عمومی

راز داشتن انرژی بیشتر به عنوان یک کارآفرین که نه یک صحبت در مورد

راز داشتن انرژی بیشتر به عنوان یک کارآفرین که نه
یک صحبت در مورد

اگر سفری جاده ای در سراسر کشور دارید، به یک ماشین با سوخت مناسب نیاز دارید. در همین راستا، شما نمی توانید کسب و کار خود را با پتانسیل کامل آن در بدنه ای که در حالت خالی کار می کند، بسازید. به‌عنوان کارآفرین، گاهی اوقات می‌توانیم آنقدر روی چیزی که می‌سازیم تمرکز کنیم که نیازهای تغذیه‌ای، ذهنی و جسمی خود را نادیده بگیریم.

خستگی. مه مغزی یک سیستم ایمنی ضعیف. اینها تنها برخی از مواردی است که کارآفرینان در هنگام نادیده گرفتن سلامت خود با آن مواجه می شوند. این مشکلات نه تنها برای کسب و کار مضر هستند، بلکه برای رفاه شما نیز خطرناک هستند!

بنابراین ما به عنوان کارآفرین چگونه قدمی برداریم. به عقب برگردید و در نظر بگیرید که چگونه می توانیم با مراقبت از بدن خود انرژی خود را افزایش دهیم و زندگی خود را بهتر کنیم؟

همه چیز از روده شروع می شود.

مغز دوم

مغز دوم

گاهی از روده به عنوان “مغز دوم. ” مطالعات نشان داده اند که این قسمت از بدن ما – که به طور علمی به عنوان دستگاه گوارش شناخته می شود – در ارتباط مداوم با مغز ما. به عنوان مثال – مشکلات روده می تواند منجر به استرس شود، و بالعکس.

Yinka Davies M.D.، متخصص گوارش کودکان از دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد، به اشتراک می گذارد که “ما اکنون شروع به درک سطح اهمیت روده کرده ایم. میکروبیوم در بسیاری از رشته ها وجود دارد.” او می‌افزاید، “این بیماری بر بیماری‌های مزمن تأثیر می‌گذارد، بر وضوح ذهنی ما و بسیاری از جنبه‌های دیگر از اینکه چه کسی هستیم، تأثیر می‌گذارد.”

به عنوان یک کارآفرین، احتمالاً ساعت های زیادی کار می کنید و اغلب در موقعیت های استرس زا قرار می گیرید. یک میکروبیوم نامتعادل را وارد کنید و دستوری برای ناخوشی خواهید داشت.

چه چیزی به روده شما آسیب می‌زند؟

برای شروع ساختن یک فلور روده قوی، ابتدا باید غذاهای رایجی را که میکروبیوم ما را از تعادل خارج می کنند، حذف کنیم. دیویس به کربوهیدرات های ساده و قندها اشاره می کند. (مانند آنهایی که در شیرین کننده های مصنوعی یافت می شوند) به عنوان برخی از بدترین مواد برای سلامت روده.

“بسیاری از شیرین کننده های مصنوعی. او توضیح می دهد که اکنون گزارش شده است که میکروبیوم را مختل می کند و باعث ایجاد حالت دیس بیوز می شود، به این معنی که شما یک ساختار طبیعی در میکروبیوم روده ندارید و چیزها به اطراف جابجا می شوند.

دیویس می‌گوید: «غذا نقش مهمی دارد. او توصیه می کند که غذاهای گیاهی و پرفیبر بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا به روده خود آسیب نرسانید – و شروع به کمک به روده کنید.

دریافت پروبیوتیک مناسب

هنگامی که بدی ها را برطرف کردید، زمان آن رسیده است که میکروبیوم خود را با باکتری ها و مخمرهای مورد نیاز خود بسازید – با گنجاندن یک پروبیوتیک روزانه در برنامه روزانه خود. این فقط باکتری های خوب را که از دست داده اید دوباره پر نمی کند، بلکه همچنین تعادلی را ایجاد می کند که برای نزدیک شدن به کارآفرینی به شکلی عالی به آن نیاز دارید.

مشکل پیدا کردن پروبیوتیک مناسب، شفافیت است. فقدان شدید مقررات در صنعت سلامتی و مکمل‌ها وجود دارد و همه محصولات برابر نیستند. او همچنین موسس و مدیر اجرایی Lyvecap است – یک برند پروبیوتیک به بهبود سلامت روده متعهد است.

“دیویس توضیح می دهد: “به عنوان یک پزشک، دیدن این توده کمی ناراحت کننده است.” تعداد محصولاتی که بدون شفافیت فروخته می شوند. بازیکنان زیادی در زیر رادار با محصولاتی که از ارائه ادعای سلامت خجالت می کشند، سوار می شوند.”

این یکی از عوامل انگیزشی بود که جرقه سفر کارآفرینی خود دیویس را برانگیخت. او نام تجاری پروبیوتیک خود را، Lyvecap، بر اساس تحقیقات انقلابی توسط همکارش پروفسور کلودیو دی سیمون انجام شد.

هر پروبیوتیکی که پیدا کردید، مطمئن شوید که آن را از برندی دریافت می‌کنید که نه تنها مایل است، بلکه می‌تواند به شما بگوید چه چیزی در آن رخ می‌دهد.

یافتن انرژی و وضوح

< div class="standardText" readability="35">

این فقط چیزی نیست که شما در روده خود قرار می دهید. همانطور که قبلاً بحث شد، ذهن و روده ما ارتباط نزدیکی با هم دارند – بنابراین کارآفرینانی که به دنبال افزایش سرزندگی و انرژی خود هستند باید حالات ذهنی و محیط های کاری مناسب را برای موفقیت بیابند.

مثل دیویس، قرار دادن خود در کنار مربیان و افراد مناسب می تواند وضوح و انرژی را به خصوص در مواقع استرس زا به ارمغان بیاورد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی