عمومی

خطوط هوایی ساوت وست متعهد شد که پروازها را بیش از حد رزرو نکند. چه چیزی است اکنون انجام دادن به مراتب بدتر است

خطوط هوایی ساوت وست متعهد شد که پروازها را بیش از حد رزرو نکند. چه چیزی است
اکنون انجام دادن به مراتب بدتر است

شرکت‌های هواپیمایی در تلاش هستند تا سرپا بمانند، حتی با افزایش پروازهای هوایی. آنها هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند. با هر پرواز درآمد را به حداکثر برسانید. بسیاری به سراغ یکی از قدیمی ترین ترفندهای کتاب می روند: رزرو بیش از حد پروازها.

این یک قمار است که معمولاً نتیجه می دهد. اما وقتی اینطور نیست، Southwest Airlines عنوان خود را به عنوان کم اطمینان ترین شرکت هواپیمایی آمریکا در حالی که کاری را انجام می دهد که هیچ تجارتی نباید انجام دهد. به گزارش  اخبار CBS.

این ایرلاین ادعا می کند که امروز این سیاست را رعایت می کند، با این حال سال گذشته، Southwest بیشترین پروازهای رزرو شده را در بین سایر پروازها داشت. شرکت هواپیمایی، طبق CNBC.

برخلاف سایر خطوط هوایی که کوپن های پرواز یا پول رایگان ارائه می دهند تا مسافران را برای انتخاب یک پرواز جایگزین ترغیب کنند، Southwest به سادگی پروازهای مسافران را تغییر می دهد. اغلب در آخرین لحظه است و به پروازی ارزان‌تر می‌رسد – همان پروازی که مخالفت کردید و پول بیشتری پرداخت کردید که نبرید. بدون تخفیف، بدون بازپرداخت، بدون عذرخواهی.

تنها در سال گذشته چندین بار با Southwest برای من اتفاق افتاده است.

کسب و کارها در بسیاری از صنایع به دنبال راه هایی برای با افزایش تورم و کمبود نیروی کار مبارزه کنید، اما پرداخت هزینه به مشتریان هرگز راه حل نیست. هنگامی که با مشکلی در تجارت مواجه می شوید که می تواند در کوتاه مدت پول شما را از دست بدهد، در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا تصمیم گیری شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند در بلندمدت درآمد کسب کنید.

۱٫ وعده های توخالی بدتر از بی قولی هستند 

هرچقدر که چیزی خوب به نظر می رسد، به نظر نمی رسد اگر این کار را انجام ندهید – به خصوص زمانی که هیچ برنامه واقعی برای امتحان کردن ندارید. بنابراین در حالی که تمایل ذاتی به فروش بیش از حد وجود دارد، اجتناب از ایجاد انتظارات بیش از حد بالا ارزش دارد. در واقع، از نظر روانی، توقعات کم افزایش شادی و با آن، رضایت مشتری.

تاکنون، همه ما فریب پیام های بازاریابی پر زرق و برقی را خورده ایم که به نظر خوب می رسند. ایجاد انتظارات بزرگ می تواند به فروش کمک کند. اما اگر تحویل نمی‌دهید، انتظار نداشته باشید مشتریان تکراری را جذب کنید. در عوض، واقع بین باشید و آنچه را که گفتید، و سپس مقداری ارائه دهید. با انجام این کار، مشتریان خوشحالی خواهید داشت که مدام برمی گردند – در حالی که اغلب دوستان خود را نیز به شما معرفی می کنند.

۲٫ از Semantics بگذرید 

Southwest ممکن است ادعا کند به لطف معناشناسی، اما این بدان معنا نیست که نتیجه نهایی برای مسافر یکسان نیست. مسافران جنوب غربی هنوز هم از پروازها در لحظه آخر ضربه می خورند و آنها را سرگردان و سرگردان می کنند.

بازاریابی و تبلیغات بی اعتمادی زیادی را ایجاد کرده است – به طوری که ۹۶ درصد از مصرف کنندگان به تبلیغات اعتماد ندارند، و این تا حدی به دلیل وعده های توخالی است که بر اساس معنایی فریبنده ساخته شده اند. در حالی که اغلب ممکن است کلمات را ماساژ دهید تا به نظر برسد که حق با شماست، محافظت از کسب و کارتان در برابر مشتریانش همیشه اشتباه است.

۳٫ هنگام قمار، ضررهای شما متعلق به شماست

اگر می‌خواهید قمار کنید، آماده باشید که مسئولیت را بپذیرید. برای ضررهای شما شما نمی توانید در هر بازی برنده شوید، و بنابراین در حالی که رزرو بیش از حد معمول کار می کند، وظیفه شماست که وقتی خود را در سمت بازنده دیدید، اوضاع را درست کنید. مسئولیت مشتریان شما نیست که بدهی‌های شما را به دوش بکشند، بنابراین مشتریان نباید کسانی باشند که وقتی شرط‌های شما نتیجه نمی‌دهند، ضرر می‌کنند.

در حالی که تقریباً هر ایرلاین بزرگ پروازها را بیش از حد رزرو می کند، بیشتر آنها هزینه کوپن پرواز رایگان یا پول را برای تشویق می خورند. زمانی که همه مسافران در پروازی که بیش از حد رزرو شده است حضور پیدا می کنند، مسافران به اختیار خود پرواز را تغییر دهند. اگرچه ممکن است دقیقاً همان چیزی را که به مشتریان پرداخت کرده‌اند نمی‌دهد، اما از آنجایی که حق انتخاب به آنها داده می‌شود، بار سنگینی بر دوش آنها نمی‌گذارد.

کسب و کارها هر روز با انواع تصمیمات روبرو می شوند که بسیاری از آنها به نوعی شامل قمار می شوند. مواقعی وجود دارد که ممکن است ناگزیر مجبور شوید با مشتریان خود قمار کنید، اما اگر شکست خوردید، انتظار نداشته باشید که بهای آن را بپردازند. اشتباهات اتفاق می افتد و حقیقت همیشه زیبا نیست. اما فریب همیشه زشت است و راهی سریع برای از دست دادن اعتماد، مشتریان و درآمد است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی