عمومی

خوش بینی کسب و کارهای کوچک در میان کیفیت نیروی کار کاهش می یابد نگرانی های تورمی

خوش بینی کسب و کارهای کوچک در میان کیفیت نیروی کار کاهش می یابد
نگرانی های تورمی

بر اساس شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک NFIB، کسب‌وکارهای کوچک به دلیل کیفیت نیروی کار و تورم با چالش‌های شدیدتری مواجه هستند. این شاخص در آوریل ۱٫۱ واحد کاهش یافت و به ۸۹٫۰ رسید که نشان دهنده شانزدهمین ماه متوالی است که کمتر از میانگین ۴۹ ساله خود یعنی ۹۸ بوده است.

کیفیت نیروی کار به عنوان مهمترین مشکل کسب و کار توسط ۲۴ درصد پاسخ دهندگان با تورم ذکر شده است. با ۲۳ درصد در رتبه دوم قرار دارد. بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، گفت: “خوش بینی در خیابان اصلی بهبود نمی یابد زیرا مالکان بیشتری برای یافتن کارگران واجد شرایط برای موقعیت های باز خود تلاش می کنند.” «تورم همچنان یکی از نگرانی‌های اصلی برای کسب‌وکارهای کوچک است، اما نشانه‌هایی از کاهش را نشان می‌دهد.»

این نظرسنجی همچنین نشان داد که منفی خالص ۲۳ درصد از صاحبان کسب‌وکار روند سود مثبت را گزارش کرده‌اند که در مقایسه با مارس پنج واحد بدتر شده است. . برنامه‌های مالکان برای پر کردن موقعیت‌های باز همچنان بالاست، با ۱۷ درصد خالص فصلی که برنامه‌ریزی برای ایجاد مشاغل جدید در سه ماه آینده دارد. علاوه بر این، خالص ۴۰ درصد افزایش غرامت را گزارش کرده است، با برنامه ریزی خالص ۲۱ درصدی برای افزایش بیشتر غرامت در سه ماه آینده.

مدیریت موجودی نیز به عنوان یک چالش برای مشاغل ظاهر شده است. منفی ۵ درصد از مالکان، سهام موجودی موجودی فعلی را در ماه آوریل “خیلی کم” ارزیابی کردند که ۶ واحد کاهش نسبت به ماه مارس داشت. مهم‌ترین کمبودها در بخش‌های تولید، کشاورزی، خرده‌فروشی و عمده‌فروشی گزارش شده است.

تعداد مالکانی که میانگین قیمت‌های فروش را افزایش داده‌اند، چهار امتیاز کاهش یافته و به خالص ۳۳ درصد رسیده است، پایین‌ترین رقم از مارس ۲۰۲۱٫ نشان دهنده کاهش جزئی فشارهای تورمی است که نگرانی دائمی برای کسب و کارهای کوچک بوده است.

در زمینه سرمایه گذاری، ۵۶ درصد از مالکان هزینه های سرمایه خود را در شش ماه گذشته گزارش کرده اند و ۱۹ درصد نیز هزینه های سرمایه ای را در برنامه ریزی کرده اند. آینده ی نزدیک. متداول‌ترین هزینه‌ها مربوط به تجهیزات و وسایل نقلیه جدید و همچنین بهبود یا توسعه امکانات موجود بود.

اما همه اخبار منفی نبودند . تنها ۲ درصد از مالکان اعلام کردند که نیازهای وام خود را برآورده نکرده اند و ۵۹ درصد نیز گفته اند که علاقه ای به وام ندارند. این نشان می‌دهد که دسترسی به اعتبار، اگرچه برای اکثر کسب‌وکارهای کوچک مسئله مهمی نیست، اما برای یک زیرمجموعه کوچک همچنان چالشی باقی می‌ماند.

یافته‌ها بر چالش‌های مداوم پیش روی کسب‌وکارهای کوچک امروزی، از جمله کیفیت نیروی کار، تورم، و مدیریت موجودی تاکید می‌کنند. این امر مستلزم برنامه ریزی استراتژیک و تدبیر از سوی صاحبان مشاغل است تا با موفقیت این مشکلات را پشت سر بگذارند.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی