عمومی

در اخبار: از 1000 دلار تا 250 هزار دلار کمک مالی می دهد، برخی با Fast نزدیک شدن به ضرب الاجل

در اخبار: از ۱۰۰۰ دلار تا ۲۵۰ هزار دلار کمک مالی می دهد، برخی با Fast
نزدیک شدن به ضرب الاجل

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، وقتی به دنبال کمک‌های مالی هستید، مطمئن شوید که به ضرب‌الاجل‌هایی که سازندگان کمک هزینه تعیین کرده‌اند، دقت کنید. این به این دلیل است که کمک های مالی برای رسیدگی به مسائل خاص در یک محدودیت زمانی مشخص ایجاد می شود. این بدان معناست که اگر می‌خواهید فرصتی برای دریافت کمک‌های مالی داشته باشید، باید به موقع درخواست دهید.

به این نکته اشاره کنید زیرا کمک‌های بلاعوض می‌تواند یک پنجره بسیار کوتاه داشته باشد. چند هفته زمان استفاده بسیار رایج است. پس از اطلاع از مهلت، سعی کنید در اسرع وقت برنامه را دریافت و تحویل دهید. این همیشه به شما شانس بیشتری برای برنده شدن در کمک هزینه های درخواستی می دهد. بنابراین، قبل از پایان فوریه، به پست اول نگاهی بیندازید:

in the news grants from 1000 to 250k some with fast approaching deadlines - در اخبار: از 1000 دلار تا 250 هزار دلار کمک مالی می دهد، برخی با Fast
نزدیک شدن به ضرب الاجل

کمک‌های بلاعوض که در پایان فوریه و در پایان فوریه منقضی می‌شوند، وجوهی بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار برای طیف وسیعی از مسائل ارائه می‌دهند. این شامل بهبودهای سازگار با آب و هوا، بهبودهای بیرونی، باز کردن ویترین های جدید، کارآفرینان زن و اقلیت و حتی گفتن داستان شما می شود. مجدداً در طول ماه فوریه چندین ضرب‌الاجل دارند، حتماً این را در نظر داشته باشید.

FedEx از طریق مسابقه کمک هزینه کسب و کار کوچک فدرال اکسپرس، فرصتی تا سقف ۳۰,۰۰ دلار به کسب و کارهای کوچک می دهد، که اتفاقاً مهلت درخواست تا ۲۱ فوریه دارد. این مسابقه در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک مسابقه تاسیس شد. برنامه کمک مالی سالانه برای مشاغل کوچک برای بهبود عملکردشان.

بانک شهروندان همچنین کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری به ۳۰ کسب و کار کوچک با مهلت بسیار کوتاه تا ۷ فوریه ۲۰۲۳ ارائه می دهد. این برنامه اکنون در ششمین سال خود با هدف o با توجه به کمک‌های مثبتی که کسب‌وکارهای کوچک به جوامع خود می‌کنند.

مسابقه کسب‌وکار کوچک بارکلیز برنده‌های بزرگ ۲۰۲۳ مهلتی در تاریخ ۲۸ فوریه با جایزه بزرگ به ارزش ۶۰۰۰۰ دلار دارد. بارکلیز ۶۰ جایزه نقدی به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. در ۲۰۰۰ دلار تنها کاری که باید انجام دهید این است که داستان کسب و کار کوچک خود را در ۵۰۰ کلمه یا کمتر بیان کنید.

اخبار کسب و کارهای کوچک ۳ فوریه ۲۰۲۳

گردآوری اخبار هفتگی با این پرسش ادامه می یابد که آیا ChatGPT واقعاً می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ به دنبال آن چگونه آتش‌سوزی مزارع هیلاندیل می‌تواند تا حدودی مسئول قیمت‌های بالای تخم‌مرغ و همچنین سایر اخبار مرتبط با مشاغل کوچک باشد.

آیا ChatGPT می تواند واقعاً به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟

ChatGPT توانسته است تخیل کاربرانش با ادعاهای بزرگ در مورد قابلیت های آن. سوال این است که چقدر از آن تبلیغاتی است و چقدر از آن واقعی است. اگر کسب‌وکاری هستید که به دنبال سرمایه‌گذاری از فرصت‌های این فناوری هستید، ChatGPT در بسیاری از زمینه‌ها ارائه می‌دهد. این امر به ویژه برای یک کسب و کار کوچک یا یک فرد انفرادی با منابع محدود صادق است.

کسب و کارهای کوچک ۷۵۰۰۰ شغل را در ژانویه از دست دادند

کسب و کارهای کوچک ۷۵۰۰۰ شغل را در ژانویه از دست دادند. این بر اساس گزارش اشتغال ملی ADPs است که با همکاری آزمایشگاه تحقیقات دیجیتال استانفورد منتشر شده است. این گزارش منفی به دنبال به‌روزرسانی ماه دسامبر است که کسب‌وکارهای کوچک ۱۹۵۰۰۰ شغل پیدا کردند. در سطح ملی، با آمارهایی از جمله مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ، افزایش شغلی کلی در ژانویه ۱۰۶۰۰۰ نفر بود.

آتش سوزی عظیم مزارع هیلاندیل می تواند بر قیمت بالای تخم مرغ تأثیر بگذارد

تخم مرغ قیمت ها در ایالات متحده ممکن است حتی بیشتر شود زیرا آتش سوزی گسترده یک قفسه بزرگ در یکی از بزرگترین مزارع تولید تخم مرغ در این کشور را نابود کرد. آتش‌سوزی عظیم در مزارع هیلاندیل می‌تواند بر قیمت‌های بالای تخم‌مرغ تأثیر بگذارد مزارع هیلاندیل در بوزرا، کانکتیکات، یکی از خانه‌های مرغ خود را در آتش سوزی از دست داد و تخمین زده می‌شود ۱۰۰۰۰۰ مرغ در آتش تلف شدند.

حقیقتی در مورد تجارت الکترونیکی که ممکن است متوجه آن نباشید

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال تکمیل فروش و دستیابی به مشتریان هستند که قبلاً هرگز قبلاً نبوده است. به فناوری تجارت الکترونیک در آخرین قسمت از Small Biz در ۱۵: استیو چو، موسس MyWifeQuitHerJob.com، با ویرایشگر اجرایی Small Business Trends می نشیند و حقیقت را در مورد تجارت الکترونیک و کسب و کارهای کوچک می گوید.

رئیس مک دونالدز می گوید قانون FAST کالیفرنیا رستوران ها را می کشد

عمل سریع کالیفرنیا – که حداقل را افزایش می دهد متر دستمزد تا ۲۲ دلار در ساعت برای کارگران فست فود – فعلاً مشکل است. جو ارلینگر، رئیس مک‌دونالد، گفت قانون FAST، قانونی که به AB257 معروف است، «اجرای رستوران‌های محلی تجاری کوچک را غیرممکن می‌کند.

نحوه ایجاد سوپر فن برای کوچک خود کسب و کار

همه ما می‌توانیم برای محصولات و خدماتی که می‌خریم، طرفداران زیادی داشته باشیم. من عاشق دوچرخه های تخصصی و لباس های یخ شکن هستم. برای هر کسی که می‌خواهد گوش کند، می‌خواهم به آنها بگویم که این مارک‌ها چقدر برای من عالی هستند. داشتن سوپر طرفدارانی مانند من مشتریان وفادار بیشتری را جذب می‌کند.

لایحه سنا به برخی از مشاغل کوچک تخفیف مالیاتی بر حقوق و دستمزد می دهد< span class="ez-toc-section-end"/>

قانون اعتبار مالیاتی احیای رستوران برای ارائه تخفیف مالیات بر حقوق و دستمزد به مشاغل کوچک واجد شرایط، مجدداً معرفی شده است.

دریافت جدیدترین آخرین اخبار سرفصل ها از روندهای کسب و کار کوچک. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی