عمومی

دوست داشته باشید یا نه، هیچ اجتنابی از مشکلات دکمه داغ وجود ندارد دیگر

دوست داشته باشید یا نه، هیچ اجتنابی از مشکلات دکمه داغ وجود ندارد
دیگر

تابستان اینجاست و به نظر می‌رسد زمان ایده‌آلی برای یادآوری قانون تغییرناپذیر فیزیک هم به فرزندان و هم به مدیران اجراییمان باشد. یک اصل دیرینه از آداب استخر شنا – این است که شما نمی توانید فقط در بخشی از استخر ادرار کنید. برای بچه‌ها، این به سادگی حس خوبی دارد و تجربه‌ای بسیار دلپذیر برای همه است. برای مدیران عامل، به خصوص که وارد سالی دیگر می شویم که سیاست های انتخاباتی در کانون توجه قرار خواهند گرفت، این بیشتر از طریق هشدار منصفانه است که قوانین تغییر کرده اند. این که سرت را در شن ها فرو کنی و امیدواری تا زمانی که طوفان تمام نشود، هیچکس متوجه نبودنت نخواهد شد.

هر مدیر عاملی که فکر می‌کند هنوز می‌تواند سیاست‌ها و رویه‌های تجاری خود را از سیاست‌ها، فرهنگ‌های کثیف جدا، منزوی و جدا کند. جنگ‌ها و فاضلاب‌های تهمت رسانه‌های اجتماعی که ما را فراگرفته و هر گفتمان مدنی را غرق کرده است، توهم جدی است. این مفهوم که شما فقط به کسب و کار خود توجه می کنید و با این مسائل دیگر درگیر نمی شوید، در این مرحله بیش از حد ساده لوحانه است. سر و صدا، نگرانی ها، قرار گرفتن در معرض، و خطرات اجتناب ناپذیر هستند – درست مانند ادرار کردن در استخر – و به طور فزاینده ای با هر بخش از شرکت شما مرتبط هستند. این شامل مشتریان، کارکنان، محصولات، نگرانی‌های ایمنی و زیست‌محیطی و بله، متأسفانه، مسائل اجتماعی و سیاسی نیز می‌شود.

شما در این کار هستید، چه بخواهید چه نخواهید، و باید کاری در مورد آن انجام دهید زیرا موفقیت شرکت شما به آن بستگی دارد. حتی اگر مشتریان و مشتریان شما در مورد برخی از این سوالات و جنجال ها در مورد شما نیستند، شما از این موضوع دور نیستید. از آنجا که بسیاری از طرف‌های دیگر در این گفتگو وجود دارند.

فقط برای شفافیت، آن وحشی‌های دیوانه و عصبانی بیرون از دیوار شما نیستند. تنها کسانی که به دروازه ها حمله می کنند. در واقع، به همان اندازه اندوه، عصبانیت و ناراحتی احتمالاً از سوی برخی از افراد داخلی شما نیز می آید، و به نظر می رسد که این اعداد هر روز با سرعت بیشتری در حال افزایش هستند. خواه این به دلیل افزایش نارضایتی کارکنان باشد، که منجر به انگیزه‌های بیشتر اتحادیه‌ها توسط MBA‌های ناراضی که اکنون به‌عنوان باریستا کار می‌کنند، باشد، یا درد محض مواجهه با مشتریان عصبانی و بیش از حد استرس‌زا که کوچک‌ترین تمایلی به متمدن یا فهمیدن ندارند. دستکش ها خاموش است

در یک نقطه، بسیار منطقی بود که پیشنهاد کنیم – به ویژه از نظر مکالمات و رویارویی با مشتریان – شما کارمندان سیاست ها و مسائل خود را در خانه ترک می کنند، هر چند از نظر مواردی مانند پوشاندن، همیشه امکان پذیر نیست.

متاسفانه، سیاست شخصی پس از همه گیری هنوز یک مسئله بزرگ است. مکالمات پر و بی ثبات کارمند به کارمند، بنابراین اخیراً پیشنهاد کردم که  از نظر کاهش آشفتگی داخلی، بهترین برنامه ممکن است این باشد که به سادگی روشن کنیم که بعضی از موضوعات پرتنش و موضوعات حساس دیگر برای دفتر کار مناسب نیستند اگر واقعاً چنین بوده باشند.

اما راستش را بخواهید، می ترسم آن قایق حرکت کرده باشد. اگر قدم بردارید و وارد نشوید، مطمئن باشید که شخص دیگری این خلاء را پر خواهد کرد و این گفتگوها را ادامه خواهد داد. و تلاش‌ها و اقدامات شما نیاز به تمایز بین ماهیت متفاوت بحث‌ها دارد، که عمدتاً یک موضوع – مانند ناف – از درون و بیرون است. بگذارید ناف شما راهنمای شما باشد.

Innies به قوانین، مقررات، رویه‌ها و یک شرکت مربوط می‌شود. خط‌مشی‌ها – از جمله موضوعات سردبیری و انتخاب‌های محتوا – که مستقیماً به تجارت و عملیات آن مربوط می‌شوند. تصمیم نتفلیکس برای ادامه ارائه محتوای خلاقانه قابل قبول برای برخی از بینندگان و نفرت انگیز برای برخی دیگر، یکی از این حوزه های داخلی است. جهت جسورانه نتفلیکس به کارمندان این است که این شرکت محتوای بسیار متنوعی را ارائه خواهد کرد که تضمین می شود در برخی مواقع همه را آزار می دهد. آه، و اگر آن را دوست ندارید، می توانید آن را ترک کنید.

ساعات اداری و کار از راه دور یا ترکیبی نیز مسائل داخلی هستند. . در اینجا، حداقل در مورد تسلا، موضع ایلان ماسک نمی تواند واضح تر باشد: “۴۰ ساعت در هفته به دفتر بازگردید یا به جای دیگری کار کنید.” نکته اصلی این است که اینها نگرانی های مستقیم شرکت شما و کارمندان شما هستند و خوب یا بد، آنها حق دارند از مدیریت بیانیه ای در مورد اینکه اوضاع در کجا قرار دارد و در حالت ایده آل چرا تصمیمات خاص گرفته می شود، دریافت کنند.

از سوی دیگر،

Outies موضوعاتی هستند – به ویژه دغدغه های فرهنگی و سیاسی – که به دنیای خارج مربوط می شوند. خودتان را گول نزنید: این مسائل در نهایت و به طور مستقیم بر زندگی خود، خانواده، و معیشت شما و مردم شما نیز تأثیر می گذارد. با وجود این چشم‌انداز اجتناب‌ناپذیر، من همچنان توصیه می‌کنم که راه بهتر و هوشمندانه‌تر، احتیاط است. تیم شما (و شاید مشتریان شما) هنوز حق توضیح دادن دارند، اما کاملاً مناسب است که قلدری و BS یک اقلیت آواز و بیدار را نادیده بگیرید و به سادگی این موضع را بگیرید که شرکت قرار نیست موضعی اتخاذ کند.

اگر به شواهد واضحی از دشواری و خطر خارج شدن از منطقه امن خود و تلاش برای قدم زدن در هر منطقه نیاز دارید. از میان این جنگ‌های فرهنگی، مشکلات مستمر دیزنی نمونه‌ای واضح است. تعداد زیادی از مشتریان و بازیگران دیزنی در هر دو طرف موضوع حقوق همجنسگرایان وجود داشتند و اولین غریزه دیزنی این بود که سعی کند از این معارضه دور بماند. وقتی مدیرعامل خیلی سریع شرمنده شد که نظرش را تغییر دهد، همه چیز به یک طرف رفت. متأسفانه، کاملاً واضح است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آبرومند سابق و ران دیسانتیس، فرماندار بی‌شرم فلوریدا – با کمک و حمایت اراذل و اوباششان – به آزار و اذیت اهداف شرکت‌هایی مانند دیزنی ادامه می‌دهند تا به کلاهبرداری از افراد مکنده MAGA ادامه دهند.

وضعیت زمانی بدتر می شود که خطوط بین داخل و خارج بیشتر محو شود. آمازون با مشکل مشابهی روبرو شد که برخی از کارمندان به فروش کتاب‌هایی که از نظر آنها نسبت به افراد ترنس منفی است، اعتراض کردند. وقتی نگرانی‌های بیرونی به محیط کسب‌وکار کشیده می‌شوند و در عملیات، نگرش‌ها و روابط بین فردی در محل کار دخالت می‌کنند، به قوطی بی‌پایان کرم‌ها تبدیل می‌شود که هیچ‌کس، حتی با بهترین نیت، هرگز نمی‌تواند برنده شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی