عمومی

خطوط هوایی ساوت وست 51 سال را صرف ساختن یک سرگرمی کرد مزیت – فایده – سود – منفعت. همه چیز به 1 کلمه خلاصه می شود

خطوط هوایی ساوت وست ۵۱ سال را صرف ساختن یک سرگرمی کرد
مزیت – فایده – سود – منفعت. همه چیز به ۱ کلمه خلاصه می شود

محبوب ترین گفتگوهای TED با برخی از آنها مشترک است. Southwest Airlines جلسات توجیهی ایمنی؟

بیایید به رونوشت‌ها برویم.

مدتی پیش، متن کامل ۲۵ سخنرانی برتر TED را تجزیه و تحلیل کردم. به نظر می رسد که یک کلمه بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید ظاهر می شود.

کلمه این بود: “خنده.”

اینطور نبود که سخنرانان در واقع کلمه را بگویند. این است که رونوشت ها شامل آن می شود تا نشان دهد که حضار در پاسخ به چیزی که سخنرانان گفته اند می خندند.

۳۸۰ نماد “خنده” در ۲۵ گفتگو وجود داشت که تقریباً “یک دقیقه خنده” انجام می‌شود.

خوب، اکنون بیایید به گزارش‌های ایمنی مهماندار پرواز جنوب غربی نگاه کنیم.

یکی از این در TikTok کمی ویروسی شد به تازگی. این نسبتاً اغلب اتفاق می‌افتد، بیشتر به دلیل تمام شوخی‌ها و شوخی‌هایی که مهمانداران جنوب غربی تشویق می‌شوند به آن بپردازند. اگر شما به جنوب غربی پرواز کرده اید، شرط می بندم که برخی از این موارد را می دانید:

  • یک شوخی در مورد اینکه در صورت وقوع چه کاری باید انجام دهید وجود دارد. یک فرود در آب (شوخی مربوط به این است که مسیر پرواز، از هیوستون به سن آنتونیو، ۱۰۰ درصد زمینی است).
  • یک شوخی وجود دارد که چگونه اگر با بیش از یک نفر سفر می کنید، وجود دارد. کودک و ماسک های اکسیژن فرو می ریزند، شما باید ماسک خود را بپوشید و سپس به ترتیب “پتانسیل درآمد آینده” به فرزندان خود کمک کنید.
  • حتی یک شوخی در مورد اینکه چطور خوب است یک کیف جعلی گوچی را زیر آن قرار دهید وجود دارد. صندلی جلوی شما، زیرا، “همه ما می دانیم که اگر یک گوچی واقعی بود، شما با دلتا پرواز می کردید.”

مطمئناً، من وقفه‌های “خنده” را در این ویدیوی ۳ دقیقه‌ای حساب کردم، دقیقاً مانند صحبت‌های TED. 11 وقفه وجود دارد. اگر بخواهید در تعریف “خنده” کمی ملایم تر از من باشید، شاید ۱۲ باشد.

خوب. پس چرا این مهم است؟ من فکر می‌کنم کلمه «خنده» نشانه تحلیلی دو چیز است که به جنوب غربی مزیت می‌دهد: فرهنگ و احساسات.

از آنجا که صنعت خطوط هوایی اساساً یک صنعت کالایی است، اما اگر به فرهنگ و تلاش‌های بازاریابی هر شرکت هواپیمایی نگاه کنید، تفاوت‌های واضحی ظاهر می‌شود.

<. div class="standardText" readability="36">

یکی از این تفاوت‌های کلیدی مربوط به این است که بازیگران بزرگ چگونه سعی می‌کنند مشتریان را نسبت به خود احساس کنند، با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان بر اساس احساسات تصمیم می‌گیرند، به جای تجزیه و تحلیل هزینه-فایده خالص. به عنوان مثال:

هر یک از اینها می تواند موثر باشد و رقبای Southwest به وضوح فکر می کنند که موثر هستند. در همین حال، Southwest Airlines از همان ابتدا به عنوان یک شرکت متعلق به سال ۱۹۷۱، این رفتار عجیب و غریب و طنزآمیز را پذیرفته بود.

به عنوان معاون شرکت. -رئیس فرهنگ و تعامل، ویتنی آیچینگر چنین گفت:

“در جنوب غربی، مشتریان ما بدانید که سرگرمی در هر کاری که انجام می‌دهیم بافته می‌شود. برای بیش از ۵۰ سال، کارکنان ما با مهمان‌نوازی معروف جنوب غربی ما با مشتریان رفتار می‌کنند که سفر را بسیار خاطره‌انگیز می‌کند.

چه در اعلان‌های پرواز خود جوک بسازیم، چه مراسم عروسی در میان هوا برگزار کنیم، چه اولین پرواز مشتری را جشن بگیریم، چه برای گروهی که به تازگی معامله‌ای را بسته‌اند، نان تست می‌کنیم، Southwest با مشتریان خود در جایی که آنها هستند ملاقات می‌کند. سفر و من فکر می کنم این چیزی است که ما را از رقبایمان متمایز می کند.”

ببین، به تعبیر شکسپیر، من بیایید تا از خطوط هوایی Southwest تجزیه و تحلیل کنید و یاد بگیرید، نه اینکه آن را تحسین کنید. 

اما اگر Southwest از توسعه این نوع از مزیت برخوردار شود. احساس نام تجاری، فکر می‌کنم اکنون نتایج را می‌بینیم. این شرکت هواپیمایی انتقادهای زیادی را برای هزاران پرواز را لغو کرده اند — اگرچه منصفانه بگویم، در حال نوشتن این مطلب، خطوط هوایی دلتا که بیشترین کنسلی ها را در تعطیلات آخر هفته روز یادبود تا کنون داشته است.

با این حال، من فکر می کنم عامل “خنده” و “سرگرم کننده” درجه ای از تلقیح را به Southwest می دهد.

در نتیجه، برای هر شکایت مشتری در مورد تأخیر یا لغو، فیدهای رسانه اجتماعی Southwest پر از مشتریان باقی می ماند تمجید از مهمانداران جنوب غربی، یا تشکر از آنها برای انجام کارهایی مانند ساخت کیک تولد با دستمال توالت (بدیهی است که خوراکی نیست) برای مسافری که جشن تولد یک نقطه عطف را جشن می گیرد.

یا البته، ویدیوهای مهماندار هواپیمای ویروسی.

البته، Southwest نیست. تنها برند بزرگی است که سعی می کند از طنز و سرگرمی در تصویر برند خود استفاده کند. این یک استراتژی آزمایش شده و موثر است.

اما همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس بیزینس پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران از خطوط هوایی ایالات متحده، نکته مهم در مورد صنعت هواپیمایی این است که یک رژه بی پایان از مطالعات موردی را ارائه می دهد. می توانید از کسب و کار خود بیاموزید و در آن استفاده کنید.

و، اگر Southwest بتواند با تبدیل شدن به یک “سرگرم کننده و دوستانه” مزیتی کسب کند. بازیکن در میان رقبای خود، شاید شرکت شما بتواند کاری مشابه انجام دهد. و این چیزی برای خنده نیست.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی