عمومیمقالات

اهمیت یافتن «چرا» و چگونگی ساخت آن به وقوع پیوستن

اهمیت یافتن «چرا» و چگونگی ساخت آن
به وقوع پیوستن

“چرا” شما چیست؟

وقتی از دانش آموزانم می پرسم که چرا می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند< /a>، رایج ترین پاسخ ها عبارتند از: “من می خواهم دنیا را تغییر دهم!” و “من می خواهم به تعداد زیادی از مردم که ممکن است کمک کنم!” اما در حالی که من مطمئن هستم که میل به خدمت برای بسیاری از دانش آموزانم فاکتورهای خدماتی است، به ندرت این چیزی است که واقعاً تصمیم آنها را به اطلاع رسانی می کند. و این خیلی خوب است. انسانها… منتظر باشید… طبیعتاً خودخواه هستند. این چیزی است که گونه را زنده نگه می دارد، بنابراین لازم نیست از آن خجالت بکشید. دلیل شما نیازی به بزرگ بودن یا نوع دوستی ندارد. تنها چیزی که باید باشد صددرصد صادق است.

می‌توانم این را با اقتدار بگویم، زیرا چرا وقتی برای اولین بار به تنهایی بیرون رفتم، به‌طور باورنکردنی نسبت به من بی‌اهمیت بود. فقط روی چیزی که می خواستم متمرکز بود. یا، صادقانه تر، صرفاً بر چیزی متمرکز شده بود که من نمی خواستم. چرا من چیزی شبیه به این شد: من نمی خواهم شخص دیگری به من بگوید که چه کاری انجام دهم، چه زمانی آن را انجام دهم یا چگونه آن را انجام دهم. خودشه. این دلیل من بود.

برای اطمینان از اینکه همه کارها را انجام داده‌ام – و هیچ شانسی برای بازگشت وجود ندارد – چرا باید عمیقاً شخصی و بر انگیزه‌ای خودخواهانه متمرکز می‌شدم. به این ترتیب، هیچ شخص یا نفوذ بیرونی نمی تواند من را تحت تأثیر قرار دهد یا آن را از من بگیرد. آرزوی سوزان مال من بود و راه به جایی نمی برد.

من از شما نیز می‌خواهم که در مورد اینکه چرا به فکر برداشتن جهشی هستید که شلوار را از روی شما می‌ترساند، عمیقاً حفاری کنید و با خودتان صادق باشید. اگر برایتان مهم نبود که دیگران درباره شما چه فکری می کنند، درست شما چرا؟ اگر از قضاوت شدن یا سوء تفاهم نمی ترسید، می پذیرید که عمیقاً چه چیزی را می خواهید؟ اگر به طرز وحشیانه ای صادق بودید، از برخورد با چه چیزی بیمار و خسته شده اید؟ چه چیزی را می خواهی تغییر دهی؟ به سمت چه چیزی می خواهید حرکت کنید؟ از چه چیزی می خواهید دور شوید؟

دوست من، واقعاً برای خود، زندگی و تجارت خود چه می خواهید؟ شما باید دلیل خود را اعلام کنید، زیرا صداقت شما در اینجا به عنوان لنگر شما در زمانی که شرایط سخت می شود عمل می کند. این شما را در طول مسیر ثابت و متمرکز نگه می دارد تا بتوانید یک زندگی و تجارت ایجاد کنید با طراحی خودتان.

مقابله با پاهای سرد

هرچه بیشتر در مورد چرایی خود با خودتان صحبت کنید، نگرانی ها و ترس ها بیشتر ظاهر می شوند. اما تنها راهی که به جایی که امروز هستم رسیدم این است که اجازه بدهم چرا من بزرگتر از نگرانی‌هایم شود.

من امروز هنوز با یک تجارت چند میلیون دلاری ایستاده ام که به من آزادی باورنکردنی می دهد و نه به این دلیل که بهترین استراتژی را در جهان داشتم. دلیلش این نیست که من بهترین معلم جهان هستم، و نه به این دلیل که در زمان شروع کار بهترین بازاریابی را در دنیا داشتم. من امروز اینجا ایستاده ام زیرا میل من به کار در زمانی که می خواستم کار کنم، اینکه چگونه می خواستم کار کنم و کجا می خواستم کار کنم فقط کمی برایم مهمتر از ترس من از شکست و تحقیر. اگر دلیلی را انتخاب کنید که بزرگتر از نگرانی شماست، در این بازی طولانی مدت حضور خواهید داشت.

یک موقعیت شناخته شده – مهم نیست چقدر ناامید کننده، طاقت فرسا، نفس گیر یا فرسوده کننده است – از آینده ناشناخته ای امن تر به نظر می رسد. به همین دلیل است که خیلی راحت می‌توان گفت: «من می‌خواهم م را شروع کنم کسب و کار خود… روزی.” “من کاری را انجام خواهم داد که واقعاً می خواهم … روزی.” «من می‌خواهم با شرایط خودم پول در بیاورم… روزی.” ما کاملاً به توانایی خود برای رئیس خود بودن اعتقاد نداریم. ما می ترسیم که اگر تصادف کنیم و بسوزیم، نتوانیم دوباره بلند شویم. احساس امنیت احساس راحتی می کند. من آن را دریافت می کنم. شیطانی را که می شناسید بهتر از شیطانی است که نمی شناسید، درست است؟

اما شیطانی که می‌شناسید هنوز… شیطان است. امنیت ما را فریب می دهد تا باور کنیم که به اندازه کافی داریم و بیشتر میل نداریم – حتی زمانی که کاملاً واضح است که ما بیشتر می خواهیم. یک طرز فکر امنیتی نور ما را کم می کند. این واقعیت را نادیده می گیرد که ما رویاها و امیدهای بزرگی داریم که فقط در طرف دیگر منطقه آسایش ما قابل تحقق هستند.

در اعماق وجود، من معتقدم که همه ما آزادی را بیشتر از امنیت می خواهیم. آزادی تماس گرفتن. آزادی برای به دست آوردن پول به همان اندازه که می خواهیم. آزادی برای انجام کاری که می خواهیم انجام دهیم، زمانی که می خواهیم آن را به روشی که می خواهیم انجام دهیم. آزادی با خطراتی همراه است – این یک واقعیت است. مسیر رسیدن به آزادی شما گاهی به نظر می رسد که می خواهید از پوست خود بیرون بیایید، یا حداقل زیر پوشش ها خزیده و پنهان شوید. اما من قول می دهم که بسیار ارزشش را دارد.

اگر مایلید از تمایل فوری خود برای امنیت، آسایش و اطمینان عبور کنید، آزادی نهایی ایجاد نوع امنیت خود را، طبق شرایط خود، در تجارت خود تجربه خواهید کرد.

برگرفته از اخطار دو هفته ای: شجاعت ترک شغل خود را بیابید ، پول بیشتری به دست آورید، جایی که می خواهید کار کنید و جهان را تغییر دهید (Hay House، ۲۰۲۳).

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس های کت هریس عکاسی.

907d30ae0cb2ff17cf569ca8e6cf338b?s=150&d=mp&r=g - اهمیت یافتن «چرا» و چگونگی ساخت آن
به وقوع پیوستن

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی