عمومی

خزانه داری ایالات متحده اقساط جدید 10 میلیارد دلاری را برای همه گیری ارائه می دهد کمک به مشاغل کوچک در 4 ایالت

خزانه داری ایالات متحده اقساط جدید ۱۰ میلیارد دلاری را برای همه گیری ارائه می دهد
کمک به مشاغل کوچک در ۴ ایالت

آخرین دور کمک از سوی خزانه داری ایالات متحده در راه است برای کسب و کارهای کوچک به عنوان نگرانی های مربوط به رکود اقتصادی همچنان در سراسر کشور افزایش می یابد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد دور سوم وجوه خود را از ابتکار اعتبار کسب و کار کوچک ایالتی (SSBCI) را به کلرادو، مونتانا، نیویورک و اورگان مجدداً مجاز کرد. در مجموع، چهار ایالت دیگر برای دریافت ۷۵۱ میلیون دلار کمک مورد تایید قرار گرفتند.

SSBCI یک برنامه کمکی برای مشاغل کوچک است. که از سال ۲۰۱۰ وجود داشته است، اما به لطف قانون ۱٫۹ تریلیون دلاری طرح نجات آمریکا که رئیس جمهور جو بایدن امضا کرد، در مارس ۲۰۲۱ دوباره تکمیل شد قانون شد.

۱۰ میلیارد دلار هدف برنامه تامین مالی گسترش دسترسی به سرمایه برای جوامع محروم است. وجوه SSBCI مستقیماً بین شرکت‌ها توزیع نمی‌شود، بلکه به وام‌دهندگان می‌رسد. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های واجد شرایط – که معمولاً به‌عنوان شرکت‌هایی با ۵۰۰ کارگر یا کمتر تعریف می‌شوند- می‌توانند مانند بانک، وام‌دهنده اجتماعی یا سرمایه‌گذار سهام خود به دنبال وام یا سرمایه‌گذاری باشند.

این اخبار پس از انتشار اولیه وجوه در ماه مه به پنج ایالت: هاوایی، کانزاس، مریلند، میشیگان و ویرجینیای غربی است. این پنج ایالت برای حدود ۶۳۹ میلیون دلار کمک مورد تایید قرار گرفتند.

در ماه ژوئیه، وزارت خزانه داری ۱٫۵ میلیارد دلار دیگر به عنوان کمک مالی تصویب کرد. نور سبز نه طرح ایالتی از آریزونا، کانکتیکات، ایندیانا، مین، نیوهمپشایر، پنسیلوانیا، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی و ورمونت. آژانس تا به امروز بیش از ۲٫۲۵ میلیارد دلار تصویب بودجه یا تقریباً یک چهارم از برنامه ۱۰ میلیارد دلاری را اعلام کرده است.

خزانه داری تخمین می‌زند که این برنامه می‌تواند ۱۰ دلار سرمایه‌گذاری خصوصی به ازای هر دلار بودجه فدرال ایجاد کند – مجموع کل اعتبارات وام‌دهی را برای ایالت‌ها به ۱۰۰ میلیارد دلار برساند.

منویی از منابع از طریق SSBCI در دسترس کسب و کارها وجود دارد که شامل سرمایه خطرپذیر، دسترسی به سرمایه، پشتیبانی وثیقه، مشارکت وام، و برنامه های تضمین وام. دولت‌های ایالتی قبلاً طرح‌های فردی خود را به وزارت خزانه‌داری ارسال کرده بودند و توضیح می‌دادند که چگونه این بودجه را به مشاغل کوچک تخصیص می‌دهند.

مونتانا، به نوبه خود. ، می گوید که با بودجه خود برنامه مشارکت وام را اجرا خواهد کرد و قصد دارد فرصت را برای کارآفرینان روستایی و بومی آمریکای ایالت گسترش دهد. کلرادو انتظار دارد بر سه برنامه مختلف متمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک نظارت کند و به طور خاص ۱۰ میلیون دلار از تخصیص SSBCI خود را برای کمک به کسب‌وکارها برای بهبودی از همه‌گیری کنار بگذارد. جارد پولیس، فرماندار کلورادو در یک بیانیه خبری روز جمعه از این اعلامیه تمجید کرد و گفت که این بودجه به حمایت از بیش از ۱۱۰۰۰ شغل در ایالت سنتنیال کمک خواهد کرد.

جنت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده با تمجید از آن گفت: “این یک سرمایه گذاری تاریخی در کارآفرینی، رشد مشاغل کوچک و نوآوری از طریق طرح نجات آمریکایی است که به کاهش موانع دسترسی به سرمایه کمک می کند. یلن در بیانیه‌ای روز جمعه گفت: برای جوامعی که به طور سنتی محروم هستند، از جمله در مناطق روستایی.

نقشه راه برای نسخه های آینده و میزان کمک نامشخص است. انتظار می‌رود که با تأیید بودجه، جزئیات آشکار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی