عمومیمقالات

دبی عزیز: من احساس ناراحتی می کنم. چگونه با هرج و مرج کنار بیایم اطراف من؟

دبی عزیز: من احساس ناراحتی می کنم. چگونه با هرج و مرج کنار بیایم
اطراف من؟

منشأ هرج و مرج هرچه باشد، می تواند زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا چند روش عملی برای حذف نویز، یافتن تمرکز و ادامه وجود دارد.

ابتدا، در مورد شغل خود شفافیت کامل به دست آورید.

چرا آنجا هستید؟ بسیاری از مردم فقط کار را انجام می دهند اما بینایی ندارند. می توانم به شما بگویم که وقتی شرایط سخت یا نامطمئن می شود، باید هدف خود را درک کنید. در این مورد تأمل کنید. آن را بنویسید. در مورد کار و نقش خود شفاف سازی کنید: این کار شما را حفظ می کند و به شما کمک می کند کارهایی را که باید هر روز انجام دهید اولویت بندی کنید.

دوم، آنچه را که می توانید کنترل کنید تا با هرج و مرج کنار بیایید.

آشوب اغلب می تواند میزان کمی کنترل ما را برجسته کند. شرکت شما؟ بسیاری از ذینفعان بر مسیر یک شرکت تأثیر می گذارند. تیم شما؟ همیشه صداهایی وجود دارند که می خواهند شنیده شوند. اقتصاد؟ نه، شما نمی توانید آن را کنترل کنید.چیزی که می توانید کنترل کنید ممکن است یک لیست کوتاه باشد، اما آن را بنویسید: چه چیزی را می توانید به طور منطقی هر روز کنترل کنید؟ این یک تمرین دیدگاهی است که به شما کمک می‌کند وقتی یک همکار نگرش بدی دارد، رئیستان منفجر می‌شود یا چیزی ناراحت‌کننده در اخبار می‌خوانید، مقابله کنید. شما نمی توانید وزن دنیا را تحمل کنید. روی جایی که می توانید موثر باشید تمرکز کنید.

سوم، بیشتر رویاپردازی کنید.

برخی افراد هرج و مرج را زمانی برای اعمال کنترل می دانند (و به شدت به تمرین فوق نیاز دارند). آنها دنیا را در حال چرخش می بینند و غریزه آنها حفاری و انجام کارهای بیشتر است. اما موضع من کمی متفاوت است.

رویاپردازی، رویاپردازی، ژورنال نویسی، تخیل: این روشی است که می‌توانید عمیق‌ترین خواسته‌های خود را بشناسید و آینده‌ای را طراحی کنید که منحصراً متعلق به شماست. زمانی است که تار عنکبوت را پاک می‌کنید و نسخه‌ای از زندگی می‌سازید که می‌توانید به سمت آن کار کنید – چیزی آرزومند. چیزی که از هرج و مرج لحظه فعلی فراتر می رود و به شما کمک می کند تصویر بزرگتر را ببینید.

این سه تمرین به هم مرتبط هستند. آنها شما را به کار بزرگ تثبیت هویت، پیشرفت شغلی و حتی شکل دادن به سرنوشتتان متصل می کنند.

دانستن اینکه چه کسی هستید و چه می کنید، دانستن اینکه چه چیزی را می توانید کنترل کنید و چه چیزی را نمی توانید کنترل کنید و بدانید کجا هستید. تو به راه هستی تو را غیرقابل توقف می کند. شکست ناپذیر. این شما را در ذهنیتی قرار می دهد که سر و صدا را بدون سر و صدا فرو می نشاند و هرج و مرج درون را خاموش می کند. این به شما امکان می‌دهد تا عدم اطمینان را از خود دور کنید و استحکام خود را ایجاد کنید.

اجازه دهید شما را تشویق کنم: شما به مکان‌هایی می‌روید. جایی که در حال حاضر هستید یک مرحله از یک سفر مادام العمر است. تمرکز خود را از دست ندهید زیرا همه چیز آشفته، چالش برانگیز است یا آنطور که شما می خواهید نیست. به وضوح بچسبید، آنچه را که می توانید کنترل کنید و اجازه دهید دیدتان شما را به سمت فرداهای مطمئن تر و رضایت بخش تر سوق دهد.

این مقاله در ابتدا در می/ژوئن ۲۰۲۳ شماره < /em>موفقیت مجله. عکس از Debbie Biery.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی