عمومی

در اخبار: مجلس لایحه کمک مالی 55 میلیارد دلاری برای مشاغل کوچک را تصویب کرد. کمک‌های مالی برای کمک به کووید نیز همچنان در دسترس است

در اخبار: مجلس لایحه کمک مالی ۵۵ میلیارد دلاری برای مشاغل کوچک را تصویب کرد.
کمک‌های مالی برای کمک به کووید نیز همچنان در دسترس است

کسب‌وکارهای کوچک هنوز با چالش‌های ناشی از همه‌گیری مقابله می‌کنند، اما اکنون می‌توانید تورم، مشکلات زنجیره تامین و حتی کمبود مداوم نیروی کار را به این ترکیب اضافه کنید. برای این مالکان، این به معنای ادامه فعالیت با منابع کمتر و در عین حال تلاش برای حفظ مشتریان خود است. یکی از راه هایی که آنها می توانند به راه خود ادامه دهند، درخواست و دریافت کمک های بلاعوض است که برای کمک به صنعتشان طراحی شده است، کاری که مجلس با HR 3807 انجام داده است.

چالش هایی که صاحبان مشاغل کوچک با آن مواجه هستند، مجلس را به تصویب رسانده است. لایحه ای که برای تکمیل یک برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک طراحی شده است. با HR 3807، صندوق ۵۵ میلیارد دلاری به بسیاری از مشاغل کوچک شایسته کمک خواهد کرد. مجلس ۴۲ میلیارد دلار برای رستوران ها، کامیون های حمل مواد غذایی، شراب سازی ها، آبجوسازی ها و نانوایی ها در نظر گرفته است. و ۱۳ میلیارد دلار باقیمانده به سالن‌های ورزشی، مکان‌های برگزاری رویداد، تئاتر، پیمانکاران حمل‌ونقل و تیم‌های ورزشی اختصاص خواهد یافت. بیشتر بدانید:

۵۵ میلیارد دلاری که مجلس تصویب کرد بیش از حد مورد استقبال صاحبان مشاغل کوچک قرار خواهد گرفت، با این حال، هنوز هزاران دلار به صورت محلی در جوامع در سراسر کشور موجود است. شما می توانید برای کمک های مالی از ۲۵۰۰ دلار تا ۲۵۰۰۰ دلار در چندین شهر و شهرستان درخواست دهید. این کمک‌ها به همه چیز، از پروژه‌های نوسازی گرفته تا مشاغل آزاد، کسب‌وکارهای خرد، مسائل مربوط به بیماری همه‌گیر و غیره می‌پردازد. به این کمک هزینه ها نگاهی بیندازید:

 



خلاصه اخبار کسب و کارهای کوچک – ۱۵ آوریل ۲۰۲۲

در اینجا نگاهی به سرفصل‌های بیشتری که بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارند این هفته است…

برخی از فروشندگان Etsy به دلیل افزایش هزینه ها در اعتصاب هستند

هزاران فروشنده در Etsy درگیر یک اعتصاب یک هفته ای هستند. بیش از افزایش هزینه ها بر اساس گزارشی در NPR، تجار در کانال تجارت الکترونیکی که به اقلام دست ساز یا قدیمی و لوازم صنایع دستی اختصاص داده شده است، فروشگاه های آنلاین خود را به مدت یک هفته برای اعتصاب به دلیل افزایش هزینه ها می بندند. فروشندگان Etsy به دلیل افزایش هزینه ها در اعتصاب هستند فروشندگان Etsy تمایلی به پرداخت ۱ ندارند.

قیمت تخم مرغ در حال افزایش است

آمریکایی‌ها به دلیل افزایش قیمت تخم‌مرغ، قبض‌های خواربارفروشی خود را کاهش می‌دهند. قیمت عمده فروشی تخم مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً سه برابر افزایش یافته است. طبق گزارش روزانه تخم مرغ منطقه ای Midwest USDA، قیمت تخم مرغ های سفید درجه A بزرگ به طور متوسط ​​بین ۲٫۸۰-۲٫۸۹ دلار در هر دوجین بود – بیش از دو برابر قیمت آنها در ماه مارس.

Google کسب درآمد را برای سایت‌ها متوقف می‌کند روسیه یا این که از جنگ اوکراین بهره برداری می کند یا از جنگ اوکراین چشم پوشی می کند

Google اعلام کرده است که تبلیغاتی را که از جنگ روسیه و اوکراین سوء استفاده می کنند یا از آن حمایت می کنند، متوقف می کند. غول موتور جستجو گفته است که به وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و کانال‌های یوتیوب در فروش تبلیغاتی که حاوی محتوایی است که به نظر می‌رسد از درگیری بین روسیه و اوکراین سوء استفاده می‌کند، نادیده می‌گیرد یا از آن چشم‌پوشی می‌کند کمکی نمی‌کند.

Secure Act 2.0 پس‌اندازهای بازنشستگی را تغییر می‌دهد و بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر می‌گذارد

قانون امن ۲٫۰ (HR 2954 تضمین یک بازنشستگی قوی) در مجلس تصویب شده است و در حال حاضر برای بحث در کمیته مالی سنا قرار دارد. اگر به قانون تبدیل شود، چه معنایی برای صاحبان مشاغل کوچک خواهد داشت؟ Secure Act 2.0 می‌تواند تغییراتی را برای کارفرمایان ایجاد کند، با تغییراتی در نحوه اجرای ۴۰۱Ks برای کارکنان تمام وقت و پاره وقت.

بهبود خواب برای بهبود کسب و کار شما

خواب با کیفیت بهتر می تواند باعث شود تاثیر مستقیم بر بهره وری و موفقیت کسب و کار. این یک یافته کلیدی از یک اینفوگرافیک توسط پیزونا، ارائه دهندگان ملافه های با کیفیت بالا در سراسر جهان است. اینفوگرافیک Pizuna ‘stressed and not Sleeping: چگونه می توانید خواب خود را بهبود ببخشید’، اهمیت سرمایه گذاری در یک خواب خوب شبانه را برای موفقیت تجاری نشان می دهد.

نرخ تایید وام مشاغل کوچک افزایش می یابد، اما به اندازه کافی سریع نیست

نرخ تایید وام همچنان به آرامی افزایش می‌یابد، اما به اندازه کافی سریع نیست، طبق شاخص Biz2Credit Lending Index که در ۱۲ آوریل منتشر شد. روهیت آرورا، مدیر عامل Biz2Credit، گفت: «وام‌دهی مشاغل کوچک به طور کامل بهبود نیافته است. “این خبر ناامید کننده ای برای شرکت هایی است که به دنبال رشد تجارت خود هستند.” این گزارش شامل نرخ‌های تأیید وام تا مارس ۲۰۲۲ است.

به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به تورم، خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک به شدت کاهش می‌یابد، یافته‌های NFIB

برای ماه‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمبود کارگران در دسترس را به‌عنوان علت بزرگترین مشکل آنها بزرگترین مشکل جدید وجود دارد – تورم. این بر اساس شاخص خوش بینی فدراسیون ملی مشاغل مستقل برای مارس ۲۰۲۲ است.

SBA اکنون یک مرکز کسب و کار زنان را در همه ۵۰ ایالت راه اندازی می کند

انجمن مشاغل کوچک (SBA) ) از گسترش شبکه مرکز کسب و کار زنان به تمام ۵۰ ایالت خبر داده است.

SBA مشاغل کوچک ایالتی سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اعلام کرد برندگان سال ۲۰۲۲ مشاغل کوچک از هر یک از ۵۰ ایالت این کشور. کارآفرینان برتر کشور به طور رسمی در ۵ می در مراسم جوایز هفته ملی کسب و کار کوچک (NSBW) معرفی خواهند شد.

قیمت‌های عضویت Costco ممکن است در حال افزایش باشد

هزینه‌های عضویت Costco ممکن است به‌زودی افزایش یابد و قیمت تمام شود تابستان امسال بیشتر همانطور که در فاکس نیوز گزارش شده است، هزینه‌های فروشگاه‌های خرده‌فروشی فقط با عضویت، معمولاً هر پنج سال افزایش می‌یابد و طبق گزارش فاکس نیوز، این رقم پنج ساله در ژوئن امسال نزدیک می‌شود.

تصویر: $


بیشتر در:
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی