عمومی

حفظ اسرار: چرا به کسب و کار خود صدمه می زنید؟ پتانسیل

حفظ اسرار: چرا به کسب و کار خود صدمه می زنید؟
پتانسیل

مشتری صحبت کردم که با مدیریت زمان دست و پنجه نرم می کرد. او به طور مداوم هفته ها ۷۰ تا ۸۰ ساعت کار می کرد و سال ها بود که تعطیلات نداشته است. و هنگامی که او را برای کسب اطلاعات بیشتر تحت فشار قرار دادم، او با اکراه شروع به گفتن داستانی از رفتارهای کنترل کننده خود کرد. او واقعاً با واگذاری وظایف به تیم خود مشکل داشت و سابقه ای در واگذاری وظایف داشت که در نهایت به شکست تبدیل شد. وقتی کمی بیشتر فشار آوردیم، متوجه شدیم که یکی از دلایلی که تمام هیئت های قبلی او شکست خورده بودند، این بود که او اطلاعات تجاری حیاتی را از اعضای تیم، مانع از انجام کار خوب آنها می‌شود.

بنابراین امروز، می‌خواهم موضوع رایجی را که در دنیای تجارت می‌بینم و اینکه در عوض برای کمک به پیشرفت کسب‌وکارتان باید انجام دهید، با شما در میان بگذارم.

رازداری

این چیزی که بسیاری از صاحبان مشاغل در مورد آن صحبت نمی کنند، اما بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد. این ایده ای است که یک صاحب کسب و کار یا یکی از اعضای کلیدی تیم از دانش سازمانی خود از این باور نادرست که امنیت شغلی ایجاد می کند محافظت می کند. و این چیزی است که جالب است. وقتی در مورد آموزش افراد دیگر بیش از حد محتاط باشید و در کوتاه مدت آموزش های متقابل و سیستماتیک و مستندسازی کنید، این به شما این حس را می دهد که کنترل بیشتری در مورد آینده خود دارید. وقتی باید برای اطلاعات بانکی یا امضای تک تک قراردادهای فروش به شما مراجعه کنند، احساس نیاز می کنید. اما در میان‌مدت و بلندمدت، به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، به یک خطر واقعی تبدیل می‌شود.

اگر تیم شما تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرا را نداشته باشد، نمی توانید مرخصی بگیرید. شرکت در حالی که شما دور هستید اگر برای یک موضوع شخصی برای هر زمانی دفتر را ترک کنید و برگردید، به احتمال زیاد به آشوب باز خواهید گشت. به‌علاوه، اگر این کار را به این صورت انجام دهید، برای همه افرادی که مدیریت و رهبری می‌کنید الگو می‌شوید که آنها نیز باید همین کار را انجام دهند، که فقط رشد کسب‌وکار شما را واقعاً دشوار می‌کند و شما کارمند خواهید داشت. گردش مالی

عمق استراتژیک

بنابراین به جای آن باید روی چه چیزی تمرکز کنید؟ عمق استراتژیک این ایده این است که هر چه افراد بیشتری در شرکت بدانند که چگونه یک کار یا پروژه خاص را انجام دهند، اداره کسب و کار شما و رشد اضافه کاری آسان تر می شود. هر چه کسب و کار کمتر به شما یا هر شخص خاصی متکی باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید افزایش یافته و تقاضای مشتریان یا مشتریان خود را برآورده کنید. بنابراین نه تنها یادگیری رها کردن به رشد شما کمک می کند، بلکه میزان استرس و فشاری که به عنوان یک رهبر و یک تیم در کل تحت آن قرار دارید را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.

ما مشتری جدیدمان را در مسیری قرار دادیم که وقتی نوبت به تیم مدیریتش می‌رسد، شروع به رها کردنش کند. او شروع به نوشتن تمام مواقعی کرد که تیمش به دلیل نیازش به رازداری نزد او آمده بودند. او اکنون هدفی دارد که شروع به اشتراک‌گذاری و آموزش تیمش برای انجام کارهای بیشتر در زمانی که او دور است، داشته باشد، که باید در کل کسب‌وکار او تأثیر زیادی بگذارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی