عمومی

راز غیرمتعارف تجارت آلی وب، بنیانگذار Drybar رشد

راز غیرمتعارف تجارت آلی وب، بنیانگذار Drybar
رشد

بسیاری از کارآفرینان معتقدند موفقیت آنها به اعمال کنترل روزافزون بر کسب و کارشان بستگی دارد. Alli Webb می‌گوید دقیقا برعکس این موضوع صادق است.

“من مجبور نیستم هر روز شبانه روز کار کنم.” همچنین هیچ بنیانگذار زرنگ دیگری نباید. در اجلاس ۱۰۰۰۰ کسب و کار کوچک گلدمن ساکس در ۱۹ ژوئیه، وب، بنیانگذار Drybar مستقر در ایروین در کالیفرنیا، یک سالن تخصصی زنجیره ای برای موهای زائد، توضیح داد که چگونه سست کردن کنترل او بر شرکت به رشد آن کمک کرد و به نفع شخصی او بود.

Drybar کسب و کار محصولات خود را به Helen of Troy،  مستقر در ال پاسو، تگزاس، به مبلغ ۲۵۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ فروخت و حقوق امتیاز دهنده به برندهای WellBiz مبتنی بر دنور به مبلغ نامشخصی یک سال بعد. در حالی که وب دیگر با برندی که او تأسیس کرده درگیر نیست، لازم نیست شرکت خود را به طور کامل ترک کنید تا از نمونه او بهره مند شوید. در طول این رویداد، او برخی از درس‌هایی را که از کنار گذاشتن کنترل درایبار آموخته بود، و اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را برای کارآفرینان از همه رشته‌ها اعمال کرد، توضیح داد.

شما تنها کسی نیستید که می‌توانید کسب و کار خود را اداره کنید
وب می‌گوید: «فرانچایز کردن وسیله‌ای واقعا عالی برای رشد کسب‌وکار». با این حال، او از واگذاری مسئولیت به دلیل امتیازی که برای تجربه مشتری قائل بود، احساس ناراحتی می‌کرد، ویژگی‌ای که از والدینش به ارث برده بود و آن را کلید موفقیتش می‌دانست. وب اعتراف می کند

“من خودمحور بودم”. او می‌دانست که نمی‌تواند انتظار داشته باشد که دیگران دقیقاً همانطور که او کار می‌کرد، کسب‌وکار را اداره کنند و تصمیم او برای حق رای دادن طولانی‌تر شد. با این حال، در نهایت از خود پرسید: “اما اگر آنها بتوانند آن را بهتر اجرا کنند چه؟” این یک درک بود که مسیر سفر کارآفرینی او را تغییر داد.

وب می‌گوید که متوجه شده است که فرنچایزها به‌طور منحصربه‌فردی برای مشارکت در موقعیت قرار خواهند داشت. به رشد و موفقیت درایبار از سه جهت مهم. اولاً، تازه بودن در برند، می توانند جان تازه ای به آن بدهند. در مرحله بعد، با توجه به پولی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، فرنچایزها به سمت بهتر شدن از مبتکر برند سوق داده می‌شوند. و در نهایت، هیچ کس جامعه خود را بهتر از صاحب امتیاز نمی‌شناسد، بنابراین می‌توانند تغییرات هوشمندانه‌ای ایجاد کنند که نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
او می‌گوید: ترک Drybar همچنین باعث شد وب با ایده همکاری با یک بنیانگذار دیگر راحت‌تر شود. سال گذشته، او به نیروهای مردیث کویل پیوست تا خط تولید جواهرات مستقیم به مصرف کننده مستقر در لس آنجلس را راه اندازی کند Becket + Quill. و همراه با تیم پشت درایبار – برادرش مایکل لاندو و همسر سابقش کامرون وب–او را تأسیس کرد. Squeeze، یک سرویس ماساژ بدن مستقر در استودیو سیتی، کالیفرنیا که قبلاً ۳۰ فرنچایز فروخته است. اما حتی اگر به شروع سرمایه‌گذاری‌های جدید توجه داشته باشید، کنار گذاشتن مالکیت به معنای زمان بیشتری برای تمرکز روی خودتان است: وب، که می‌گوید «همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد»، آزادی خود را پس از درایبار به سمت بهبود خود به‌عنوان یک شخص هدایت کرد و یک کارآفرین است و اکنون در حال نوشتن دومین کتاب خود است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی