عمومی

دوره های بازاریابی شبکه های اجتماعی

دوره های بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

Facebook، Twitter، Instagram، TikTok، و لینکدین اکنون حداقل یک بار در روز محل فرود برای اکثر مردم است. رسانه‌های اجتماعی اکنون به ابزاری ارزشمند برای همه چیز از ملاقات با افراد جدید گرفته تا تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده‌اند.

پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها را به افراد، حرفه‌ها را به حرفه‌ای‌ها و کسب‌وکارها را به سایر مشاغل متصل می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۳٫۹ میلیارد کاربر فیس بوک، بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال TikTok، نزدیک به ۴۰۰ میلیون کاربر توییتر، بیش از ۱٫۲ میلیارد کاربر اینستاگرام و بیش از ۸۳۰ میلیون کاربر حرفه ای در لینکدین وجود دارند. به راحتی می توان فهمید که رسانه های اجتماعی سبک زندگی، آگاهی و تجربیات عمومی انسان را در سال های آینده شکل خواهند داد.

یادگیری نحوه عملکرد این پلت فرم ها به شما کمک می کند تا در زندگی شخصی و حرفه ای خود به طور موثر در آنها پیمایش کنید. در اینجا چند مورد از بهترین دوره های بازاریابی آنلاین رسانه های اجتماعی انتخاب شده است.



بازاریابی رسانه های اجتماعی ۲۰۲۲ – دوره گواهی کامل!

این یک توقف همه در یک برای اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب است. بازاریابی رسانه های اجتماعی ۲۰۲۲ – دوره گواهی کامل! اصول و اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد و آن را برای هر کسی از جمله کسانی که تجربه ندارند مناسب می کند. این بسته شامل ۲ ساعت ویدیو، توزیع شده در بیش از ۱۵ سخنرانی است که به ۲ قسمت تقسیم شده است، از جمله:

  • برنامه آژانس بازاریابی، و
  • استراتژی های بازاریابی دیجیتال ۸ رقمی!

بعد از اتمام درس ها می توانید:

  • در بازار خود تحقیق کنید و مشتریان کلیدی را هدف قرار دهید
  • از قدرت ایمیل استفاده کنید بازاریابی
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو

  بازاریابی فیس بوک ۲۰۲۲ – مشارکت و فروش ۱۰۰۰٪ فیس بوک

به روز شده برای امسال، Facebook Marketing 2022 – ۱۰۰۰% تعامل و فروش فیس بوک شامل ۲۲ منبع قابل دانلود، یک مقاله و ۵٫۵ ساعت سخنرانی ویدیویی است. در طول این دوره، ۲۵ استراتژی ویژه برای تبلیغ در فیس بوک، افزایش دسترسی به پست های خود و رفتن به درس های بیشتر را مطالعه خواهید کرد. این درس ها به ۲۱ بخش تقسیم می شوند، از جمله:

  • معرفی دوره بازاریابی فیسبوک
  • افزایش فوری پست تعامل با سرفصل های شگفت انگیز
  • الگوریتم فیس بوک
  • افزایش تعامل فیس بوک و تنوع هر پست
  • استفاده از صفحه فیس بوک برای تبلیغ کسب و کارتان

مسترکلاس کامل بازاریابی اینستاگرام

مسترکلاس کامل بازاریابی اینستاگرام دارای ۹- ساعت ها ویدیو با هر آنچه که باید در مورد بازاریابی IG (اینستاگرام) بدانید. این بسته علاوه بر سخنرانی های تصویری شامل ۱۰ منبع قابل دانلود، ۵ مقاله و تکالیف می باشد. این دوره به ۲۱ بخش تقسیم می شود که شامل:

  • بازاریابی اینستاگرام: مقدمه
  • اکانت پاور اینستاگرام: راه اندازی یک حساب کاربری بهینه شده
  • طرح محتوای اینستاگرام : ایجاد محتوای گیرا برای مخاطبان خود
  • استوری های اینستاگرام: ایجاد طرفداران متعصبی که هر روز شما را تماشا می کنند
  • اینستاگرام لایو: ایجاد برنامه های زنده از گوشی هوشمند خود

از راه‌اندازی حساب خود تا تنظیم مخاطبان سفارشی و ردیابی تبدیل، بازاریابی توییتر و تبلیغات توییتر برای Beginners 2022 یک برنامه ۹ ساعته است که هر آنچه را که نیاز دارید را در بسته بندی قرار می دهد. شامل ۴٫۵ ساعت سخنرانی تصویری، ۹ مقاله، ۵ منبع قابل دانلود و تست پیشرفت است. این دوره به دو بخش بازاریابی توییتر و تبلیغات توییتر تقسیم می شود

علاوه بر این، درس ها به هفت بخش با ۴۸ سخنرانی تقسیم می شوند، از جمله:

  • مقدمه
  • از این دوره چه انتظاری باید داشت
  • بازاریابی توییتر
  • بازاریابی توییتر – رشد
  • تبلیغات توییتر

یادگیری بازاریابی رسانه های اجتماعی: تبلیغات را در بیش از ۱۰ پلتفرم یاد بگیرید

یادگیری بازاریابی رسانه های اجتماعی: یادگیری تبلیغات در ۱۰+ پلتفرم در مورد بازاریابی در بیش از ۱۰ پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله Tumblr، YouTube، WordPress و Blogger بحث می کند. این دوره از ۱۰ ساعت سخنرانی تصویری، ۳۳ منبع قابل دانلود و ۳۱ مقاله تشکیل شده است. دروس در ۷۹ سخنرانی در ۱۲ بخش ارائه می شود. برخی از این درس ها عبارتند از:

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • Google Ads و Google my business
  • صفحات فرود، وب ۲٫۰ و وبلاگ نویسی
  • YouTube
  • LinkedIn

TikTok Marketing 2022: حساب خود را رشد دهید و تبلیغات TikTok استاد شوید

TikTok محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است همین الان. TikTok Marketing 2022: Grow Your Account and Master Ads TikTok همه چیز را گام به گام با شروع از اصول اولیه به شما آموزش می دهد. این دوره دارای ۱۱٫۵ ساعت سخنرانی ویدیویی، ۶۵ منبع قابل دانلود و ۱۰ مقاله است.

این دوره شامل ۱۳۶ سخنرانی است که در ۱۲ بخش تقسیم شده است. از جمله:

  • تنظیم حساب خود
  • نحوه کسب درآمد در TikTok
  • TikTok برای تجارت
  • تبلیغات TikTok برای کسب و کار
  • تبلیغات پیشرفته TikTok برای تجارت

بازاریابی و تبلیغات Pinterest مبتدی تا پیشرفته ۲۰۲۲

Pinterest Marketing & Advertising Beginner To Advanced 2022 شما را در هر مرحله کوچک برای افزایش ترافیک و فروش راهنمایی می کند. همچنین دو کمپین تبلیغاتی اثبات شده Pinterest، ۸٫۵ ساعت سخنرانی ویدیویی، ۶ مقاله و یک منبع قابل دانلود ارائه می دهد. این کلاس از ۷۳ سخنرانی در ۱۰ بخش شامل:

  • شروع به کار با Pinterest
  • تحقیق کلمات کلیدی Pinterest و SEO
  • Pinterest Graphics
  • Pinterest Analytics
  • تبلیغات Pinterest

بازاریابی آنلاین برای کسب و کار محلی شما ساده ساخته شده

بازاریابی آنلاین برای کسب و کار محلی شما ساده شده است به شما می آموزد که چگونه کسب و کار محلی خود را انتخاب کرده و آن را به یک تجارت مجازی تبدیل کنید. این درس ها به شما نشان می دهد که وب سایت خود را راه اندازی کرده و رسانه های اجتماعی خود را خودکار می کنید. بسته های بازاریابی آنلاین بیش از ۴٫۵ ساعت ویدیو و ۳ منبع قابل دانلود در ۳۶ سخنرانی در ۷ بخش از جمله:

  • موقعیت یابی برای بازار محلی شما
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • رسانه های اجتماعی برای کسب و کار محلی
  • تبلیغات پولی
  • حضور آنلاین محلی شما

لینکدین مستر کلاس ۲۰۲۲: شغل و برند شخصی خود را تقویت کنید

LinkedIn حرفه ای ها را معرفی می کند. برندسازی مناسب حرفه و تخصص شما کلید رسیدن به شغل بعدی است. LinkedIn Masterclass 2022: Boost Your Career & Personal Brand مؤثرترین استراتژی ها و مربیان را برای ایجاد یک نمایه حرفه ای جذاب در LinkedIn ارائه می دهد. این دوره شامل ۴ ساعت سخنرانی تصویری، ۵ منبع قابل دانلود و یک مقاله می باشد. از ۴۰ سخنرانی در ۷ بخش تشکیل شده است که شامل:

  • تشکیل زمینه موفقیت در لینکدین
  • طرحی برای نمایه خیره کننده لینکدین
  • استراتژی بازاریابی محتوای ویروسی
  • رازهای گسترش شبکه و ایجاد سرنخ در لینکدین
  • کوشش های خود را با Ultimate Workflow LinkedIn

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال – ۱۲ دوره در ۱ برای مبتدیان و پیشرفته

در این بسته، تمامی آموزش های بازاریابی دیجیتال قابل اجرا در رسانه های اجتماعی محبوب را خواهید یافت. سکوها در یک مکان دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال – ۱۲ دوره در ۱ برای مبتدیان و پیشرفته شامل چندین تحقیق بازاریابی، استراتژی ها و تجزیه و تحلیل پلتفرم ها است. این دوره ۲۲٫۵ ساعت سخنرانی ویدیویی، ۸ منبع قابل دانلود و ۳۵ مقاله ارائه می دهد. در مجموع ۲۴۶ سخنرانی در ۱۹ بخش از جمله:

  • تحقیق بازار
  • نوشتن
  • Google AdWords/تبلیغات
  • وجود دارد. LinkedIn Marketing
  • App Marketing

شرکت های بزرگی مانند NASDAQ، Volkswagen و NetApp این دوره ها را به کارمندان خود ارائه داده اند. Udemy به طور مداوم تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ارائه می‌کند، بنابراین قیمت‌ها ممکن است تغییر کند.

تا امسال، بیش از ۳٫۹۶ میلیارد کاربر شبکه‌های اجتماعی در جهان وجود دارد که بیش از نیمی از جمعیت زمین است. . کاربر به طور متوسط ​​در یک ماه به هفت پلتفرم رسانه اجتماعی مختلف دسترسی دارد. در سال ۲۰۲۰، ایالات متحده به تنهایی بیش از ۴۰ میلیارد دلار برای بازاریابی رسانه های اجتماعی هزینه کرده است.

هزینه دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر است؟

اکثر دوره های آموزشی رسانه های اجتماعی حدودا هزینه دارند. ۴۰ دلار دوره‌های Udemy معمولاً با تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه هستند، بنابراین این احتمال وجود دارد که معامله بهتری داشته باشید. وقتی دوره را خریداری می‌کنید، دسترسی مادام‌العمر (از جمله به‌روزرسانی‌ها) و ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه دریافت خواهید کرد.

آیا گواهی‌هایی برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی وجود دارد؟

پس از تکمیل ، یک گواهی پایان کار قابل تأیید به شما اعطا می شود.

درس های بیشتر برای ارتقاء مهارت های خود:

تصویر: $


بیشتر در: فیس بوک، اینستاگرام، LinkedIn، دوره های کسب و کار کوچک، TikTok، تویتر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی