عمومی

در اخبار: کمک های مالی 1000 تا 50 هزار دلاری برای مشاغل کوچک و صنعت حمل و نقل

در اخبار: کمک های مالی ۱۰۰۰ تا ۵۰ هزار دلاری برای مشاغل کوچک
و صنعت حمل و نقل

وقتی یک صنعت حیاتی برای اقتصاد ملی مانند صنعت حمل و نقل با مشکل مواجه است، بخش‌های دولتی و خصوصی با ارائه کمک‌های بلاعوض و سایر اشکال کمک گرد هم می‌آیند. این دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر در حال وقوع است. فرصت‌های بسیار خوبی برای شرکت‌های حمل‌ونقل، مدارس رانندگی کامیون، رانندگان کامیون و مالکان/اپراتورهای بالقوه برای دریافت کمک هزینه وجود دارد.

این که آیا در صنعت حمل و نقل یا فقط یک تجارت کوچک که به دنبال کمک در قالب کمک هزینه است، همیشه می توانید یکی را پیدا کنید که بتوانید برای آن درخواست دهید. به دنبال کمک‌های بلاعوض باشید که برای کمک به صنعت خاص، مکان یا شرایط اقتصادی فعلی شما ایجاد می‌شوند.

با حداکثر ۵۰۰۰۰ دلار در دسترس کسب‌وکارهای کوچک در سراسر ایالات متحده، فرصت‌های متعددی برای برنده شدن دارید. این کمک‌های بلاعوض همه چیز را از کمک‌های فنی گرفته تا تامین مالی برای پروژه‌های بهبود، تشویق کسب‌وکارهای جدید، بهره‌وری انرژی، و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

کمک‌های کمک هزینه برای صنعت حمل و نقل به صورت نقدی مستقیم، کمک شهریه برای کامیون در دسترس است. رانندگان، توسعه شغلی، رشد کسب و کار، و کمک های مالی سازمانی. این کمک‌ها توسط سازمان‌های محلی، دولت، و از طریق مدارس با بودجه ۴۰۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلاری ارائه می‌شوند.

svg%3E - در اخبار: کمک های مالی 1000 تا 50 هزار دلاری برای مشاغل کوچک
و صنعت حمل و نقل

اخبار کسب و کار کوچک ۲۰ ژانویه، ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ class=”span-oc-end” “/>

آیا این علامت مثبتی برای بازار مسکن است؟< /h3>

این یک افزایش کوچک است، اما یک افزایش است. با توجه به شاخص ماهانه بازار مسکن انجمن ملی سازندگان خانه/ولز فارگو، اعتماد سازندگان به بازار خانه‌های تک‌خانواره‌ای نوساز در ژانویه با ۴ واحد افزایش به ۳۵ رسید. این افزایش به ۱۲ ماه متوالی کاهش اعتماد سازندگان پایان می‌دهد. در طول سال ۲۰۲۲٫

تأییدات وام مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۲ راکد است

در پایان سال ۲۰۲۲، Biz2Credit نیز k نگاهی به گزارش های شاخص وام دهی آن در سال داشته باشد. در طول سال ۲۰۲۲، برای صاحبان مشاغل کوچکی که به دنبال وام بودند، رشد اندکی در درصد تایید وام وجود داشت. در اینجا Biz2Credit این شاخص را شکل می دهد.

ابزار جدید اتصال کسب و کار اپل رایگان – چیست؟

اپل اخیراً Apple Business Connect را راه‌اندازی کرده است، که ابزاری رایگان برای مشاغل در هر اندازه‌ای است تا نحوه نمایش اطلاعات خود را در برنامه‌های اپل سفارشی کنند.

به موفق ترین کسب و کارها در سراسر جهان نگاهی بیندازید و رهبری در صدر فهرست دلایل قرار دارد. چرا آنها موفق هستند و این در مورد مشاغل در هر اندازه، از جمله سرمایه‌داران انفرادی که به تنهایی به آن مشغول هستند، صدق می‌کند. چه فقط در قبال خود یا دیگران مسئول باشید، دانستن اینکه چه چیزی یک رهبر بزرگ را می سازد، در آینده به خوبی به شما و افرادی که برای شما کار می کنند خدمت خواهد کرد.

چگونه با احترام (و متمدنانه) در محل کار مخالفت کنیم

در دوره کنونی ناآرامی های اجتماعی و سیاسی، مکالمات در کسب و کار کوچک شما بیشتر شده و انجام آن دشوارتر می شود. در مورد موضوعاتی مانند نظریه نژاد انتقادی، برابری جنسیتی در محل کار، و کلاس های درس شامل LGBTQ، بسیاری از ما به طور قابل درک از گفتن حرف اشتباه در زمان اشتباه می ترسیم.

برنامه های در حال پذیرش برای گواهینامه SBA Veteran Small Business< /h3>

اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) اخیراً شروع به کار کرده است درخواست‌های برنامه گواهینامه کسب‌وکار کوچک قدیمی (VetCert) را می‌پذیرد.

آینده کار چگونه است؟

با ابهام مداوم در سراسر اقتصاد ایالات متحده و سایر نقاط جهان ، درک نیروی کار و روندها در محل کار برای صاحبان مشاغل به طور فزاینده ای مهم می شود.

Apple Fitness Plus پیشنهادات جدیدی برای سال ۲۰۲۳ دارد

خدمات تناسب اندام و سلامتی Apple Fitness+ برنده جایزه چندین راه جدید را برای کاربران معرفی کرد تا در سال جدید به تناسب اندام بمانند و در عین حال رفاه کلی خود را بهبود بخشند.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی