عمومی

در این پرواز، دلتا فقط یک کار ناشناخته انجام داد. این است هر کسب و کاری چگونه باید با مشتریان خود رفتار کند

در این پرواز، دلتا فقط یک کار ناشناخته انجام داد. این است
هر کسب و کاری چگونه باید با مشتریان خود رفتار کند

من قصد ندارم وانمود کنم که پیچیدگی است که در اجرای یک خطوط هوایی. به معنای واقعی کلمه، هزاران قطعه متحرک وجود دارد. با این حال، در برخی سطوح، این ایده چیزی شبیه به این است: شما بلیط را در پروازهای بین شهرها بر اساس نوعی برنامه می فروشید. مردم آن بلیت ها را می خرند و در ازای پولی که می پردازند، انتظار دارند که در نهایت در یک هواپیما پرواز به هر کجا که می خواهند بروند، انجام شود.

بخشی که من هرگز به طور کامل درک نکرده‌ام این است که چرا خطوط هوایی بیشتر از تعداد صندلی‌هایشان بلیط می‌فروشند. من مطمئن هستم که برای کسی که در جایی صفحه گسترده دارد منطقی است. احتمالاً به این موضوع مربوط می شود که درصدی از مردم با وجود اینکه پول بلیط پرداخت کرده اند، واقعاً برای پروازها حاضر نمی شوند. شاید برخی از آنها بلیت‌های قابل استرداد خریداری کرده و برنامه‌های خود را تغییر داده‌اند.

بدون در نظر گرفتن، فروش بیش از حد پروازها یک چیز است — به‌ویژه اکنون که خطوط هوایی کاهش می‌دهند. برنامه خود را برگرداند. اگر پروازی پر از افراد لغو شود، آن افراد باید در پروازهای دیگر رزرو شوند و این باعث می‌شود که این پروازها بیش از حد فروخته شوند.

بدیهی است، یک هواپیما با ۲۰۰ صندلی نمی تواند بیش از ۲۰۰ نفر را در خود جای دهد. اگر ۲۱۰ بلیت فروختید و همه کسانی که بلیت خریدند برای پرواز حضور پیدا کردند، برخی از آنها به جایی نمی‌رسند. به طور دقیق ده تای آنها.

در این صورت، شرکت هواپیمایی باید به افرادی که سوار شدن را رد می کند غرامت بدهد و آنها را در پرواز بعدی قرار دهد- -که احتمالاً در صورت ادامه این اتفاق بیش از حد رزرو خواهد شد.

همچنین، این افراد احتمالاً از خرید بلیط بسیار ناراحت خواهند شد. ، به سمت فرودگاه حرکت کرد، در صف منتظر ماند تا از طریق نیروهای امنیتی عبور کند و در دروازه ظاهر شد، اما هنگام خروج در هواپیما نیستند. این قطعاً می تواند تعطیلات یا یک سفر کاری یا صبح دوشنبه را خراب کند.

در واقع، آخرین چیزی که در هنگام اداره یک کسب و کار می خواهید، افرادی هستند که بسیار دیوانه هستند زیرا تجربه وحشتناکی داشتند. . در این مورد، آنها عمدتاً دیوانه هستند، زیرا شما قولی را داده اید و به آن عمل نکرده اید.

شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند با متقاعد کردن برخی از افراد در یک پرواز که صندلی‌های خود را رها کرده و در ازای آن پرواز دیگری انجام دهند، از این اتفاق جلوگیری کنند. برای نوعی غرامت بسته به اینکه پرواز چقدر دیرتر است، و به چند نفر نیاز دارد، ممکن است از چند صد دلار شروع شود و اگر مسافری نباشد، خوانایی بالا می رود.

در آخرین پرواز خطوط هوایی دلتا، من و خانواده ام برای گرفتن پرواز به آلاسکا به مینیاپولیس سفر می کردیم. همانطور که در هواپیما نشسته بودیم و منتظر خروج از گیت بودیم، اعلامیه سربار توضیح داد که پرواز ظاهراً بیش از حد فروخته شده است و آنها به دنبال هشت داوطلب هستند. دلتا در ازای صندلی های خود، ۱۰۰۰۰ دلار پول نقد ارائه می کرد. مهماندار هواپیما گفت: “اگر Apple Pay دارید، حتی همین الان پول خواهید داشت.”

در یکی از طرفی، مطمئناً می توانید این موضوع را بپذیرید که ۱۰۰۰۰ دلار پول زیادی است که به مردم برای ناراحتی ناشی از پرواز بعدی بدهید. من فکر می کنم، در بیشتر موارد، این درست است. این پول زیادی است، و اگر پرواز بعدی همچنان شما را در مدت زمان معقولی به هر جایی که می‌رفتید برساند، به نظر احمقانه است که آن را نگیرید.

(هشدار اسپویلر، به دلایلی که نمی‌خواهم وارد آن شوم، آن را قبول نکردیم زیرا همسرم هنوز از آن راضی نیست.)

ببینید، من متوجه شدم که متغیرهای زیادی برای تصمیم گیری در مورد میزان پول در موقعیتی مانند این وجود دارد. من استدلال می کنم که ۱۰۰۰۰ دلار به نظر خیلی زیاد است، و در تمام پروازهایی که انجام می دهم، قبلاً آن را ندیده بودم. چند نفری که با آنها صحبت کردم و آنها نیز زیاد سفر می‌کردند، قبلاً هرگز در مورد آن چیزی نشنیده بودند.

در واقع، این اصل پیچیده نیست. اصلا وظیفه شما این است که از مشتریان خود مراقبت کنید. مطمئناً گاهی اوقات اتفاقات بدی می افتد، اما وقتی بیش از حد قول می دهید، راه حل هرگز نباید کم کاری باشد. راه حل باید فراتر رفتن و فراتر رفتن برای درست کردن آن باشد. اساساً این همان کاری است که دلتا در این مورد انجام داد.

بله، ۱۰۰۰۰ دلار پول زیادی است، اما به وضوح بهتر از اجباری به هشت بود. مردم ارتباطات خود را از دست می دهند و برنامه های خود را خراب می کنند. افرادی که داوطلب شده بودند، محاسبات را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که ارزش آن را دارد که برنامه های خود را تغییر دهند، زیرا، بدیهی است که این پول زیادی است.

من همچنین می‌دانم که احتمالاً افراد زیادی هستند که تجربیات بدی با خطوط هوایی داشته‌اند، به خصوص که سعی می‌کنند بهتر مدیریت کنند. تابستان امسال را با قطع پروازها برنامه ریزی کنید. در آخر هفته، خطوط هوایی ایالات متحده بیش از ۲۰۰۰ پرواز را لغو کردند. اگر حدس بزنید که در هر یک از آن پروازها به طور متوسط ​​۱۵۰ نفر حضور داشتند، این رقم ۳۰۰۰۰۰ وعده شکسته شده است.

به نظر می‌رسد این بخشی از تجارت به عنوان یک شرکت هواپیمایی است، اما ارائه یک تجربه بد لزومی ندارد. نکته شگفت انگیز، همانطور که دلتا در این پرواز ثابت کرد، مراقبت از مشتریان همیشه جواب می دهد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی