عمومی

در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

تاسیس یک کسب و کار کوچک نیازمند تلاش، فداکاری و زمان زیادی است. چه کارآفرینی باشید که تازه شروع به کار کرده‌اید و چه یک حرفه‌ای باتجربه، خرید یک کسب‌وکار تثبیت‌شده به شما این امکان را می‌دهد که با دویدن در جاده‌ها حرکت کنید. شما هنوز هم باید سخت کار کنید و فداکار باشید، با این حال، زمان رشد برند در حال حاضر به پایان رسیده است. ۱۰ کسب و کار برتر برای فروش در ماه اوت این فرصت را فراهم می کند.

اگر می خواهید در یک کسب و کار کوچک سرمایه گذاری کنید که از قبل تاسیس شده است، در اینجا چند کسب و کار وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید.

قوی>بیشتر بخوانید: چگونه یک کسب و کار بخریم



۱۰ کسب و کار برتر برای فروش در ماه اوت

این ماه BizBuySell آزمایشگاه آزمایشی با ده ها میلیون درآمد و همچنین کارخانه شراب سازی، تمیز کردن صحنه جرم و تروما، گالری هنری و موارد دیگر را ارائه می دهد.

رستوران محبوب با مجوز مشروب

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است
اگر می خواهید در بهشت ​​کار کنید، این رستوران محبوب با مجوز مشروب در مکانی عالی، مائوئی، هاوایی واقع شده است. این کسب‌وکار در حال حاضر هر روز ناهار، ساعت شاد و شام را سرو می‌کند که ۱٫۲۵ میلیون دلار فروش دارد که بیش از ۳۹۷۰۰۰ دلار در SDE به دست آورده است. با تقریباً ۲۰ سال فعالیت، برای وام SBA 7(a)، با ۱۵٪ پیش پرداخت، و مدت وام ۱۰ ساله از پیش واجد شرایط است.

این کسب و کار در شهرستان Maui واقع شده است. HI با قیمت پیشنهادی ۹۴۵۰۰۰ دلار. درآمد ناخالص ۱,۲۵۳,۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۳۹۷,۰۰۰ دلار است.

فروشگاه کالاهای ورزشی

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

این فروشگاه لوازم ورزشی متخصص در تجارت و ارسال equi تناسب اندام است پمنت این کسب و کار دارای طیف گسترده ای از تجهیزات برای رفع تمام نیازهای تناسب اندام است. همچنین شامل مجموعه عظیمی از کالاهای ورزشی جدید و استفاده شده برای ورزش های مختلف است. این یک تجارت با درآمد و جریان نقدی بالا است.

این کسب و کار در فینیکس، ایالت AZ با قیمت درخواستی ۱,۱۰۰,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۱,۴۰۰,۰۰ دلار با جریان نقدی ۳۵۰,۰۰۰ دلار است.

COVID/Blood Complexity High Complexity Testing Lab

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

به عنوان حجم بالا آزمایشگاه تست پزشکی با پیچیدگی بالا COVID/Blood، این کسب و کار دارای درآمد فوق العاده ای است. این شرکت که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد، دارای درآمدهای تاریخی قوی و کسب‌وکار درآمدزای قابل‌توجهی در فضای آزمایشگاه بالینی در نیویورک/نیوجرسی است.

این بهترین فرآیند و تسهیلات آزمایشگاهی در کلاس، یک خدمات کامل است. آزمایشگاه مرجع با چندین ستون از منابع درآمد. این یک فرصت عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال درآمد ناخالص بالا هستند. این کسب و کار به دلیل بازنشستگی فروخته می شود.

این کسب و کار در شهرستان میدلسکس، نیوجرسی با قیمت درخواستی ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۵۸,۳۴۲,۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۱۱,۴۵۳,۰۰۰ دلار است.

تاسیس کسب و کار برنده جایزه شراب

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

چه عاشق شراب باشید یا نه، این تاسیس کسب و کار برنده جایزه شراب یک فرصت سرمایه گذاری عالی با پتانسیل رشد ارائه می دهد. مزیت خرید این تجارت این است که قبلاً با موارد زیر همراه است که یک کارخانه شراب سازی مورد نیاز است. این فروش شامل تجهیزات، نرم‌افزار و راهنمایی شراب‌ساز از مالکان/شراب‌سازان فعلی برای حداکثر یک سال است.

این کسب‌وکار در دووال، WA با قیمت درخواستی ۳۷۵,۰۰۰ دلار و جریان نقدی ۱۶۱,۱۹۸ دلار واقع شده است.

بیزینس کارت حیاط

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است> > اگر اهل جشن گرفتن هستید مناسبت‌های خاص با مشتریانتان، این Yard Card Business ممکن است برای شما مناسب باشد. این شرکت با امتیاز ۵ ستاره، پربازدیدترین شرکت کارت حیاط در منطقه خود در گوگل است. این یک تجارت مقرون به صرفه است که در حال حاضر با یک وب سایت کامل و بیش از ۱۵۵۰ قطعه موجودی تاسیس شده است.

این کسب و کار در Duluth، GA با قیمت درخواستی ۵۴,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۴۳۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۲۶۰۰۰ دلار است.

گالری هنری و املاک و مستغلات

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

با ۲۰ سال فعالیت، این Art Gallery & R eal Property در فضای وسیعی قرار دارد. بیش از ۳۰ هنرمند روی روغن، آبرنگ و برنز کار می کنند. فروش به افزایش دو برابری فروش سال ۲۰۲۰ در سال ۲۰۲۱ ادامه داده است و سال ۲۰۲۲ نیز رو به افزایش است. لیست مشتریان ایمیل طی سه سال گذشته ۴۰۰۰ افزایش یافته است و ترافیک وب سایت در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

ارزیابی ساختمان در سال ۲۰۲۲ ۲٫۴ میلیون دلار است.

این کسب و کار در سانتافه، NM با قیمت درخواستی ۲,۸۵۰,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۱,۷۵۲,۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۵۱۵,۵۰۵ دلار است.

تولیدکننده محصولات کنترل از دست دادن مایعات شیمیایی میدان نفتی تخصصی

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

این تولید کننده محصولات کنترل اتلاف سیالات شیمیایی میدان نفتی تخصصی یک تولید کننده تخصصی محصولات کنترل تلفات سیال اختصاصی، CLEAN GEL/Systems و سایر مواد شیمیایی بالادست است. این شرکت پیشروان صنعت بزرگی مانند M-I Swaco، Halliburton Energy Services، Baker Hughes، Tetra Technologies و دیگران را تامین می کند. این کسب و کار در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و مدیر عامل در مورد یک دوره انتقال مذاکره خواهد کرد.

این کسب و کار در هیوستون، TX با قیمت درخواستی ۲,۵۰۰,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۲,۶۰۰,۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۶۵۶,۰۰۰ دلار است.

Bio-One Franchise

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

class=”ezoic-autoinsert-ad ezoic-longer_content”/>

پاکسازی صحنه جرم یک کار تخصصی است و فرانچایز Bio-One برای باران و حق امتیاز دادن به حق رای دادن به انجام وظیفه با تخصص. Bio-One به عنوان یکی از بهترین فرنچایزهای کشور برای سال ۲۰۲۱ توسط مجله Entrepreneur انتخاب شد. این یک شرکت مورد تایید SBA است که از سال ۲۰۰۰ واحدها را با آموزش، پشتیبانی و تامین مالی فرانشیز می دهد.

کاندیداها به سرمایه گذاری کلی بین ۸۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار، دارایی خالص ۱۰۰۰۰۰ دلار و ۲۰۰۰۰ دلار پول نقد به همراه حداقل هزینه حق رای دادن ۵۰۰۰۰ دلار است.

مراکز بازیابی اعتیاد به کمک دارو

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است

مراکز ترک اعتیاد به کمک دارو این کسب و کار از امکانات درمانی مسکونی لوکس واقع در افراد ثروتمند استفاده می کند. جوامع این باعث شده است که تسهیلات کامل و سودآور با درآمد ناخالص بالا باشد. این مرکز دارای یک مرکز درمان بستری ۱۲ تختخوابی، کاملاً فعال، دارای مجوز، معتبر، دارو و الکل است که به طور کامل فعال است. قیمت شامل ملک نمی شود.

این کسب و کار در لس آنجلس، کالیفرنیا با قیمت درخواستی ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۹,۶۰۰,۰۰۰ دلار با جریان نقدی ۵,۰۰۰,۰۰۰ دلار است.

سرویس کارواش در محل

svg%3E - در اینجا شانس شما برای داشتن یک رستوران در بهشت ​​است
تاسیس شده در سال ۱۹۸۸ این خدمات کارواش در محل یک تجارت پیشرو در بازار است که در ۳۲ سال گذشته خدمات شستشوی خودرو با کیفیت بالا را به نمایندگی های خودرو ارائه می دهد. این کسب و کار دارای ناوگانی متشکل از ۱۶ کامیون است که به بیش از ۹۰ درصد از نمایندگی های خودرو در این منطقه که حدود ۷۰ فروشنده است خدمات می دهند.

فروشنده حداکثر ۳۰ ساعت در هفته به مدت چهار هفته آموزش می دهد. به عنوان بخشی از فروش آموزش اضافی نیز با شرایط توافق شده بین خریدار و فروشنده یک گزینه است.

این کسب و کار در شهرستان ساکرامنتو، کالیفرنیا با قیمت درخواستی ۱,۴۹۰,۰۰۰ دلار واقع شده است. درآمد ناخالص ۱,۲۶۱,۸۰۲ دلار با جریان نقدی ۴۱۳,۸۶۴ دلار است.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: bizbuysell


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی