عمومی

حضور مدیران نباید به معنای از دست دادن شما باشد اعتبار

حضور مدیران نباید به معنای از دست دادن شما باشد
اعتبار

جسیکا نمی‌خواست ویژگی‌هایی را که او را به یک رهبر برجسته تبدیل می‌کند، از دست بدهد.

یک رهبر ارشد در غیرانتفاعی بخش، جسیکا در مورد شغل اشتیاق است. او مورد علاقه تیم و همکارانش است و به تعهد او به ماموریت و توانایی او در الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در دیگران. آنها می گویند که او در مروری تیم او و ایجاد روابط مشترک.

اما اشتیاق و اشتیاق جسیکا اغلب در تنظیماتی که از او می‌خواهد با اقتدار، وضوح و اعتماد به نفس ظاهر شود، ترجمه مؤثری نمی‌کند. –تنظیماتی که نیاز به حضور اجرایی دارند. نقش او مستلزم آن است که از بودجه و منابع سازمانش دفاع کند. در این تنظیمات، او گاهی اوقات بیش از حد پرحرف و غیررسمی به نظر می‌رسد، از جزئیات غرق می‌شود و پیام‌های کلیدی تصویر بزرگ را از دست می‌دهد. او همچنین تمجیدهای عمومی زیادی را برای مشارکت‌هایشان به تیمش می‌دهد که دیگران در مورد او نامشخص می‌مانند.

این بازخورد برای جسیکا تازگی نداشت.

او در جلسه اخیر مربیگری گفت: “من قبلاً همه اینها را شنیده بودم.” “آنها از من می خواهند که شخص دیگری باشم — آرام تر رفتار کن، با دستانم صحبت نکن. اما من این نیستم. من پرشور هستم!”

جسیکا می‌ترسید که حضور با حضور مدیران به معنای بی‌حوصلگی، بی‌شور و خشک‌بودن باشد. او فکر می کرد که این به معنای از دست دادن ویژگی هایی است که باعث موفقیت او در حرفه اش شده است.

من جسیکا را تشویق کردم تا نظرات خود را در مورد رهبری اجرایی مجدداً بیان کند. یک رهبر مؤثر سازگار است. آنها ارزش های اصلی خود را حفظ می کنند، اما می توانند به مخاطبان و محیط های مختلف بپردازند. آنها به محیطی که در آن هستند احترام می گذارند و در عین حال به اصالت و صداقت خود وفادار می مانند.

“من همین الان داشتم این گفتگو را با من انجام می دادم. شوهر،” او گفت. “اگر من با بچه ها به یک رستوران فست فود بروم در مقابل یک شب قرار ملاقات با شوهرم، باز هم همان آدم هستم! فقط رفتارم متفاوت است تا در هر محیطی جا بیفتم.”

لامپ خاموش شده بود.

“زمانی که از خانه کار می کنم و با کارکنانم جلساتی انفرادی دارم، با زمانی که من من برای دریافت بودجه برای برنامه‌هایم به سهامداران ارائه می‌دهم. من باید مخاطبانم را بشناسم و به آن احترام بگذارم.

جسیکا. متوجه شد که او می تواند حضور اجرایی داشته باشد در حالی که به آنچه که هست وفادار بماند. در اینجا استراتژی هایی وجود دارد که به او در انجام این کار کمک کرد.

به طور استراتژیک در مورد پیام خود فکر کنید و آن را برای مخاطبان خود تنظیم کنید

جسیکا اغلب ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا مأموریت سازمان خود را به تصمیم گیرندگان برجسته ارائه دهد. در این موارد، او باید پیام خود را ساده‌سازی کند و با زمینه تصویر بزرگ و داده‌های مرتبط و پشتیبانی کننده به نقطه مورد نظر برسد. در مواقع دیگر، او نیاز دارد تا تیم های متقابل را در مورد پروژه های مشترک توضیح دهد. در این موارد، جزئیات فنی و دانه بندی مناسب است. از خود بپرسید که مخاطبان من چه کسانی هستند و چه چیزی از من نیاز دارند؟ در مورد هدف ارتباط خود شفاف باشید.

به نحوه نمایش خود فکر کنید

جسیکا با شخصیت، برون‌گرد و جذاب است، ویژگی‌هایی که طرفداران فوری او را در سازمانش جلب می‌کند. با این حال، در محیط های رسمی، این ویژگی ها به قیمت اقتدار و اعتبار او تمام شده است. به این فکر کنید که چگونه باید ظاهر شوید تا موثرتر باشید. رفتار شما در طول یک به یک با یک همکار مورد اعتماد متفاوت از نحوه ظاهر شدن شما هنگام ارائه به رهبران ارشد خواهد بود.

برای آماده شدن وقت بگذارید 

جسیکا همیشه برای ارائه‌ها آماده نمی‌شد و اعتماد داشت که می‌تواند در محل به سؤالات پاسخ دهد. به ناچار از او در مورد چیزی پرسیده می شد که از قبل به آن فکر نکرده بود و وقتی قادر به پاسخگویی نبود اعتبار خود را از دست می داد. او یاد گرفت که به طور کامل آماده شود، سؤالات را پیش بینی کند و پیام خود را از درون و بیرون بداند. او به کارمندانش مأموریت داد تا اطلاعات مورد نیازش را در اختیار او بگذارند، و به آنها اجازه داد تا در کنار هم مشارکت کنند و در عین حال مطمئن شود که او به عنوان صدای معتبر در اتاق دیده می شود.

روی اسکریپت بمانید 

هنگامی که رهبران به سازمان خود علاقه مند هستند، می توان به راحتی با داستان ها و جزئیات جالب و در عین حال بی ربط از مسیر منحرف شد. از خود بپرسید هدف من از این جلسه یا ارائه چیست؟ چقدر زمان برای ارائه دارم؟ چگونه می توانم در آن زمان به آن هدف برسم؟ از این پاسخ‌ها برای ساختن ارائه خود استفاده کنید، و سپس تمرین کنید که روی متن بمانید.

علاقه خود را متمرکز کنید

جسیکا نگران بود که تقویت حضور اجرایی او به معنای کم رنگ کردن اشتیاق او برای سازمانش باشد. اما بسیاری از عادات او – گفتگوی دوستانه، خارج شدن از فیلمنامه، صرف زمان زیادی برای جزئیات فنی – پیام او را کمرنگ می‌کند و در نهایت او را از رسیدن به اهداف حیاتی سازمان باز می‌دارد. او تمرین کرد که اشتیاق خود را به یک پیام متمرکز و مختصر هدایت کند، پیامی که هنوز هم می تواند با شور و شوقی که برای او معتبر است ارائه دهد. او متوجه شد که با تمرکز، اشتیاق او بسیار تأثیرگذارتر است.

رهبران تأثیرگذار شور و اشتیاق خود را با نیازهای مخاطبان خود متعادل می کنند و با محیط های مختلف سازگار می شوند و در عین حال اصالت خود را حفظ می کنند. این استراتژی ها را تمرین کنید و می توانید حضور اجرایی داشته باشید و در عین حال به آنچه هستید وفادار بمانید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی