عمومی

شماره 1 دلیل واقعی اینکه ماشین اپل می تواند خرد شود را توضیح می دهد تسلا و هر خودروساز دیگر

شماره ۱ دلیل واقعی اینکه ماشین اپل می تواند خرد شود را توضیح می دهد
تسلا و هر خودروساز دیگر

Apple Car یکی از بدترین اسرار پنهان در فناوری امروز است. طبق گزارش‌ها، این شرکت سال‌ها است که روی وسیله نقلیه الکتریکی خود (EV)، معروف به پروژه تایتان، کار می‌کند. البته، حتی خوش بینانه ترین گزارش ها نیز نشان می دهد که می تواند سه سال دیگر قبل از عرضه یک محصول واقعی اپل. این فرض را بر این می‌گذارد که بزرگترین شرکت جهان تصمیم بگیرد که اصلاً ارزشش را دارد.

مدیر عامل اپل، تیم کوک سال گذشته به Kara Swisher گفت. . “بسیاری از آنها هرگز نور روز را نمی بینند.”

یک چیز ممکن است باعث شود کوک تمایل بیشتری به دریافت اپل داشته باشد. ماشین بیرون از در یک  نظرسنجی اخیر از Strategic Vision که نشان می دهد افراد بیشتری نسبت به هر خودروساز دیگری غیر از هوندا و تویوتا، یکی را به عنوان خرید بعدی خود در نظر می گیرند.

نه تنها این، بلکه ۲۴ درصد از مصرف کنندگان می گویند که آنها کیفیت یک ماشین اپل را “دوست دارند”، که به نوعی برای چیزی مضحک است. کسی تا به حال دیده است و ممکن است هرگز نتواند بخرد. در واقع، این یک عدد – ۲۴ درصد – بزرگترین دلیلی است که اپل می تواند در صورت تصمیم به عرضه یک خودرو، بازار خودروهای برقی را درهم بشکند–به‌ویژه تسلا.

به این دلیل است که این عدد بر اساس هیچ تحلیل منطقی از ویژگی‌ها یا ارزش یک Apple Car نیست. این کاملاً مبتنی بر درک اپل به عنوان یک شرکت است و توانایی ارائه یک محصول با کیفیت است.

ببینید، من دریافتم که شرط بندی مخاطره آمیزی روی چیزی است که نمی توانید بخرید و حتی ممکن است هرگز برای مصرف کنندگان به فروش نرسد. همچنین می‌دانم که افراد زیادی هستند که واقعاً تسلای خود را دوست دارند و با من بسیار عصبانی خواهند شد.

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم تسلا اتومبیل های بسیار خوبی می سازد. من این را می دانم زیرا من یک مدل S رانندگی می کنم و فوق العاده است. مال من چند سالشه که عالیه چون حتی فرمان داره.

در عین حال، کیفیت ساخت هرگز در تسلا اولویت بالایی نداشته است. این یک شوخی طولانی مدت است که مردم فقط برای کشف انواع مشکلات عجیب و غریب مانند شکاف پانل، زرد شدن اطراف صفحه لمسی، و حتی دروازه های بالابر ناهمتراز.

مطمئناً، Apple Car می‌تواند بدجنس باشد. می تواند به اندازه هر ماشین دیگری مشکل داشته باشد. مسئله این است که مردم تصور می کنند که خوب خواهد بود، به این معنی که به آن فرصت می دهند. در واقع، افراد بسیار بیشتری می گویند که Apple Car را در نظر می گیرند – وسیله نقلیه ای که وجود ندارد – تا تسلا که بیش از ۳ میلیون دستگاه فروخته است.

دلیل باید واضح باشد: اپل شرکتی است که دستگاه های الکترونیکی پیشرفته ای را تولید می کند که مردم آن را دوست دارند. به همین دلیل، مردم اعتماد دارند که اگر ماشینی را بسازد – محصولی به طور تصاعدی پیچیده‌تر از آیفون – خوب خواهد بود. این اعتماد ممکن است کاملاً اشتباه باشد، اما واقعی است. مردم اپل را با محصولات سطح بالا و باکیفیت مرتبط می دانند.

هیچ سازنده خودروی برقی دیگری با این همه تلاش شروع نکرده است. شروع کنید. حتی فورد که محبوب ترین وسیله نقلیه در آمریکا یعنی F-150 را می سازد، چنین علاقه ای به برند ندارد. افراد زیادی هستند که با وانت پرچمدار آن رانندگی می کنند و هرگز نسخه الکتریکی آن را نمی خرند.

تعداد زیادی وجود دارد. سؤالات باز در مورد Apple Car، از جمله واضح ترین آنها، که آیا در وهله اول واقعی است یا خیر. تنها سوالی که پاسخ دادن به آن آسان به نظر می رسد این است که آیا کسی آن را می خرد یا خیر. بر اساس این نظرسنجی، پاسخ کاملاً مثبت است. این یک مکان قدرتمند برای شروع است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی