عمومی

در یک رکود، (به شدت) از جریان نقدی خود محافظت کنید. 3 راه های دیگر برای رشد سرمایه

در یک رکود، (به شدت) از جریان نقدی خود محافظت کنید. ۳
راه های دیگر برای رشد سرمایه

در دوران رکود، پول نقد پادشاه است.

برای واضح بودن، نمی‌دانم ایالات متحده به سمت رکود پیش می رود. با این حال، نشانه ها به نظر می رسد در آن جهت در این زمان های نامشخص، ممکن است تعجب کنید که چه برای انجام، از نظر پول.

برای شروع، استفاده از جریان نقدی برای تامین مالی رشد را متوقف کنید. همه ما در انجام این کار مقصریم، و وقتی زمان خوب است، اغلب مهم نیست. با این حال، استفاده از جریان نقدی خود برای پرداخت چیزی که می تواند تامین مالی شود، می تواند با شروع انقباض بازار به شما برسد.

اخیراً، با یک صاحب کسب‌وکار مواجه شدم که با معضل موجودی و نقدینگی مواجه بود: وقتی تحویل‌ها در طول همه‌گیری به جای هشت هفته، ۳۴ هفته طول کشید، این مالک کسب‌وکار تصمیم گرفت تأثیر کمبود زنجیره تأمین را به حداقل برساند و روی موجودی‌ها افزایش یابد. من از انباشت موجودی در زمان کمبود ممانعت نمی کنم، اما استفاده از جریان نقدی برای انجام آن را منع می کنم. در نتیجه، شرکت شروع به ارائه محصولات سریعتر به مشتریان کرد، اما مقدار زیادی از نقدینگی خود را از دست داد. این کسب و کار برای محافظت در برابر اختلالات زنجیره تامین، موجودی خود را ۳ میلیون دلار افزایش داده بود، اما اکنون پول نقدی برای سایر بخش های کسب و کار ندارد.

مانترای جدید شما که به سمت یک دوره رشد کندتر می رود: تعادل و انعطاف پذیری را حفظ کنید. در اینجا سه ​​گزینه دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

۱٫ روی یک خط اعتباری مبتنی بر دارایی ضربه بزنید

خطوط مبتنی بر دارایی در مقابل موجودی و حساب‌های دریافتنی وام می‌دهند. این باید برای هر کسب و کاری که مقدار قابل توجهی از این دو را دارد مورد توجه قرار گیرد. به طور معمول، شما باید بتوانید با ۸۰ درصد حساب های دریافتنی و ۵۰ درصد موجودی وام بگیرید.

۲٫ باز کردن یا تمدید یک خط اعتباری

برای شروع، اگر شرکت شما خط اعتباری ندارد، باید دریافت کنید یکی یک خط اعتباری به شما این امکان را می دهد که با شرایط فصلی و اضطراری، بدون استفاده از جریان نقدی خود، مقابله کنید. مطمئن شوید که از خط اعتباری خود برای هیچ سرمایه گذاری بلندمدت استفاده نکنید. خطوط اعتباری معمولاً باید سالی یک بار پرداخت شوند، بنابراین برای خرید/سرمایه گذاری های بزرگ خوب کار نمی کنند. اگر قبلاً برای مدتی خط اعتباری داشته اید، درخواست افزایش آن را در نظر بگیرید.

۳٫ تامین مالی سفارش خرید را در نظر بگیرید

این نوع تامین مالی زمانی استفاده می شود که یک شرکت سفارش بزرگی را دریافت می کند که به دلیل کمبود قادر به تکمیل آن نیست. پول نقد برای خرید مواد اولیه صاحبان مشاغل می توانند تا ۱۰۰ درصد هزینه مواد اولیه/تولید محصول را تامین مالی کنند. تأمین مالی سفارش خرید می‌تواند گزینه خوبی باشد، حتی اگر بهترین امتیاز اعتباری را نداشته باشید، اما می‌تواند گران‌تر باشد.

این پیشنهادات با یک هشدار بسیار مهم همراه است: از وام دهندگان غارتگر که به خوبی از نگرانی های فزاینده شما در مورد تورم، زنجیره تامین و کمبود کارگر آگاه هستند، خودداری کنید. با گران شدن وام های سنتی با افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ابزارهای مالی بد ممکن است اشتها آورتر به نظر برسند. گرفتارش نشو بله، انتظار این است که دسترسی به اعتبار همچنان تنگ‌تر شود، اما پذیرش هر گونه وام آنلاین کوتاه‌مدت از وام دهندگان غارتگر می‌تواند به سرعت شما را وارد یک مارپیچ بدهی کند که فرار از آن تقریباً غیرممکن است.

در صورت شک، با یک مشاور تجاری یا مالی مورد اعتماد صحبت کنید. قبل از گرفتن هر گونه بدهی اضافی در مورد روش هایی که در بالا توضیح داده ام یا وام مدت دار بپرسید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی