عمومی

خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز به تازگی شگفت‌انگیز بوده است مکاشفه، و اساساً هیچ‌کس خوشحال نیست

خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز به تازگی شگفت‌انگیز بوده است
مکاشفه، و اساساً هیچ‌کس خوشحال نیست

همیشه یافتن شغل به عنوان خدمت هواپیمای خطوط هوایی آمریکا.

اکنون، حفظ آن سخت‌تر می‌شود.

طبق گزارشی از اتحادیه نماینده خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز، که می گوید American Airlines اکنون در حال اخراج خدمه پرواز با سه برابر نرخی است که فقط یک سال داشتند. یا دو قبل.

برای روشن بودن، این افزایش‌های ادعایی برای نقض فرضی طیف گسترده‌ای از تخلفات انضباطی و پرواز American Airlines است. اتحادیه مهمانداران می‌گوید با تماس‌های خدمه‌های پروازی که با خاتمه احتمالی مواجه شده‌اند، “غرق” شده است.

این افزایش در طی یک روز آشکار شد. به گزارش پایگاه خبری هوانوردی Paddle Your Own Kanoo :

علی‌رغم کمبود کارکنان که در سراسر هوانوردی به خوبی تبلیغ شده است صنعت، امریکن ایرلاینز این واقعیت را پنهان نکرده است که مدیر این افراد به دنبال اجرای دقیق طیف گسترده ای از قوانین و سیاست هایی هستند که ممکن است قبلاً مجاز به لغزش بوده اند.

با این حال، اتحادیه مهمانداران پرواز نگران است که برخی از اعضای آن بدون برگزاری جلسات یا “تلاش برای کاهش” به پایان کار منتقل شوند. اتحادیه همچنین نگران است که مدیران خدمه پرواز اکنون بر ۱۰۰۰ خدمه نظارت داشته باشند.

من از خطوط هوایی امریکن و اتحادیه ای که از خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز نمایندگی می کند خواستم نظر بدهند، اما پاسخی از هیچ کدام نشنیده ام.

هنوز همانطور که اخیراً گزارش داده ام، روابط بین خطوط هوایی امریکن و خدمه پرواز آن پرتنش بوده است. مطمئناً مذاکرات در حال انجام قرارداد با این موضوع ارتباط دارد.

اخیراً، گزارش هایی از تعداد قابل توجهی از خطوط هوایی آمریکا شنیده ایم. اخراج مهمانداران به دلیل نزدیک پایگاه‌های تعیین‌شده‌شان در حین ذخیره نبودن.

و گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه امریکن ایرلاینز در حال سرکوب خدمه‌های ارشد پروازی است که گفته می‌شود برای سفرهای ترجیحی پیشنهاد می‌کردند که هیچ قصدی نداشتند. از کار کردن، و سپس حق کار در آن سفرها را به مهمانداران جوان تر بفروشید.

نمی دانم که آیا هر مهماندار واقعاً به خاطر این کار اخراج شد، اما امریکن ایرلاینز در آن زمان گفت: “به عبارت ساده، اگر ثابت شود که از سیستم های ما سوء استفاده می کنید، عواقب آن به احتمال زیاد پایان کار خواهد بود.”

اکنون، مطمئناً از این ایده که افراد شغل خود را از دست می دهند خوشم نمی آید — و واقعاً، به نظر می رسد این داستانی است که در آن هیچ کس واقعاً خوشحال نیست. اما، هیچ چیز در خلاء اتفاق نمی افتد. و به عنوان گری لف از سایت هواپیمایی مشاهده از بال آن را بیان کنید:

اتحادیه مهمانداران هواپیمایی امریکن ایرلاینز ممکن است از افزایش تعداد پایان کار خوشش نیاید. و دلایل در هر مورد ممکن است قابل بحث باشد …

اما در هر شرکتی که بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در یک نقش خدمت می‌کنند، افرادی هستند که مناسب نیستند و باید از آنها خواسته شود که آن را ترک کنند.

من فکر می‌کنم این نکته مهم اینجاست. من در مورد اهمیت توسعه و حفظ فرهنگ در سازمان های بزرگ مطالب زیادی نوشته ام.

این یک حقیقت تجاری است که بارها و بارها تا حد کلیشه می شنویم — اما مانند بسیاری از کلیشه ها، همچنین درست است: اگر می‌خواهید یک رهبر بزرگ باشید، ساختن یک فرهنگ عالی بیشترین اهمیت را دارد.

گاهی اوقات، ما این کار را به صورت مثبت انجام می‌دهیم. راه‌ها: تعیین استانداردها، ایجاد مشوق‌ها، الگوبرداری.

اما گاهی اوقات، ما مجبور می‌شویم این کار را به صورت منفی‌تر انجام دهیم. راه‌هایی، به‌عنوان مثال، با یافتن درصد کمی از اعضای تیم که اقداماتشان نشان می‌دهد که واقعاً فرهنگ را خریداری نمی‌کنند، و به دنبال راه‌هایی برای حذف آنها هستند.

یا، همانطور که رئیس سابق من زمانی که در مورد اخراج بازیگران ضعیف صحبت می‌کردیم، این را به صورت فخرآمیز بیان می‌کرد: به آن‌ها این فرصت را بدهید که در شرکت دیگری مناسب‌تر پیدا کنند.

این فرآیند می‌تواند دشوار باشد کثیف و ناخوشایند. اما مهم است؛ شما نه تنها افرادی را که مناسب نیستند حذف می کنید. شما همچنین برای دیگران روشن می کنید که چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است.

می خواهم واضح بگویم: من نمی دانم. هیچ یک از موارد خاص از دست دادن شغل مهمانداران هواپیما در امریکن ایرلاینز را نمی دانم. همه آنها ممکن است شکایات قانونی داشته باشند.

اما، جزئیات واقعاً برای اهداف ما مهم نیستند. صادقانه بگویم، وقتی درباره خطوط هوایی می نویسم، بیشتر به دنبال درس هایی هستم که رهبران کسب و کار می توانند از سایر صنایع بگیرند.

همانطور که من می دانم. در کتاب الکترونیکی رایگان من بنویسید، کلاس بیزینس پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران خطوط هوایی ایالات متحده ، این یکی از معدود صنایع کالایی است که به صورت عمومی معامله می شود که در آن تک تک پیشرفت ها توسط لژیونی از تحلیلگران، سرمایه گذاران و روزنامه نگاران تجزیه و تحلیل می شود.

درس‌های امروز؟ فرهنگ بیشتر از همه مهم است. و گاهی اوقات، اخبار بد، پیام بسیار ضروری را ارسال می‌کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی