خبر

بضاعت شهر گرگان بکر است | پذیرای سرمایه گذاران هستیم 

بضاعت شهر گرگان بکر است | پذیرای سرمایه گذاران
هستیم 

سید محمد رضا سید النگی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مزیت های برتر شهر گرگان سرمایه گذاری و گردشگری است تا به کمک این مزیت بتوان وضعیت اقتصادی مردم منطقه را ارتقا داد.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان سعی کرده است پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری متنوعی تعریف کند، افزود: در حال حاضر دو هتل در ناهار خوران و منطقه گردشگری هزار پیچ در هشت و ۱۳ طبقه آماده سرمایه گذاری است و پروژه شهربازی مدرن با حجم سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های این حوزه است که قطعا موجب جذب گردشگران زیادی به شهر گرگان خواهد شد.

شهردار گرگان ادامه داد: پروژه بازار موزه هفت شهر با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومان در عرصه ۴.۵ هکتاری در حال ساخت است که صنایع دستی و آثار تاریخی شهرهای مختلف ایران در آن نمایش داده می شود و طبق پیش بینی ها در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه تله کابین با سرمایه گذاری ۱.۵ هزار میلیارد تومان جزو پروژه های فاخر شهر گرگان به حساب می آید.

سید النگی تصریح کرد: پارک جنگلی ناهار خوران می تواند پاخور خوبی برای سرمایه گذاران باشد و همچنین ساختمان های فاخر بافت تاریخی گرگان قابلیت بهره برداری به صورت رستوران و قهوه سرا را داشته که در حال حاضر آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

به گفته وی، شهرداری گرگان سعی کرده است تمام این پروژه ها را مانند یک پازل در کنار هم قرار دهد.

سید النگی تصریح کرد: بضاعت شهر گرگان بکر است و موقیعتی فراهم شده تا پذیرای سرمایه گذاران علاقه مند در این شهر باشیم.

وی گفت: سعی کردیم مشوق های پروژه ها را به نحوی تعریف کنیم که آماده سرمایه گذاری باشد و نیازی نیست سرمایه گذار به دنبال تغییر کاربری و اخذ مجوز برود، در واقع پروژه ها آماده سرمایه گذاری در کوتاه ترین مدت هستند.

وی یادآور شد: جنگل های هیرکانی به شهر گرگان متصل است و ما سعی کردیم ساخت و سازها بر مبنای ضوابط شورای عالی معماری و شهرسازی برنامه ریزی شود.

به اعتقاد وی، گرگان در حوزه ضوابط طرح جامع به نسبت سایر شهرهای کشور ضابطه مند تر عمل کرده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی