عمومیمقالات

در از دست دادن برای کلمات؟ 25 راه برای تسلط بر هنر کوچک صحبت

در از دست دادن برای کلمات؟ ۲۵ راه برای تسلط بر هنر کوچک
صحبت

شما دعوت شده اید! برای مهمانی شرکت، عروسی یک دوست یا شاید یک گردش گروهی اجتماعی – هر چه که باشد، در تقویم شما موجود است. همه فرصت های عالی برای ملاقات با افراد جدید. اما ممکن است رویدادهایی مانند این، آنهایی که شما را مجبور به صحبت های کوچک می کند، بیشتر از هیجان برای شما اضطراب ایجاد کند. شما فکر می کنید، من کسی را آنجا نخواهم شناخت. من واقعاً باید بروم – اما نمی خواهم. من از حرف های کوچک متنفرم.

گفتگوی کوچک رپ بدی به دست آورده است، زیرا برای بسیاری از مردم نشان دهنده گفتگوی بی معنی و بی اهمیت است. اما لازم نیست اینطور باشد.

یک مطالعه اخیر منتشر شده در< تحقیقات ارتباطی نشان داده است که کسانی که در هر یک از هفت نوع مکالمه با کیفیت شرکت می کنند، در کنار کاهش سطح استرس خود، بهزیستی و شادی را افزایش می دهند. صحبت های کوچک فواید خود را نیز دارد. یک مطالعه 2021 منتشر شده در مجله آکادمی مدیریت نشان داد که، علیرغم حواس پرتی ناشی از درگیر شدن در گفتگوی کوچک، «کارمندانی که در طول روز کاری خود بیشتر به گفتگوهای کوچک می پرداختند، افزایش احساسات اجتماعی مثبت را گزارش کردند که به [سازمانی] بیشتر تبدیل شد. رفتارهای شهروندی] و رفاه در پایان روز.»

ایده هایی برای نحوه ایجاد مکالمه کوچک

اما افزایش رفاه و مثبت اندیشی تنها مزایای صحبت های کوچک نیست. درگیر شدن در گفتگوی کوچک می تواند در را به روی ارتباطات جالب و معنادار باز کند—اگر آگاه باشید و گوش دهید. این نکات می تواند به کاهش استرس ناشی از صحبت های کوچک و ایجاد یک مکالمه با کیفیت کمک کند:

۱٫ ذهن خود را درست کنید.

اگر هفته را با پیش بینی و نگرانی سپری کنید زیرا می دانید احساس ناراحتی خواهید کرد، خود را برای شکست آماده کرده اید. چرا را به خاطر بسپارید—برای جشن گرفتن یک دوست در روز خاص او، ملاقات با دیگران که علاقه مشترک شما را دارند یا با همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

۲٫ قبل از رفتن تصمیم بگیرید که می خواهید با چه کسی ملاقات کنید.

به افراد دیگری که آنجا خواهند بود نگاهی بیندازید و برنامه ریزی کنید با کسانی ملاقات کنید که ممکن است چیزی مشترک با شما داشته باشند. این ممکن است کسی باشد که یک دوست مشترک، یکی از طرفداران بیسبال یا صاحب کسب و کاری را می شناسد که رویای شما را زندگی می کند.

۳٫ زیاد بخوانید.

هر چه بیشتر مطالعه کنید، چیزهای بی اهمیت یا حقایق بیشتری دریافت می کنید می تواند به مواد گفتگو تبدیل شود. می‌تواند به صورت آنلاین یا در کتاب‌ها و مجلات باشد، اما می‌تواند به ایجاد مکالمه با فردی که اطلاعات زیادی با او ندارید کمک کند.

آنجلا روث، Truework

۴٫ به چیزهایی علاقه مند باشید که جالب باشند.

من متوجه شدم مردم چیزی برای گفتن ندارند زیرا به نظر می رسد هیچ علاقه ای ندارند. این باعث می شود که آنها جالب نباشند. با این حال، به نظر می‌رسد افرادی که سرگرمی‌ها و علایق دارند دارند یک موضوع یا یک نظر برای به اشتراک گذاشتن، و آنها می توانند از آن به عنوان نقطه شروع برای مشارکت شخص دیگری در بحث استفاده کنند.

موری نیولندز

۵٫ با صحبت های کوچک یک بازی بسازید.

ذهن خود را فریب دهید تا با انجام یک بازی با خودتان، آن را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر جلوه دهید. حداقل یک ساعت متعهد شوید. برای ملاقات با حداقل پنج نفر برنامه ریزی کنید. خود را برای یادگیری دو چیز جدید به چالش بکشید. این تغییر ذهنی می تواند به رام کردن اضطراب کمک کند و مکالمه را سرگرم کننده تر کند.

۶٫ آرام باشید و در گفتگو حضور داشته باشید.

به‌جای برنامه‌ریزی برای آنچه که بعداً می‌گویید، استراحت کنید و بر آنچه که طرف مقابل واقعاً می‌گوید تمرکز کنید. گوش کنید. در مکالمه حضور داشته باشید و شخص دیگر متوجه خواهد شد. آنها احساس قدردانی خواهند کرد و گفتگو به طور طبیعی جریان خواهد داشت.

ادلین ژو، Chainlink Labs

۷٫ مسئولیت ملاقات با دیگران را بپذیرید.

منتظر نباشید دیگران به شما نزدیک شوند. اول سلام کن اگر همیشه از دیگران انتظار دارید که اولین حرکت را انجام دهند، ناامید خواهید شد. و هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، راحت‌تر خواهید بود.

۸٫ طرفدار نباشید.

به جای تحت الشعاع قرار دادن فردی که از قبل می شناسید، از آن جدا شوید. دیگران را به تنهایی ملاقات کنید.

۹٫ سؤالات گفتگوی کوچک «go-to» خود را آماده کنید.

شروع مکالمه با یک فرد جدید می تواند سخت باشد. سعی کنید، “از کجا می دانید _____؟”، “این روزها چه چیزی شما را مشغول کرده است؟” یا “چه چیزی شما را به این منطقه رساند؟” لازم نیست پیچیده باشد، فقط چیزی برای شروع و ایجاد آشنایی جدید.

۱۰٫ سوالات متفکرانه بپرسید و سپس پیگیری کنید.

من از صحبت های کوچک متنفرم، اما دوست دارم ارتباط با موارد جدید مردم و در مورد آنها یاد بگیرید زیرا همیشه چیزهای جالبی برای جمع آوری وجود دارد. اگر واقعا اهمیت می دهید، نشان خواهد داد. سوالات متفکرانه بپرسید و واقعاً به پاسخ ها گوش دهید. سپس بر اساس پاسخ آنها سؤالات بعدی عالی بپرسید. گفتگوی کوتاه خسته کننده شما به سرعت به چیزی معنادار تبدیل می شود.

دارا بروستاین، Darrah.co

۱۱٫ علاقه مند باشید.

پرسش، جزء مخفی مکالمات جالب است. از سؤالات بله یا خیر دوری کنید و در عوض با سؤالات آسان که طبیعی هستند شروع کنید. فقط مطمئن شوید که برای کاوش و توسعه به یک نظر جالب گوش دهید.

به عنوان مثالی برای چگونگی جریان سوالات شما:

  • آلیسون را از کجا می‌شناسی؟
  • نمی‌دانستم که شما یک طراح گرافیک هستید. چه نوع طراحی انجام می دهید؟
  • چرا تصمیم گرفتید وارد طراحی گرافیک شوید؟
  • اوه، من هم در میامی به مدرسه رفتم! مکان‌های مورد علاقه‌تان برای رفتن به کجاست؟
  • آیا میامی را خانه می‌دانید؟ چگونه از آنجا به اینجا حرکت کردید؟

در عرض چند سوال، می‌توانید به مکالمات اساسی‌تر بروید.

۱۲٫ واقعاً به صحبت های دیگران گوش دهید.

مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند. من فقط با گوش دادن به آنچه مردم می‌گویند، خواه مربوط به کار باشد یا نه، اطلاعات تجاری بسیار خوبی به دست آورده‌ام. اغلب، این در مورد خواندن بین خطوط و گوش دادن به چیزهایی است که آنها نمی گویند تا درک خوبی از نوع فردی که هستند، آنچه می خواهند و چگونه می توانم این نیاز را تامین کنم.

دوران اینچی، Optimum7

۱۳٫ در مورد زندگی یک فرد بپرسید، نه شغل او.

من دیگر هرگز از کسی نمی پرسم که چه کار می کند. در عوض، می پرسم وقت خود را چگونه می گذرانند. سوالاتی از این دست راه را برای گفتگوهای جالب تری باز می کند. اگر پاسخ اولیه فرد مربوط به کار باشد، من با این جمله دنبال می‌کنم: «وقتی کار نمی‌کنی چه کار می‌کنی؟» فقط به پرسیدن سؤالات ادامه دهید و نظراتی را به اشتراک بگذارید که داستان آنها را با شما مرتبط می کند.

مامی کانفر استوارت، Meeteor

۱۴٫ داستان آنها را بیاموزید.

من متوجه شده ام که پرسیدن سؤالات در مورد شخصی که با او صحبت می کنید کمک می کند. هر کس داستانی برای گفتن دارد، و اگر به آنها اجازه دهید که آن را از طریق پرسیدن سؤال بگویند، نه تنها به صحبت های کوچک مسلط خواهید شد، بلکه فرایند ایجاد یک رابطه قوی و معنادار.

دیوید سیکارلی، Voices.com

۱۵٫ هنگام صحبت کردن، خودتان باشید!

هیچ کس یک شبکه‌ساز جعلی را دوست ندارد. برای اینکه بیشتر برونگرا باشید، کسی نباشید که نیستید. تلاش کردن به معنای ساختگی نیست.

۱۶٫ چیزی بسیار صادقانه به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید صحبت‌های کوچک را بزرگ‌تر کنید، چیزی را به اشتراک بگذارید که بسیار صادقانه در مورد موضوعی مرتبط با شما باشد. وقتی مراقب خود را ناامید می کنید، به احتمال زیاد گفتگوهای واقعی و سازنده تری خواهید داشت که به ارتباطات معنی دار تبدیل می شوند و نه فقط یک کارت ویزیت دیگر برای کشو.

دن گلدن، BFO (آنلاین پیدا شود)

۱۷٫ تعریف و تغییر.

همه یک تعریف خوب را دوست دارند. چیزی را پیدا کنید که بتوانید صادقانه از طرف مقابل تعریف کنید، سپس به سوالی بپردازید تا از هر گونه ناراحتی جلوگیری کنید.

۱۸٫ در مورد محیط اطراف خود صحبت کنید.

سوال بپرسید، به پاسخ‌ها پاسخ دهید، و اگر چیزی برای گفتن تمام شد، در مورد معماری، آثار هنری روی دیوارها، آواز خواندن پرنده‌ای در بیرون و هر چیز دیگری نظر بدهید. اگر بتوانید از نگرانی دست بردارید و مرکز تمرکز خود را از وضعیت ذهنی و عاطفی خود دور کنید، جهان سرشار از چیزهایی است که می توان درباره آنها صحبت کرد.

جاستین بلانچارد، ServerMania Inc.

۱۹٫ برای زمانی که صحبت های کوچک را تمام کردید، خروجی دلپذیر را برنامه ریزی کنید.

هر مکالمه مسیر خود را طی می کند، اما یافتن یک پایان طبیعی دشوار است. فقط یک چیز ساده بگویید، قبل از اینکه خود را برای انجام کار دیگری بهانه کنید، “از آشنایی با شما عالی بود، و امیدوارم بهترین تعطیلات را در هفته آینده داشته باشید.” سپس، ادامه دهید.

۲۰٫ به دنبال افراد دیگری باشید که می خواهند متصل شوند.

من اخیراً به یک جشن بزرگ رفتم و فقط میزبان پرمشغله را می شناختم. متوجه شدم که مهمان دیگری سر میز تنقلات وقت می گیرد و خودم را معرفی کردم. در حالی که اطرافیان ما با دوستان قدیمی صحبت می کردند، گفتگوی عالی داشتیم.

۲۱٫ معرفی کننده باشید.

اگر با شخصی صحبت می‌کنید و مهمان دیگری کمی ناراحت به نظر می‌رسد، زمان‌هایی را به یاد بیاورید که آن فرد ناراحت‌کننده بودید و سعی کنید با دعوت از دیگران، آنها را در گفتگو شرکت دهید.

۲۲٫ «چکشی که به دنبال میخ می گردد» نباشید.

موضوع مورد علاقه شما مال دیگران نیست. ممکن است کباب پز جدید یا کتاب یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را دوست داشته باشید، اما تصور نکنید که دیگران به آن علاقه دارند. دمای مکالمه را بسنجید و با آن جریان پیدا کنید.

۲۳٫ اما سعی کنید زمینه های مشترکی پیدا کنید تا در مورد آن صحبت های کوچکی انجام دهید.

سعی کنید چیز مشترکی با آن شخص پیدا کنید و علاقه شما واقعی خواهد بود. به دنبال هر چیزی باشید: زادگاه، دانشگاه، ورزش، سگ. سعی کنید چیزی را در مورد شخصی که با او صحبت می کنید شناسایی کنید که بتوانید با او ارتباط برقرار کنید. این صحبت های کوچک را آسان تر می کند و شما با اصالت بیشتری روبرو خواهید شد.

دیگو اورجولا، کابل‌ها و حسگرها

۲۴٫ انتظار زیادی نداشته باشید.

هر گردهمایی باعث ایجاد دوستان جدید نمی شود. اشکالی ندارد. شما هنوز به هدف خود برای رفتن دست یافتید، در حالی که راحت تر نبودید، و از یک دوست یا همکار حمایت می کردید. همین کافی است.

۲۵٫ عادت به گفتار کوچک کنید.

این عادت را به رویدادهای اجتماعی محدود نکنید. قبل از اینکه هدفون خود را بردارید به شخصی که در کنار شماست در هواپیما سلام کنید (من در حال کار روی این هستم). با پیشخدمت صحبت کن از راننده Uber خود در مورد روز آنها بپرسید. عادت سلام گفتن و گوش دادن عضله ای است که می توانید با کار کردن در آن رشد کنید. هر روز کمی روی آن.

یک صحبت کوچک را امتحان کنید. ممکن است تعجب کنید که شما را به کجا می برد.

این مقاله در آگوست ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock

YEC 150x150 - در از دست دادن برای کلمات؟ 25 راه برای تسلط بر هنر کوچک
صحبت

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

52d553d9eb6e7c71990506afb48d98e6?s=150&d=mp&r=g - در از دست دادن برای کلمات؟ 25 راه برای تسلط بر هنر کوچک
صحبت

پتی جانسون یک کارشناس شغلی و محل کار و مدیر عامل شرکت PeopleResults، یک شرکت مشاوره تغییر و منابع انسانی است که او در سال ۲۰۰۴ تأسیس کرد. پیش از این، او یکی از مدیران ارشد Accenture بود و اخیراً به عنوان یک متخصص در معرفی شده است. وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، NBC، مجله پول و مادر کارگر. پتی همچنین یک مربی آموزش اجرایی SMU و یک سخنران اصلی در مورد “تغییر پیشرو” است. اولین کتاب او، Wave Waves: The One to Start Change at Work & in Life، در ماه می ۲۰۱۴ وارد بازار شد. از وب سایت او در PattiBJohnson.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی