عمومی

خطوط هوایی دلتا در یک فرودگاه مهمانی برگزار کرد و دلیل اینکه چرا درخشان است

خطوط هوایی دلتا در یک فرودگاه مهمانی برگزار کرد و
دلیل اینکه چرا درخشان است

گاهی ممکن است خیلی احمق باشیم.

ما سخت کار می کنیم. ما سعی می کنیم پذیرش پیدا کنیم. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنیم، سعی می‌کنیم مشتریان، حاشیه‌ها و مزایا را پیدا کنیم.

گاهی اوقات بهترین‌ها هستند. از این افراد درست به صورت ما خیره شده اند.

گاهی اوقات، آنها به ما می گویند که چقدر فداکار هستند. گاهی اوقات آنها با اعمال خود به ما می گویند: “دوستت دارم.”

گاهی اوقات، ما نمی دانیم با آن چه کنیم .

من یک دوست دارم. پسر خوب، شما او را دوست دارید. او با خوشحالی ازدواج کرده است. همسرش این داستان را در مورد اینکه چگونه کاملاً به او گره خورده است – فقط برای تماشای تعقیب او به دنبال زنانی که هرگز از آنها راضی نبوده است، می گوید، حتی اگر آنها علاقه مند بودند.

در نهایت، او چنین گفت: “سلام! من اینجا هستم!”

تطابق کامل، زمانی که او سرش را از جایی که می‌دانی بیرون آورد. خوشحال تر از این نمی شد آنها مثل یک دکمه با هم زیبا هستند.

با آن، بیایید در مورد خطوط هوایی دلتا صحبت کنیم.

این هفته، دلتا یک مناسبت را جشن گرفت: پرتکرارترین پرواز آن، سد ۱۴ میلیون مایلی را شکست.

با تاد او. (دلتا نام خانوادگی او را فاش نکرد در یک بیانیه مطبوعاتی، اما خوب است)، که دلتا او را با نه یک بلکه دو مهمانی در دروازه فرودگاه در این هفته، هر دو هنگام ترک زوریخ در ۱۴ سالگی خود شناخت. پرواز میلیون مایلی شکسته، و در نیویورک در حالی که آن را تمام کرد.

سپس، آقای O. ظاهرا و بلافاصله بلند شد. در پرواز برگشت به زوریخ.

من احساس می‌کنم باید به چند نکته در اینجا اشاره کنیم:

< /div>

  • اول، ۱۴ میلیون مایل، مایل زیادی است. پرواز از زوریخ به نیویورک کمی کمتر از ۳۸۰۰ مایل است، بنابراین رسیدن به ۱۴ میلیون معادل پرواز رفت و برگشت در آن مسیر یک بار در روز، هر روز به مدت ۱۰ سال است.
  • دوم، راه های دیگری نیز برای کسب این نوع وضعیت وجود دارد، از جمله خرج کردن پول برای کارت های اعتباری وابسته به دلتا. بنابراین، اگرچه آقای O. در بیانیه مطبوعاتی دلتا گفت که این بیشتر یک “نقطه عطف” است تا یک “موفقیت” زیرا “تنها کاری که من انجام می دهم این است که روی یک صندلی بنشینم”، او ممکن است به معنای واقعی کلمه تقریباً ۱/۳ خرج نکرده باشد. در دهه گذشته در هوا.
  • در نهایت، انباشته شدن این چند مایل کمی است… چگونه بگوییم؟ … غیر معمول. از آنجایی که سرگرمی‌ها پیش می‌روند، عجیب‌ترین چیز نیست، اما حتی این واقعیت که آقای O. ظاهراً با ZRH-JFK پرواز کرده و دوباره به ZRH بازگشته تا به این نقطه عطف برسد، به شما می‌گوید که او ممکن است کمی از علاقه‌مندان به هوانوردی باشد. برای او خوب است.

تجلیل از انباشته‌کنندگان برتر مسافت پیموده شده چیز جدیدی نیست. به عنوان بن شلاپیگ در یک مایل در یک زمان به ما یادآوری می کند، یک مسافر یونایتد وجود دارد که ۲۰ میلیون مایل را طی کرده است. (همچنین، در فیلم محبوب سال ۲۰۰۹ بالا در هوا، با بازی جورج کلونی و آنا کندریک، یک نقطه داستان بزرگ است.)

به‌علاوه، ما می‌توانیم به مشتریان فوق‌العاده‌ای در صنایع دیگر اشاره کنیم:

  • دون گورسکه، یکی از سوپرمشتری‌های مک‌دونالدز -مشتری که رکورد بیشترین خوردن بیگ مک را دارد: ۳۲۶۷۲ و تعداد زیادی.
  • جف ریتز، ۵۰ ساله، از کالیفرنیا، یک مشتری فوق‌العاده دیزنی که هر روز به مدت ۲۹۹۵ روز از دیزنی لند دیدن می‌کرد تا زمانی که همه‌گیری همه‌گیر شد. او.
  • Domino’s Pizza با حمایت مالی مسابقه که در آن مشتریان فوق العاده تشویق می شدند تا در ازای دریافت پیتزا رایگان مادام العمر، لوگوهای شرکت را خالکوبی کنند.

نکته اینجا این نیست که به هر جایی پرواز کنید یا برگر یا پیتزا بخورید. این برای این است که چشمان خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار باز کنید و بفهمید وفادارترین مشتریان شما چه کسانی هستند.

حتی — شاید، شاید به خصوص — کسانی که ارادتشان کمی بیش از حد است. و هنگامی که آنها را شناسایی کردید، آنها را جشن بگیرید. این یک ایده درخشان است. آیا می‌توانیم چند نمونه پیشنهاد کنیم؟

  • اگر یک باشگاه بدنسازی یا استودیوی تناسب اندام را اداره می‌کنید، از اعضایی که ملاقات می‌کنند یا از آنها بیشتر می‌شوند، سود زیادی کسب کنید. اهداف آنها.
  • اگر یک شرکت حقوقی را اداره می‌کنید، از موفقیت‌های بزرگ مشتریان خود سود بزرگی به دست آورید.
  • اگر یک مطب پزشکی را اداره می‌کنید، آیا کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید. در مورد بهترین نتایج بیماران شما (بدیهی است که نگرانی های مربوط به HIPAA در اینجا وجود دارد، اما بیایید ادامه دهیم)
  • آیا شما یک پیتزا فروشی دارید؟ آیا بیشترین یا بهترین مشتریان خود را جشن می گیرید؟
  • در مورد یک آرایشگاه چطور؟ چگونه وقتی مشتریان برای ظاهر جدید و بزرگ وارد می شوند، یک رسانه اجتماعی بزرگ انجام نمی دهید؟
  • یک آژانس رسانه ای؟ یک شرکت مشاوره؟ کسب و کار مربیگری؟ مشتریان خود را محور بازاریابی خود قرار دهید.
  • نمایندگی خودرو؟ شرط می بندم که شما خریداران چند نسلی دارید — خانواده هایی که در پنجمین یا دهمین یا بیستمین خرید خود هستند. آیا از آنها می خواهید که بخشی از خرید بعدی آگهی شما باشند؟
  • آیا یک کسب و کار مشاوره پذیرش یا تدریس خصوصی دارید؟ آیا شما بزرگترین تشویق کننده برای مشتریان خود در هنگام رسیدن به رویاهای خود هستید.
  • تولید کننده خبرنامه روزانه چطور است (اوه صبر کنید، این من هستم). آیا به اندازه کافی برای تجلیل از وفادارترین خوانندگان خود انجام می دهید؟

من هم برای دلتا ایر لاین و هم برای آقای O. هر دو به یک نقطه عطف دست یافته اند. آنها هر دو رویاهای خود را دنبال می کنند.

اما دلیلی که من به رهبران کسب و کار در هر صنعتی پیشنهاد می کنم باید به آنچه که با آن اتفاق می افتد توجه کنند. خطوط هوایی این است که آنها یک رژه بی وقفه از مطالعات موردی به سبک مدرسه کسب و کار را ارائه می دهند که مهم نیست در تجارت چه کار می کنید مفید است.

همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس تجاری پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران خطوط هوایی ایالات متحده< /em>، آنها در بین صنایع کالایی منحصر به فرد هستند زیرا تعداد زیادی از مردم هر حرکت خود را تجزیه و تحلیل می کنند و سعی می کنند از تجربیات خود درس بگیرند.

درس های امروز؟ بهترین مشتریان خود را پیدا کنید. از آنها برای انجام کارهایی که آنها را بسیار ارزشمند می کند تجلیل کنید. و مهمتر از همه: عاشق کسانی باشید که شما را دوست دارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی