عمومی

دبی عزیز: احساس جدایی و بی جهتی می کنم – چه باید آنجام بدهم؟

دبی عزیز: احساس جدایی و بی جهتی می کنم – چه
باید آنجام بدهم؟

زندگی من خوب است. من سرم شلوغ و موفق هستم من باید احساس شکرگزاری کنم درعوض، احساس می‌کنم که ارتباطم قطع شده و بی‌جهت است. چه کاری باید انجام دهم؟

اول از همه، آنچه شما احساس می کنید طبیعی است. این ایده که باید چیزی در زندگی شما اشتباه باشد تا احساس ناراحتی یا قطع ارتباط کنید، جنبه دیگری از کمال گرایی است که بر زنان گذاشته شده است.

حدود یک سال پیش، من روی طرح‌هایی کار می‌کردم تا برند من را بیشتر کنید. مجموعه‌های برند و استراتژی‌های محتوا و تعاملات گفتاری وجود داشت. این خلاقانه و هیجان انگیز بود، اما ناگهان، در دریایی از و این، و این، و این غرق می شدم. نمی توانستم خودم را از میان هرج و مرج ببینم.

بنابراین یک قدم به عقب برداشتم و یک سوال ساده پرسیدم: هدف من در اینجا چیست؟

خیلی اوقات، ما در زندگی خود مسافر می شویم. ما به چیزهای جدید بله می گوییم بدون اینکه حتی بدانیم آیا آنها را می خواهیم یا برای ما خوب هستند. به گفتن بله ادامه می دهیم، ایجاد کردن خیلی چیزها که مشغله محض برنامه ما هیچ فرصتی برای تأمل و ایجاد هدفمند را از بین می برد. ما با انبوهی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم برکت داریم که فراموش می کنیم از خود بپرسیم: چه کاری می خواهم انجام دهم؟

راه حل من: زمانی را برای شناخت و دوست داشتن دوباره خود اختصاص دهید. برای من، این به معنای تنهایی در طبیعت است. من چندین ماه را در آریزونا به پیاده روی، مدیتیشن، تغذیه بدنم و گوش دادن به خودم از طریق ژورنال گذراندم. من یک انسان خوشایند طبیعی هستم که به خوبی به من خدمت می کند. اما همچنین به این معنی است که می‌توانم گرفتار نظرات خیرخواهانه دیگران شوم و آن را به‌عنوان مال خودم بپذیرم.

برای شما، این فرآیند ممکن است متفاوت به نظر برسد. مهم‌ترین چیز این است که به خودتان زمان و فضا بدهید تا صدایتان را بازیابی کنید و به آنچه برای شما مناسب است گوش دهید. یک تمرین مفید، «آینده‌سازی» نامیده می‌شود. شرکت‌ها شرکت‌هایی را استخدام می‌کنند تا آینده‌ای را به نمایش بگذارند که جهان در پنج تا ۱۰ سال آینده چگونه خواهد بود و در نتیجه چه محصولاتی ممکن است مورد نیاز باشد. برای شما، انتخاب آینده در مرحله بعدی زندگی شما و آنچه به منظور نیاز دارید روشن می شود برای تحقق، هدفمند و معتبر.

من از کوچک شروع کردم و یک پیش نویس کلی از روزم را برنامه ریزی کردم. کلید این است که آن را ساده کنید. چند بار روتین روزانه گسترده نوشته اید — شاید در حال طراحی آن را در یک ژورنال یا وایت برد – فقط برای اینکه متوجه شوید که مهم ترین بخش را به تعویق انداخته اید: برداشتن اولین قدم. عمل باعث ایجاد عمل می‌شود، که الهام‌بخش است، که انگیزه ایجاد می‌کند، که سازگاری ایجاد می‌کند. دوباره آن را بخوانید.

روشن شدن آنچه می خواهید با تنظیم قصد شما. این نظریه را تست کنید. شما شگفت زده خواهید شد که چه کاری می توانید تنها در چند ساعت با نیت هدفمند انجام دهید و تمرکز اختصاصی. بقیه چیزها فقط نویز است.

* * *

شما مرتباً از من خواهید شنید. در این ستون، در شبکه های اجتماعی، در صورت تمایل در صندوق ورودی خود. هدف من این است که به زنان کمک کنم تا خود را قدرتمند کنند و ویژگی های کاملاً انسانی را که آنها را واقعاً باورنکردنی می کند، در آغوش بگیرند. اگر دوران سختی را پشت سر می گذارید، می خواهم به شما کمک کنم. قدرت در جمع وجود دارد. شفا در تجربه مشترک جهانی بشر وجود دارد. اما ابتدا باید در مورد آن صحبت کنیم. اماده ای؟

از کجا می توانید در زندگی خود از پشتیبانی استفاده کنید؟ سؤال خود را به [email>

محافظت شده]ارسال کنید

این مقاله در اصل در شماره ژوئیه/آگوست ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس از Debbie Biery.

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - دبی عزیز: احساس جدایی و بی جهتی می کنم - چه
باید آنجام بدهم؟

با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت املاک و مستغلات و یک مربی معتبر زندگی، دبی بیری به قدرت ارتباط، اصالت و خودآگاهی معتقد است. او این تجربه را با میل به خدمت به دیگران ترکیب می‌کند و آنها را توانمند می‌سازد تا بهترین نسخه از خود باشند و به آنها کمک می‌کند شکست را در آغوش بگیرند و هر لحظه را به عنوان فرصتی برای تغییر و رشد انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی