عمومی

Spotlight: CareerTuners می خواهد چشم انداز را تغییر دهد جویندگان کار جهانی

Spotlight: CareerTuners می خواهد چشم انداز را تغییر دهد
جویندگان کار جهانی

ایجاد یک شغل موفق به زمان، تلاش و استراتژی نیاز دارد. گاهی اوقات کمک کوچکی در گوشه خود کمک می کند. به همین دلیل است که CareerTuners خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد که به طور خاص برای نیازهای منحصر به فرد جویندگان کار طراحی شده است. درباره کسب‌وکار و ایده‌های منحصربه‌فرد بنیان‌گذار برای حمایت از جویندگان کار در سطح جهانی در کانون توجه کسب‌وکارهای کوچک این هفته بیشتر بخوانید.

چه کاری انجام می‌دهد

رزومه و خدمات مربیگری شغلی را ارائه می‌دهد.

مدیر عامل، فاطمه میرزا به Small Business Trends گفت: “ما واقعاً به حمایت از مشتریان خود در طول جستجوی شغل آنها اهمیت می دهیم.”

Business Niche

حفظ سطح بالایی از رضایت مشتری.

میرزا می‌گوید: «ما سریعاً به سؤالات پاسخ می‌دهیم و مشاوره می‌دهیم. ما ویرایش های نامحدود و یک روند پیگیری واقعا قوی را ارائه می دهیم. مشتریان ما در مقایسه با رقبای ما واقعاً ارزش پولی دارند.”

svg%3E - Spotlight: CareerTuners می خواهد چشم انداز را تغییر دهد
جویندگان کار جهانی

چگونه کسب و کار شروع شد

به عنوان یک شلوغی جانبی در دوران کالج.

میرزا می‌افزاید: “من در واقع اضطراب اجتماعی زیادی داشتم. و این نوع تجارت نیاز به تعامل زیادی با مشتریان در طول فرآیند دارد. پس واقعاً فنجان چای من نبود. با این حال، کار همچنان افزایش می یافت. و من اولین قدم جدی خود را با استخدام اولین کارمندم در سال ۲۰۱۴ برداشتم. از آنجا به بعد، تیم به رشد خود ادامه داد. >

میرزا توضیح می‌دهد: «اولین کارمندم را در سال ۲۰۱۴ استخدام کردم. و او هنوز هم اینجاست و یک بخش را رهبری می‌کند. بسیاری از کارمندان من هنوز کار می کنند و به من در گسترش تجارت و ایجاد بخش های فروش، مالی، بازاریابی و سایر بخش ها از ابتدا کمک کرده اند. کسب و کار من نیز از نظر درآمد رشد کرده است. اما برای من، بزرگترین پیروزی من رضایت و حفظ کارمندم است. تیم من خانواده من هستند. و من از حمایت آنها سپاسگزارم.”

بزرگترین خطر

گرفتن وام برای عبور از این بیماری همه گیر.

میرزا می گوید: “اگر چنین شود. درست نبود، بدهی بزرگتری داشتیم و مجبور بودیم کسب و کار را تعطیل کنیم. خوشبختانه، همه چیز به نتیجه رسید. و نه تنها از کووید جان سالم به در بردیم، بلکه هر سال شاهد درآمد دو برابری سال‌های قبل هستیم.»

svg%3E - Spotlight: CareerTuners می خواهد چشم انداز را تغییر دهد
جویندگان کار جهانی

درس آموخته شده

به تیم خود اعتماد کنید.

میرزا توضیح می دهد، “اگر می توانستم این کار را دوباره انجام دهم، به هم تیمی هایم قدرت می دادم، به ایده های آنها اعتماد می کردم و به آنها فضایی برای حل کردن می دادم. چالش ها و مسائل. من یک بار از یک کارمند بازخورد منفی گرفتم و واقعاً در سطح شخصی روی من تأثیر گذاشت. من سخت کار را شروع کردم و در مورد کنترل همه جنبه های کسب و کارم بیش از حد اشتیاق پیدا کردم. این بر سلامت روحی و جسمی من تأثیر منفی گذاشت. در نهایت، سایر همکارانم به من گفتند که باید به آنها فضایی بدهم تا تغییراتی را که در حال اجرا بودم، یاد بگیرند و پیاده کنند. این زنگ بیداری بود که برای متوقف کردن مدیریت خرد و رها کردن کنترل لازم داشتم. در نتیجه، دیدم که هم تیمی‌هایم ایده‌هایی را به اشتراک می‌گذارند و نتایجی بهتر از من به ارمغان می‌آورند.” ۱۰۰,۰۰۰ دلار

ایجاد راه حلی جدید برای کمک به کسانی که در بازارهای نوظهور هستند.

میرزا می‌گوید: «خدمات من بسیار شخصی هستند و به مشتریان توجه کامل ۱:۱ می‌دهند. این فرآیند بر اساس نیازهای آنها طراحی شده است.

“اشتیاق من این است که همان سطح خدمات را به جویندگان کار کمتر برخوردار در جنوب جهانی ارائه دهم. برای این منظور، من در تلاش برای توسعه یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی هستم که به افراد جویای کار کمک شخصی ارائه می دهد – سفارشی سازی شده برای نیازهای آنها. اگر ۱۰۰۰۰۰ دلار دریافت می‌کردم، از آن برای تحقیق، توسعه، بازاریابی و نگهداری اپلیکیشن استفاده می‌کردم.” “اوه اوه، آنها اکنون خواهند فهمید. من یک بازی روی همه اجرا کردم، و آنها من را پیدا خواهند کرد.» – مایا آنجلو.

میرزا می‌افزاید: «مایا آنجلو این را تقریباً در سال ۱۹۸۶ گفت، سالی که نهمین نسخه خود را منتشر کرد. کتاب دهم و یازدهم. من – سخت – به نقل قول او مربوط می شوم: “آنها من را پیدا خواهند کرد.” این به این دلیل است که من مدرک لیسانس خود را تمام نکردم. زمانی که به ۳۰ سالگی رسیدم، در حالی که کسب و کارم تقریباً موفق بود – بدون رشد ویروسی، بدون درآمد میلیونی، کسب‌وکاری که به مدت پنج سال راکد بود – می‌دانستم که هیچ کارآفرینی نیستم. من بیل گیتس نبودم. من فقط یک صاحب کسب و کار کوچک بدون مدرک و مدرک بودم. این واقعاً سندرم خیانتکار من را رشد داد، درست مثل مایا. این باعث شد که در مورد مهارت های مدیریتی و تجاری خود ناامن شوم. مدتی طول کشید تا از این طرز فکر خارج شوم.»

*****

تصویر: CareerTuners


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی