عمومی

در ستایش جلد نامه

در ستایش جلد نامه

کاور نامه ها آفت شکار شغل هستند. هیچ کس دوست ندارد آنها را بنویسد. هیچ کس دوست ندارد آنها را بخواند. برخی از مدیران استخدام و استخدام اعتراف می کنند که نامه های پوششی را بدون خواندن آنها بیرون انداخته اند. با این حال، من آنها را دوست دارم.

برای واضح بودن، دوست دارم آنها را دریافت کنم. از نوشتنشون متنفرم آنها یک درد در گردن هستند، و با وجود اینکه برای امرار معاش می نویسم، نوشتن نامه های جلدی برایم دشوار است.

هنوز ، آنها یک ابزار ارزشمند برای شکارچیان شغل و مدیران استخدام هستند. من می توانم ۱۰۰ درصد از اختیاری شدن نامه های پوششی حمایت کنم، اما همیشه یک گزینه ارائه می دهم. دلیل آن اینجاست.

موقعیت مکانی تغییر می کند.

اگر کار نمی تواند از همه جا انجام شود، ممکن است تعجب کنید که چرا شخصی که در سراسر کشور زندگی می کند – یا در سراسر جهان – برای موقعیت آزاد شما درخواست داده است. آیا آنها به موقعیت مکانی توجه نمی کردند؟ آیا آن‌ها فکر می‌کنند که شما به آن موقعیت مکانی خم خواهید شد و به آنها اجازه می‌دهید از خانه در ساحل بالی کار کنند؟

جایی در رزومه وجود ندارد که بگوید “من در ماه جولای به شهر شما نقل مکان می کنم.” مطمئناً، می‌توانید آن را در بالا قرار دهید، اما این زمانی است که یک نامه کمکی می‌تواند مفید باشد.

تغییرات شغلی گاهی اوقات نیاز به توضیح بیشتری دارد.

اگر به دنبال حسابدار ارشد هستید و رزومه ای را از شخصی که به وضوح یک حسابدار است دریافت می کنید، نیازی به ارائه نامه نیست. شما یک شغل حسابداری باز دارید و این شخص یک حسابدار است. همه چیز واضح است.

اما اگر برای یک موقعیت در بازاریابی استخدام می‌کنید و تمام عناوین شغلی موجود در رزومه حسابداری هستند چه می‌شود. عناوین آیا این شخص برای همه چیز درخواست داده است؟ آیا آنها اشتباه کردند؟ یا به دنبال تغییر شغل هستند؟

در این شرایط، یک نامه پوششی می تواند توضیح دهد که چرا آنها به دنبال ترک حسابداری و آمدن هستند. به بازاریابی آنها می توانند جزئیاتی را که به خوبی در رزومه قرار نمی گیرند اضافه کنند. و حتی اگر روی یک رزومه به خوبی کار کنند، میانگین استخدام‌کننده‌ها هفت ثانیه را صرف تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا به جلو بروند یا نه، می‌پردازند. اگرچه این شخص می‌تواند مناسب باشد، همه آن عناوین حسابداری می‌توانند رزومه را به سطل بازیافت بفرستند.

گاهی اوقات شما متقاضیان زیادی دریافت می‌کنید.

<.>

بله، حتی زمانی که کمبود کلی نیروی کار وجود دارد، به این معنی نیست که موقعیت هایی وجود ندارد که صدها متقاضی واجد شرایط را جذب کند. شما وقت ندارید صدها کاندیدای واجد شرایط را به طور شخصی بررسی کنید، بنابراین نامه های پوششی می تواند ابزاری باشد که به شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

احتیاط: به حروف جلد قدرت زیادی ندهید.

اگر نویسندگانی را استخدام می کنید، یک جلد نامه خوش ساخت می تواند حیاتی باشد. اگر مدیر حساب های پرداختنی را استخدام می کنید، نباید بر ویژگی های ادبی جلد نامه تأکید کنید. این باید در مورد اطلاعات باشد، نه نثر.

در حالی که من فکر نمی کنم این مانع از نفرت افراد از نامه های جلدی شود. اختیاری کردن آنها را در نظر بگیرید. آنچه یاد می گیرید ممکن است به شما در استخدام بهتر کمک کند.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی