عمومی

در دنیایی با تغییرات دائمی، سازگار باشید حضور.

در دنیایی با تغییرات دائمی، سازگار باشید
حضور.

آیا برای موفقیت آماده هستید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد اما موفقیت مانند هر تلاش دیگری باید برای آن برنامه ریزی شده و به طور کامل درک شود. خواه این یک پروژه بزرگ باشد، بسته شدن یک ادغام، افزایش یک دور چشمگیر، یا یک نقش برجسته یا ارتقاء — باید برای موفقیت مستلزم آماده شدن باشید.

در طول شغلی، من سهم خود را از پیشرفت ها و بسیار موفقیت آمیز بود. با هر موفقیت، انتظارات بیشتر می شد — چه منصفانه باشد چه ناعادلانه، این واقعیت است.

می توانم به یاد بیاورم. که در اوایل کارم، رشته‌ای از نقش‌ها داشتم که موفقیت زیادی برایم به ارمغان آورد و مرا به سمت نقش های رهبری که لزوماً احساس نمی کردم برای آنها آمادگی دارم. به عنوان یک رهبر، شما صاحب بردها، باخت‌ها و مهم‌تر از همه، انتظارات هستید.

ثبات عملکرد 

یکی از بهترین مدیران من زمانی به من گفت: “تو فقط به اندازه آخرین عملکردت خوب هستی.” چیزی که او به اشتراک می‌گذاشت این بود که در مورد ثبات و تأثیر است. در طول سال‌ها، من افراد خاصی را دیده‌ام که فقط برای ناپدید شدن در یک رگه داغ حرکت می‌کنند و می‌پرسم چه اتفاقی برای آن “ستاره در حال ظهور” افتاد — پاسخ ساده است، آنها نتوانستند عملکرد خود را حفظ کنند. مهم است که ثبات را به خاطر بسپارید. بسیاری از اوقات، افراد بالقوه را با موفقیت اشتباه می گیرند. پتانسیل اثبات موفقیت نیست — خروجی مولد، قابل تکرار و ثابت دلیل آن است.

افراد موفق. به نظر می رسد سرسختانه سازگار است. شاید این اخلاق کاری یا انگیزه آنها باشد — هر چه ابرقدرتشان باشد، قدرت ماندگاری دارند. و مهمتر از آن، آنها به دلیل رویکرد منسجم.

زندگی به سرعت به سراغ شما می آید 

هر چه میزان موفقیت بیشتر باشد، آمادگی بیشتری لازم است. عنصری که می تواند طاقت فرسا باشد، “موفقیت یک شبه” است، که در آن بسیاری از مردم ممکن است وقت و توجه شما را بخواهند زیرا به طور چشمگیری محبوب تر شده اید. مهم است که اجازه ندهید موفقیت به سر شما برود، زیرا می تواند اثر مست کننده ای داشته باشد. مهم است که اطراف خود را با یک شبکه پایدار از دوستان، مشاوران، همسالان، و غیره احاطه کنید که می توانند شما را ثابت نگه دارند و مشاوره ای ارائه دهند که منجر به موفقیت طولانی مدت شود.

ممکن است افراد جدیدی وارد زندگی شما شوند زیرا شما ستاره در حال ظهور هستید و تمرین پایداری شما را قطع می کنند. آماده بودن برای موفقیت به شما کمک می کند بهتر تشخیص دهید که آن افراد چه کسانی هستند و آیا آنها برای موفقیت شما در آنجا هستند یا موفقیت آنها.

پیس برنده مسابقه است

آیا تا به حال در مورد ستاره هایی که به سرعت بالا می روند فقط برای سقوط و سوختن فکر کرده اید؟ افسانه ازوپ درباره خرگوش و لاک پشت را به خاطر دارید؟ همانطور که داستان پیش می‌رود، لاک‌پشت و خرگوش مسابقه می‌دهند، و در حالی که عقل مرسوم این بود که خرگوش به راحتی پیروز می‌شود، لاک‌پشت برنده شد زیرا به طور پیوسته (و پیوسته) به جلو می‌رفت. خرگوش با اعتماد به نفس بیش از حد، لاک پشت را به عنوان رقابت نمی دید، حریف خود را دست کم گرفت و در نهایت شکست خورد. از آنجا ضرب المثل قدیمی به وجود آمد: آهسته و پیوسته برنده مسابقه باشید. من آن داستان را به عنوان پیروز شدن در مسابقه تعبیر می کنم. با دوی سرعت نمی توانید در ماراتن پیروز شوید. شما سرعت خود را پیش می برید و استراتژی خود را اجرا می کنید.

در دنیای تجارت، نمی توانید حریف خود را دست کم بگیرید. شما نباید بر اساس کاری که رقابت انجام می دهد تصحیح بیش از حد انجام دهید، شما مسابقه خود را اجرا می کنید و ثابت می ماند. آماده شدن برای موفقیت به معنای داشتن ثباتی غیرقابل تزلزل در مواجهه با موفقیت یا ناملایمات با ادامه مسیر است.

ثبات، سازگاری، ثبات

وقتی موفقیت از راه می رسد، می تواند زودگذر باشد، بنابراین از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید. درک تفاوت بین فرصت طلب بودن و استثمارگر بودن بسیار مهم است. با موفقیت، ممکن است درهای جدیدی باز شوند که شاید قبلاً بسته شده بودند. هر دری نشان دهنده فرصت های جدیدی برای کشف است. با هر فرصتی به طور مداوم رفتار کنید، شبکه خود را رشد دهید، نفوذ خود را افزایش دهید و دانش خود را گسترش دهید.

مهم است که به یاد داشته باشید، مهم نیست که چه موفقیت هایی به دست می آورید، روی ثبات در هر بعد تمرکز کنید و بیشتر از کسانی که مسیر استثمارگرانه را انتخاب می کنند، پاداش خواهید گرفت.

فشارهای موفقیت گاهی اوقات می‌تواند قطب‌نمای اخلاقی فرد را از بین ببرد و از طرز فکر فرصت‌طلبانه به استثمارگر تغییر مسیر دهد. اگر از دیگران برای غنی سازی و پیشبرد برنامه خود سوء استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که هیچ کس برای همیشه در اوج نمی ماند و کسانی که در عروج شما ظلم شده اند خاطرات طولانی خواهند داشت. باز هم، اجازه ندهید به سرتان برود.

موفقیت خوب است، اما موفقیت پایدار است. بیشتر است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی