدشان بدهید. کارشناسان، نامزدها و کارفرمایان در مورد اینکه آیا کسب‌وکارها باید به مصاحبه‌شوندگان خود پول بدهند یا خیر، بررسی می‌کنند.

جنبش پرداخت به نامزدها برای مصاحبه

در ۷ مارس ۲۰۲۲، پل تیلور، مدیر اجرایی سابق FoodShare تورنتو، در توییت نوشت: «آماده شدن برای یک مصاحبه شغلی [sic] کار سختی است و کاندیداها حتی ممکن است برای شرکت در مصاحبه مجبور به مرخصی از کار شوند. خوشحالم که به اشتراک بگذارم که @FoodShareTO اکنون به افراد (۷۵ دلار) بابت مصاحبه‌هایشان (تقریباً ۱ ساعت) غرامت می‌دهد تا به تیم ما بپیوندند.” او اضافه می‌کند که اگر مصاحبه شامل یک تکلیف باشد، به داوطلب به صورت ساعتی، با نرخی که با موقعیتی که درخواست می‌کند، جبران می‌شود.

اگر به نظر می رسد جایی که می خواهید کار کنید، تنها نیستید. ویلیام استون هاوس سوم، رئیس و یکی از بنیانگذاران کرافورد توماس استخدام، به روند پرداخت هزینه های مصاحبه توجه دارد. او می‌گوید: «اینکه از نامزدها بخواهیم از جیب خود برای هزینه‌ها بیرون بیایند، همیشه باید یک پرچم قرمز باشد، و [ارائه غرامت] راهی عالی برای شرکت است تا ارزش‌های خود و نحوه رفتار آنها با کارکنان [خود] را نشان دهد.

این فقط زمان از دست دادن نامزدها نیست. Stonehouse توضیح می‌دهد که هزینه‌های مربوط به پرواز، حمل‌ونقل، غذا، پارکینگ، کمد مصاحبه، دستگاه‌های انجام مصاحبه از راه دور و موارد دیگر را نیز شامل می‌شود. در یک مقاله لینکدین ۲۰۲۱ ، نویسنده سو السون می نویسد، «آماده سازی مصاحبه< /a>، پاسخ‌های معیارهای انتخاب، درخواست‌های مینی پروژه یا نمونه کارها، سفر، حضور، تأمل در خود، نشخوار فکری و گپ با دوستان، خانواده، مربی یا مربی – که می‌تواند از دو ساعت تا ۲۰ ساعت بیشتر باشد. این را در نرخ ساعتی خود ضرب کنید و به عنوان یک آژانس یا کارفرما، می خواهید متقاضیان کار این سرمایه گذاری را به صورت رایگان قربانی کنند؟”

سامانتا اسلاون-بیک، بنیانگذار یک آژانس روابط عمومی مستقر در لس آنجلس، در آنچه که او «مرحله آزمون» فرآیند مصاحبه می‌نامد، که دو تا چهار ساعت طول می‌کشد، به گروهی پرداخت که داوطلبان برای وقتشان پول می‌دهند. او می‌گوید: «هدف این است که آنها احساس کنند برای وقتشان ارزش و احترام قائل است و به آنها نشان دهیم که هم در مورد فرآیند استخدام و هم در مورد نامزدی آنها جدی هستیم. “تا به امروز، همه آنها شگفت زده شده اند و قدردانی کرده اند.”

پرداخت برای مصاحبه ها باعث برتری شرکت های رقیب می شود

با اثبات فرهنگ شرکت قبل از اینکه حتی قراردادی را ارائه دهند، شرکت‌ها می‌توانند از رقبا پیشی بگیرند. کارسون کویین، روزنامه‌نگار و گزارشگر تلویزیونی سابق، در آستین، تگزاس، به یاد می‌آورد که چگونه کارفرمایان بالقوه گاهی اوقات پروازها و هتل‌های او را پوشش می‌دادند و گهگاه برای غذا کمک هزینه می‌دادند – «اما نه همیشه، و این ناخودآگاه بر تصمیم من برای یک نقش تأثیر گذاشت.» .

یکی از شرکت‌های پیشنهادی که او رد کرد، از او خواسته بود که با هزینه شخصی خود پرواز کند، که به گفته او «کمی بد» احساس می‌شد. اگرچه عدم پرداخت غرامت از سوی شرکت دلیل اصلی نبود، اما کوین می‌گوید که مطمئناً «در تصمیم من برای عدم امضای قرارداد نقش داشته است». او این را ضروری می‌دانست که شرکتی که از او می‌خواهد در سراسر کشور به یک موقعیت حضوری نقل مکان کند، باید هزینه بازدید او از محل کار مورد نظر را بپردازد.

در سال ۲۰۱۲، روانشناسی آمریکایی انجمن “احساس ارزشمندی در کار” را به عنوان شاخص برتر شناسایی کرد رفاه و عملکرد، با نیمی از کارکنانی که می گویند احساس ارزشمندی نمی کنند، قصد دارند به دنبال شغل جدید بگردند. از آنجایی که شرکت‌ها همچنان به تلاش خود برای برجسته شدن پس از «عالی» ادامه می‌دهند. استعفا” (نزدیک به ۴٫۱ میلیون شغل خود را ترک کردند در تنها سپتامبر ۲۰۲۲)، این روند می تواند قابل توجه باشد.

شرکت ها برای چه چیزی باید در فرآیند مصاحبه پرداخت کنند

اگر شرکت‌ها در حال بررسی اضافه کردن غرامت نامزدها به فعالیت‌های خود هستند، یا اگر نامزدها می‌پرسند کدام موارد معقول است که انتظار بازپرداخت یا درخواست بازپرداخت آنها را داشته باشند، Stonehouse پاسخ‌هایی دارد. در اینجا نحوه شناسایی و تعیین اینکه کدام هزینه ها درخواست های معقول هستند، آمده است.

۱٫ بلیط هواپیما

استون هاوس می‌گوید: «هیچ موقعیتی وجود ندارد که در آن یک نامزد باید هزینه پرواز را بپردازد تا شخصاً مصاحبه کند. او هشدار می دهد که در واقع، کاندیداهایی که به تنهایی برای آن هزینه می پردازند یک “پرچم قرمز بزرگ” است. “همچنین، اگر از نامزدها انتظار می رود که بیش از یک ساعت با ماشین یا قطار به دفتری سفر کنند که دفتری نیست که آنها به آن گزارش می دهند، ما انتظار داریم که شرکت نوعی بازپرداخت را ارائه دهد.”

۲٫ حمل و نقل

بنابراین یک شرکت یک نامزد را به مقصد خود پرواز داده است. حالا چی؟ آیا آنها برای پوشش پارکینگ، حمل و نقل، وعده های غذایی و هتل ها هستند؟ Stonehouse می گوید، در حالت ایده آل، پارکینگ رایگان باید در دسترس باشد، اما اگر اینطور نیست، کارفرمایان باید آن را برای آنها تأیید کنند. کارفرمایان ممکن است در پوشش سواری استراحت کنند، زیرا ارائه دهندگان اشتراک سواری مانند Lyft برنامه‌هایی دارند که حمل و نقل را به کسانی که به مصاحبه شغلی و آموزش می‌روند ارائه می‌دهند.

۳٫ لباس مصاحبه

احتمالاً کمترین احتمالی است که توسط یک کارفرما پوشش داده شود، این هزینه می تواند از حدود ۵۰ دلار برای یک مجموعه قفسه ترخیص کالا از گمرک Walmart تا هزاران دلار برای یک کت و شلوار جدید مناسب برای یک مصاحبه تجاری رسمی باشد. “کاندیداها هنوز باید کمد لباس خود را تازه کنند و حداقل لباس غیر رسمی تجاری را ارائه دهند. /a>، که بسته به شغل، فصل و مکان می تواند ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد. اگرچه کارفرمایان به احتمال زیاد به شما پیشنهاد خرید لباس جدید را نمی دهند، اما ممکن است به جای حضوری برای مصاحبه ویدیویی آماده باشند، به این معنی که دمپایی شما کافی است.

۴٫ آزمایشات و آزمایشات

اگر روزتان را به کار را برای شرکت کامل کنید، کاملاً منطقی است که انتظار داشته باشید برای آزمایش، کار آزمایشی یا تکلیف خود پول دریافت کنید. استون هاوس شرکت ها را دیده است که از نامزدها برای نیروی کار رایگان از طریق این وظایف آزمایشی “استثمار” می کنند. او می‌گوید: «تفاوت بزرگی [بین] سایه شغلی و گرفتن کار رایگان از نامزدها وجود دارد.

دایانا کلی لوی، یک ویراستار و نویسنده مستقل ساکن نیویورک، می‌داند این خیلی خوب است، زیرا او ساعت‌ها و حتی روزها را روی ایده‌ها کار می‌کند، “فقط برای شنیدن اینکه من به عنوان بهترین ویرایشگر برای این کار انتخاب نشده‌ام.” اکنون، برای متوقف کردن این چرخه، هنگام استخدام، آزمایش‌های ویرایش پولی را ارائه می‌دهد.

اگرچه درخواست پرداخت برای این وظایف معتبر است، اما Stonehouse اذعان دارد که انجام این کار در لحظه ممکن است ناخوشایند باشد. در عوض، برای شرکت‌ها ایده‌آل است که آن را با درک روشنی از وظیفه و نرخ ارائه شده از قبل ارائه دهند. استون هاوس می گوید که او حتی این اتفاق را در قالب کارت های هدیه دیده است.

صرف نظر از هزینه، برای داوطلبان مهم است که از خود دفاع می کنند و این انتظار را ایجاد می کنند که موارد خاصی پوشش داده شود. اگر اینطور نیست، و شرکت از آنها خواسته است که از جیب خود بپرسند، شما پاسخ خود را دارید که اگر آن شغل را بپذیرید فرهنگ شرکت چگونه خواهد بود.

این مقاله در اصل در مارس/آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد مجله SUCCESS. عکس از درازن زیگیک/ Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - پرداخت هزینه به داوطلبان برای مصاحبه: چه چیزی باید تحت پوشش قرار گیرد و
چرا؟

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی