عمومیمقالات

دوش های تجاری: یک چرخش کارآفرینی در یک زمان افتخار شده سنت

دوش های تجاری: یک چرخش کارآفرینی در یک زمان افتخار شده
سنت

در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱، جنی ویگل و چند تن از نزدیکترین دوستانش در پنت هاوس هتل هانتلی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا گرد هم آمدند. دوستش کارولین ما یک دوش به افتخار ویگل ترتیب داده بود. زنان از یک وعده غذایی سه وعده ای مشرف به منظره ای زیبا از ساحل سانتا مونیکا لذت بردند. یک دفتر ثبت، هدایا و حتی لطف وجود داشت.

این یک “گردهمایی جادویی و ویژه” بود، ویگل هرگز فراموش نخواهد کرد.

اما ویگل یک توستر، چینی یا نان تست دریافت نکرد. حتی پوشک آن روز زنان برای جشن عروسی جمع نشده بودند. آنها برای جشن گرفتن یک نوزاد آنجا نبودند. آنها برای یک دوش تجاری آنجا بودند.

دوش های تجاری یک سنت دیرینه را دوباره تجسم کرده است. آنها شکل یک حمام نوزاد یا عروس را به خود می گیرند، اما از خانه دور شده و به سمت حرفه ای ها می روند. آنها جشنی برای قدردانی از یک کارآفرین و سرمایه گذاری تجاری آنها هستند.

«دوش تجاری راهی برای کسی است که از دوستان، خانواده و حامیان خود دعوت کند تا برای رویدادی شرکت کنند و در آن اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که روی آن کار می‌کنند و آنچه که هستند به اشتراک بگذارند. امیلی وازلاک، مدیر عامل و موسس Shine Registry، یک دوش تجاری، ایجاد و ایجاد فضایی برای جشن گرفتن و حمایت از آن کار وب سایت رجیستری، می گوید.

استفاده از دوش تجاری برای تمرکز بر اتصال

ویگل کسب و کار مشاوره استراتژیک خود را به نام Jenny.Community پنج روز قبل از شروع کارش راه اندازی کرد. او مشتاق حمایت بود.

با بینش کتاب پریا پارکر، هنر گردآوری، ویگل تصمیم گرفت دوش خود را روی اتصال متمرکز کند. او اعلام مکالمه< /a> که پیوند ایجاد می کند و در تشویق مثمر ثمر است. آن مکالمه به او کلماتی داد که برای ارتقای مستمر کسب و کارش به آن تکیه می کند.

«وقتی خودم را در زمان‌های چالش برانگیز می‌بینم، به سطح حمایتی که از آن زنان داشتم، پیام‌های دلگرم‌کننده، این واقعیت که همه آنها مایل بودند دور هم جمع شوند و برای این متفاوت فکر می‌کنم. دلیل، این دلیل منحصر به فرد، برای من،” او می گوید. آنها به من ایمان دارند و من سعی می کنم آن را به خاطر بسپارم.

رجیستری برای دوش های تجاری

برای عادی سازی مفهوم دوش تجاری، Weigle به Shine Registry تکیه کرد. او ثبت نام خود را با شرکت کنندگان در حمام، دوستان و خانواده اش به اشتراک گذاشت.

وازلاک Shine Registry را به عنوان یک کشتی برای ایجاد پشتیبانی برای صاحبان مشاغل به روش هایی که بیشتر به آن نیاز دارند، در نظر گرفت.

وازلاک می‌گوید: «شما به ندرت چیزهایی به دست می‌آورید که نمی‌خواهید. «ایجاد فضایی برای مردم برای درخواست آن چیزها به نظر کاری است که من می‌توانم انجام دهم که واقعاً می‌تواند تأثیر داشته باشد.»

کاربران Shine Registry می‌توانند «پرسش‌های کوچک، چیزهای کوچک و چیزهای بزرگ» را درخواست کنند. رجیستری Weigle ساده بود. او درخواست دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی، توصیه‌های لینکدین، معرفی مشتریان بالقوه و کمک‌های مالی به فناوری، اداری، قهوه یا سرمایه‌های مربوط به ساعت خوش کرد.

او می‌گوید: «من دائماً از چیزهای غیرمنتظره‌ای که مردم درخواست می‌کنند متعجب و خوشحالم.

هزینه‌های میزبانی وب و کافئین درخواست‌های رجیستری محبوب هستند. بیش از ۵۰۰ رجیستری روی پلتفرم او ایجاد شده است. برخی از کاربران مربیگری، شبکه ای از سرمایه گذاران فرشته، مایل های هواپیمایی و حامیان رویداد را ثبت کرده اند. چندین نفر برای گفتگوهای پپ به عنوان “Small Ask” ثبت نام کرده اند.

دوش گرفتن را می توان شخصاً انجام داد، مانند وایگل. Shine Registry راهنمای برنامه ریزی حمام را ارائه می دهد که به فرآیند برنامه ریزی کمک می کند. برای فضاهای کاری از راه دور، دوش مجازی یک گزینه است.

نمایش حمایت از مشاغل جدید

برای بسیاری از کارآفرینان، مفهوم دوش هنوز بسیار جدید است.

Cinthia Jaimes، عکاس دالاس، در ژانویه زمانی که ناخودآگاه یک دوش تجاری برای راه‌اندازی آبگرم دوستانش ترتیب داد، با این تمرین آشنا نبود. او برای به دست آوردن یک سیستم پشتیبانی برای دوستانش بر استعدادهای خود تکیه کرد.

“هدف من این بود که بتوانم از هر جیمز می‌گوید: تأثیری که من روی مخاطبانم داشتم و آن را به سمت او هدایت می‌کنم، خواه این فقط رسانه‌های اجتماعی باشد یا اینکه او را به مخاطبانم معرفی کنم.

یک جلسه عکاسی با جیمز حدود ۴۰۰۰ دلار هزینه دارد. این یک امر کل روز است که شامل مشاوره خلاقانه، مو، آرایش و تغییر لباس است. قیمت گذاری او او را برای برخی غیرقابل دسترس می کند. او برای حمایت از دوستانش، یک دوش تجاری عمومی ایجاد کرد که در آن عکس‌هایی از سر به شرکت‌کنندگان ارائه داد. او ۱۰۰۰ دلار جمع آوری کرد که مستقیماً به اسپا رفت.

ایجاد حس جامعه

“باز کردن یک کسب‌وکار به دلایل زیادی – از نظر احساسی، فیزیکی، مالی، فوق‌العاده چالش‌برانگیز است. «کارآفرینی آنلاین جذابیت زیادی دارد. همه می‌خواهند رئیس خودشان باشند.»

دوش‌های تجاری این نما را از بین می‌برند که صاحبان کسب‌وکار همه آن را با هم دارند یا اینکه نیازی به کمک ندارند. آنها شجاعت را تحسین می کنند و با کارآفرینان در جایی که بیشتر به آن نیاز دارند ملاقات می کنند.

برای سیندی پدرازا پوئنته و همسرش آرماندو پوئنت جونیور، این نیاز یک فریزر ۳۶۰۰ دلاری بود. Puentes بازار اولمو، بازار محله ای مستقر در دالاس را با کالاهای محلی در فوریه افتتاح کرد. این زوج یک مرکز محرک اقتصادی و اجتماعی را تصور کردند. آنها یک چشم انداز و ماموریت داشتند و یک سرآشپز گیاهخوار را سوار کرده بودند تا به آنها کمک کند تا جامعه را تغذیه کنند، اما همچنان به حمایت نیاز داشتند. بنابراین، جیمز برای آنها دوش تجاری انداخت.

سیندی می‌گوید: «من به معنای واقعی کلمه گریه کردم. به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، و به‌ویژه فردی که تحت کنترل است، برای مدت طولانی این کار را به تنهایی انجام می‌دهد و برای دیگران انجام می‌دهد… واقعاً سخت است که بپذیریم کسی می‌خواهد کاری برای شما انجام دهد، چیزی که واقعاً می‌خواهد انجام دهد. شما را خراب کند یا به شما کمک کند، اما این احساس واقعاً خوبی است. خیلی خوب است که احساس می‌کنید توسط جامعه‌تان حمایت می‌شوید، و مردم شما را می‌بینند و آنچه را که می‌خواهید انجام دهید، می‌بینند.»

Olmo Market اولین تجارت سیندی نیست. او CocoAndré Chocolatier را با مادرش تأسیس کرد. در طول ۱۴ سال فعالیت کسب و کار، آنها تبدیل به کشتی برای دیده شدن و حمایت از اسپانیایی ها شده اند. سفر به موفقیت آنها منزوی بود.

این شکلات‌فروش می‌گوید: «احساس بسیار تنهایی می‌کردیم، ما در دنیای غذا نبودیم و جامعه‌ای که الان اینجاست وجود نداشت». “برای اینکه همه این چیزها اتفاق بیفتد و جشن این تجارت جدید، با روشی که کوکو آندره شروع کرد بسیار متفاوت است.”

جشن افتتاحیه موفق

در ۲۳ آوریل، جیمز بار دیگر بر استعدادهای خود تکیه کرد و هدف خود را تقویت حمایت جمعی کرد. او میزبان یک دوش تجاری برای Olmo Market بود. او پرتره‌هایی را ارائه کرد که می‌توانستید بپردازید. Glam Haus Collective آرایش رایگان مو و آرایش ارائه کرد. چهار کسب و کار محلی دیگر در خواربارفروشی به عنوان فروشنده راه اندازی شدند.

همه شش کسب‌وکار از دنبال‌کننده‌ها و رسانه‌های اجتماعی به حضور و حمایت از Olmo Market دست یافتند. آن‌ها از مردم محلی دعوت کردند تا با خواربارفروش آشنا شوند، کالاهای محلی بخرند و پرتره‌هایشان را انجام دهند.

سیندی می‌گوید: «من از جامعه احساس نشاط کردم. من احساس می‌کردم در این کار تنها نیستم و دیدم مردم به کاری که ما انجام می‌دهیم افتخار می‌کنند. آنها به کسب و کاری که ما ساخته‌ایم افتخار می‌کنند.»

بخش پرتره دوش ۸۰۰ دلار برای صندوق فریزر جمع‌آوری کرد. برای کسانی که نتوانستند شرکت کنند، وب‌سایت خواربارفروشی شامل یک گزینه کمک مالی است. با رشد کسب و کار آنها، پوئنت ها امیدوارند که فریزر و تجهیزات اضافی را خریداری کنند و فضای مشترک خود را با یک پاسیو گسترش دهند.

از آنجایی که دوش‌های تجاری در رسانه‌های اجتماعی رواج پیدا می‌کنند، جیمز و ویگل امیدوارند که به همان اندازه دوش‌های تجاری ببینند که دوش نوزاد و عروسی می‌بینند.

“چگونه این یک معامله بزرگتر نیست؟” ویگل می گوید. “بسیار واضح است که ما باید این را جشن بگیریم.”

عکس با اجازه Jenny.Community

< img width="150" height="150" src="https://www.success.com/wp-content/uploads/2022/12/Desiree-Gutierrez-150x150.jpg" class="attachment-150x150 size- 150x150" alt="Desiree Gutierrez 150x150" decoding="async" loading="lazy" itemprop="image" srcset="https://www.success.com/wp-content/uploads/2022/12/Desiree-Gutierrez -150x150.jpg 150 وات، https://www.success.com/wp-content/uploads/2022/12/Desiree-Gutierrez-300x300.jpg 300w، https://www.success.com/wp-content/uploads /2022/12/Desiree-Gutierrez-70x70.jpg 70w، https://www.success.com/wp-content/uploads/2022/12/Desiree-Gutierrez-100x100.jpg 100w، https://www.success .com/wp-content/uploads/2022/12/Desiree-Gutierrez.jpg 400w" sizes="(max-width: 150px) 100vw, 150px"/>

گوتیرز نویسنده ای است که می تواند هرگز از کلمات فرار نکنید اگر او نمی‌نویسد، در حال خواندن است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی