خبر

خروج سرمایه از بورس در دومین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۱

خروج سرمایه از بورس در دومین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۱

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - خروج سرمایه از بورس در دومین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۱

مجله اینترنتی مشاغل آبرند- در دومین هفته کاری فروردین ماه روند خروج سرمایه حقیقی از بورس از سر گرفته شد و در ۳ روز پایانی هفته خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی بود.

خروج سرمایه حقیقی

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز یکشنبه رفت که در ۵ روز کاری ابتدایی سال جدید در ۴ روز شاهد ورود پول حقیقی به بورس بودیم.

روز یکشنبه چهاردهم فروردین، روند ورود پول حقیقی ادامه داشت و ۵۳۲ میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بورس وارد شد. اما در سه روز بعدی پول‌های حقیقی از بازار گریختند. روز دوشنبه پول حقیقی از بورس خارج شد و ارزش آن ۲۸۱ میلیارد تومان بود.

روز سه‌شنبه ۸ میلیارد تومان از بازار خارج شد و روز چهارشنبه خروج پول حقیقی افزایش یافت و ارزش سرمایه حقیقی خروجی ۲۴۸ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته ۵ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۱.۲۵ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: افت بورس در آخرین روز هفته


رکوردداران خروج پول حقیقی

روز یکشنبه که پول حقیقی وارد بازار شد بیشترین ورود پول به سهام خودرو اختصاص داشت و پس از آن فولاد، خساپا و فملی قرار داشتند.

روز دوشنبه که خروج پول حقیقی از سر گرفته شد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار به نماد فملی تعلق داشت و فولاد و نوری در رتبه‌های بعدی قرار دارند. روز سه‌شنبه ومعادن، شستا و تجلی بیشترین خروجسرمایه حقیقی را داشتند و در آخرین روز کاری هفته نیز شتران، ومعادن، فملی، شبندر، خودرو و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

- خروج سرمایه از بورس در دومین هفته معاملاتی سال ۱۴۰۱

منبع: اقتصاد نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی