خبر

حضور پررنگ دانش بنیان ها در نمایشگاه ایران متافو

حضور پررنگ دانش بنیان ها در نمایشگاه ایران متافو

بازار؛ گروه صنعت: بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو) از جمعه ۳ آذر تا دوشنبه ۶ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

عبدالکریم جلالی، مدیرعامل شرکت نمانگر بین الملل به عنوان مجری این دوره از ایران متفافو، به خبرنگار بازار گفت: در بیستمین دوره از این نمایشگاه بین المللی بیش از ۴۶۰ شرکت کننده داخلی و ۸۸ شرکت خارجی حضور خواهند داشت.

شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه ایران متافو

جلالی افزود: ضمن اینکه ۱۵۰ برند خارجی از کشورهای «ترکیه، آلمان، ایتالیا، سوئیس، چین، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، ژاپن و ایالات متحده در این رویداد حضور دارند.

وی در خصوص شرکت کننده ها نیز گفت: بیستمین دوره از نمایشگاه بین المللی ایران متفاو در حوزه هایی همچون فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان داخلی و خارجی این بخش ها برگزار می شود.

مجری نمایشگاه همچنین در خصوص اهداف اصلی این رویداد نیز گفت: در واقع هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه این است که شرکت های دانش بنیان بتوانند بیشترین بهره را از این نمایشگاه ببرند چون نزدیک به ۶۰-۷۰ شرکت دانش بنیان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو) از سوم تا ششم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه ها بین المللی تهران در مساحتی به بزرگی ۲۴ هزار متر مربع و با فضای بیرونی حدود ۲۳۰۰ متر مربع برگزار می شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی