خبر

خروج پول از بورس شدت گرفت

خروج پول از بورس شدت گرفت

341494 507 - خروج پول از بورس شدت گرفت

اقتصاد۲۴– در بازار طلا، سکه و ارز شاهد عقب نشینی آرام بودیم. طلای جهانی اگر چه در محدوده ۱۹۷۳ دلار در حرکت است، اما سکه به کف ۱۳ میلیون تومان برگشته است. دلار نیز در محدوده نوسانی زیر ۲۸ هزار تومان (۲۶ تا ۲۷ هزار تومان) در نوسان است. گزارش‌های رسیده از وین نشان می‌دهد دو طرف در رایزنی برای رسیدن به توافق هستند.

همچنان تردید‌ها درباره رسیدن به توافق وجود دارد، اما گزارش‌های امیدوارکننده هم وجود دارد. معاملات امروز می‌تواند در همین محدوده کانالی برای دلار و سکه دنبال شود.


بیشتر بخوانید:  نگاهی به ارزش سهام عدالت در هفته آخر فروردین


در بازار سهام شاخص‌ها در هفته چهارم فروردین با بازدهی متفاوت روبه رو شدند؛ بدین ترتیب شاخص کل بورس با بازدهی منفی ۰.۶۵ درصد و شاخص کل هم وزن (در بورس) با بازدهی مثبت ۱.۴۸ درصد و شاخص کل فرابورس نیز با بازدهی مثبت ۰.۷۵ درصد روبه رو شد. البته همزمان با بازدهی متفاوت شاخص ها، متوسط ارزش معاملات خُرد در بازار سهام در هفته سوم کاری فروردین با افت ۱۷ درصدی نسبت به هفته ماقبل ۵.۸ همت برآورد شد.

در هفته‌ای که سپری شد از توان خرید حقیقی‌ها کاسته و بر توان فروش حقیقی‌ها افزوده شد. همچنین خروجی پول حقیقی‌ها نیز چه در بورس و چه در فرابورس شدت گرفت. معاملات امروز اگر متناسب با رفتار روز چهارشنبه هفته گذشته بازار سهام دنبال شود، می‌توان شاهد تحرکات جدیدی برای صعودی شدن شاخص‌ها در بورس و فرابورس بود.

منبع: دنیای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی