عمومی

دبی میلمن در مورد ایجاد یک زندگی با طراحی

دبی میلمن در مورد ایجاد یک زندگی با طراحی

برای اسطوره طراحی دبی میلمن، طراحی تصمیماتی است که می گیریم و تصمیماتی که می گیریم زندگی ما را تشکیل می دهد. به همین دلیل است که برای Millman، بنیانگذار و میزبان پادکست افسانه ای Design Matters، طراحی بسیار مهم است.

“ما هر روز در طول زندگی خود تصمیم می گیریم روش خاصی زندگی کردن. میلمن می‌گوید و این همان چیزی است که من معتقدم طراحی است – قصد عمدی، آگاهانه و تمام عیار. هر تصمیمی که ما هر روز می گیریم در طرح بزرگی که هستیم اهمیت دارد. [این] به موضوع کلی این که چگونه می خواهیم زندگی کنیم کمک می کند. و بنابراین، فکر می‌کنم طراحی بیشتر از هر چیزی مهم است.»

در ۱۷ سال گذشته، میلمن اهمیت طراحی را از طریق پادکست برنده جایزه خود با جهان به اشتراک گذاشته است. امروزه، تقریباً ۵۰۰ مصاحبه بعد از آن، به یکی از طولانی‌ترین پادکست‌های جهان تبدیل شده است و تحسین‌های زیادی از جمله جایزه طراحی ملی کوپر هویت را به دست آورده است. میلمن – همچنین نویسنده هفت کتاب. یکی از بنیانگذاران اولین برنامه تحصیلات تکمیلی جهان در زمینه برندسازی در دانشکده هنرهای تجسمی؛ مالک و مدیر تحریریه مجله PRINT. رئیس بازنشسته AIGA؛ و یک هنرمند و تصویرگر که در برخی از معتبرترین نشریات و موسسات جهان حضور دارد – بیش از ۵۰ مصاحبه مورد علاقه خود (از جمله برنه براون، آلن دو باتون، تیم فریس، دیوید برن و شریل استرید) را در کتابی که به تازگی منتشر شده، گنجانده است. a href=”https://amzn.to/3Q3sTZJ” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>چرا طراحی مهم است: مکالمه با خلاق ترین افراد جهان. این نوعی خلاصه‌نویسی است که او امیدوار است پاسخ دهد چرا طراحی مهم است و چرا پادکست را ایجاد کرده است.

Why Design Matters Book 282x300 - دبی میلمن در مورد ایجاد یک زندگی با طراحی

شامل پیش‌گفته‌ای از روکسان گی (همسر میلمن و نویسنده‌ای مشهور)، مقدمه‌ای توسط تیم فریس و پس از آن توسط ماریا پوپووا، این کتاب در مصاحبه‌ها و به پنج بخش تقسیم شده است: افسانه‌ها، حقیقت‌گویان، فرهنگ‌سازان. ، ترندست ها و چشم اندازان.

«در این صفحات، گفتگوهایی با مشهورترین طراحان، هنرمندان، نویسندگان و متفکران عمومی جهان خواهید یافت. میلمن در مقدمه کتاب می‌نویسد: «شما در مورد غبطه‌انگیزترین موفقیت‌های آن‌ها، شکست‌های ویران‌کننده‌ای که تقریباً کارشان را از مسیر خارج کرد، شادی‌ها و غم‌های زندگی شخصی‌شان، و اینکه چگونه خودشان را به عمل خلقت سپرده‌اند، خواهید خواند.»

مقاله او همچنین داستان اصلی پادکست را بیان می‌کند: چگونه او تبدیل به فرصتی برای یک فرصت برای “احیای روح خلاق [او]” که در سال‌های فعالیت‌های بی‌امان حرفه‌ای او از دست رفته بود. این بینش به یکی از مصاحبه‌کنندگان برتر جهان می‌دهد و جزئیات فرآیند آماده‌سازی پر زحمت میلمن و در نهایت عشق او به تحقیق را شرح می‌دهد. و جزئیات تکامل نمایش را نشان می دهد.

“من کشف کرده ام که قوس یک زندگی خلاقانه یک زندگی مداری است، و من بی نهایت مجذوب این هستم که چگونه مردم آنطور که هستند می شوند و چگونه تصمیماتی که در طول زندگی می گیرند بر کار آنها تأثیر می گذارد.” می نویسد. «مهم‌های طراحی [که با نمایشی درباره صحبت طراحان درباره طراحی شروع شد] اکنون نمایشی است درباره نحوه خلق زندگی‌شان توسط خلاق‌ترین افراد جهان».

تصمیم‌هایی که حقیقت‌گوی برنه براون گرفته است شامل انتخاب مالکیت داستانش است. تصمیماتی که افسانه ست گودین گرفته است شامل ادامه استقامت با وجود ۹۰۰ نامه رد است. تصمیماتی که میلمن گرفته است شامل رد پیشنهاد مدیرعاملی Sterling Brands است، شرکت مشاوره برندینگ پیشرو که در آن نزدیک به ۲۰ سال رئیس جمهور بود. در آن زمان، او به رشد شرکت از ۱۵ نفر به ۱۵۰ نفر و از یک دفتر به پنج دفتر کمک کرد – یکی از آنها قبل از خروج او طبقه ای از ساختمان امپایر استیت بود. این نشان دهنده تغییر او به زندگی عمدی بود. میلمن معتقد است زندگی با قصد، در نهایت کلید طراحی یک زندگی خوب است، زندگی که در آن از نظر حرفه ای و شخصی شکوفا شویم. برای میلمن، هدف در نهایت این است که طراحی چیست و چرا آنقدر مهم است.

«شما هرگز نمی دانید که در نهایت به کجا خواهید رسید. اما، من فکر می‌کنم بین دنبال کردن چیزهایی که می‌خواهید به جای انتظار برای اتفاقات، تفاوت وجود دارد.»

افرادی که در این کتاب حضور دارند، با وجود ناامنی منتظر نمی مانند، علیرغم اینکه از نارضایتی دائمی رنج می برند.

میلمن می‌گوید: «بسیاری از مردم کارها را شروع نمی‌کنند زیرا منتظر هستند تا احساس درستی برای الهام بخشیدن به آن مسیر ایجاد شود. «و من فکر می‌کنم جالب است که بتوانیم با این نوع عینک‌های متناقض به این افراد نگاه کنیم و فکر کنیم، اوه، خوب، لازم نیست منتظر چیزی باشید. شما فقط می توانید آن را انجام دهید و هنوز هم همه آن احساسات را داشته باشید.”

میلمن به آرامی و عمدی صحبت می‌کند، اغلب مکث می‌کند تا دادن متفکرانه ترین پاسخ. او به آسانی اعتراف می کند که این ناامنی خود او است که منجر به زندگی قبلی کمتر عمدی شده است. با این حال، او همچنین این ناامنی را به عنوان عنصر کلیدی موفقیت خود، همراه با “گرسنگی و اشتیاق برای بیشتر، رویاهای بزرگ، تخیل زنده و روحیه انعطاف پذیر” می داند.

“روکسان [گی] به من اشاره کرده است که من انتظارات زیادی از آنچه می خواهم زندگیم داشته باشد دارم، و هر بار که به چیزی دست پیدا می کنم، فقط میله را بالاتر می برم نه اینکه فقط روی میله تاب بخورم. میلمن می گوید. پس از مکثی متفکرانه، او می‌افزاید: «و من واقعاً پاسخی برای این ندارم که چرا [یک مکث کوچک] نمی‌توانم [مکث دیگر] استراحت کنم،» او با تأکید و اشاره پایان می‌دهد. از فرسودگی “اما من هم نمی‌خواهم، پس شاید جواب این باشد.”

Millman سوالات بیشتری دارد تا پاسخ. پرسش و کنجکاوی مداوم او را به جلو سوق می دهد.

این بخشی از طراحی دبی میلمن است که او پرسش را ادامه دهید تا زمانی که او پاسخ‌ها را پیدا کند. تا زمانی که او نتیجه ای بگیرد. تا اینکه به سوال بعدی منتهی شود. و بعدی. به همین دلیل طراحی مهم است.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۲ شماره مجله SUCCESS منتشر شد. عکس از John Madere

Joann Plockova 100x100 - دبی میلمن در مورد ایجاد یک زندگی با طراحی

جان پلوکووا بیش از یک دهه است که درباره معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی می نویسد. خطوط فرعی او عبارتند از نیویورک تایمز، Conde Nast Traveller (بریتانیا)، Wallpaper و WSJ. Come Together (gestalten)، اولین کتاب طراحی او، در نوامبر ۲۰۲۱ به صورت بین المللی منتشر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی